Diazepam snuiven?

Bayda

Experimenterende gebruiker
Heeft dit hetzelfde effect als een X snuiven?
Daarmee bedoel ik niet verschil maar een snelleer werking of zijn er andere effecten?Ik weet dat het ni gemaakt is voor te snuiven maar eens mens wil soms iets anders,dus hou die praatjes voor jezelf aub :sunglasses:

***Star_System***

Bewuste gebruiker
geen idee, maar ik zou het wel graag willen weten,
want lijkt me wel apart,
dus mss moeten we het gewoon uitproberen en onze ervaring posten:P

getitd0n3

Belezen gebruiker
Roche 10 mg snuiven.

Tja was eigenlijk aan het hopen dat het iemand anders zou zijn die er ook ervaring mee heeft. Ik heb het vroeger wel een paar keer gesnoven.
En het lijkt in de verste verte niet op X het enige verschil is dat het harder en sneller aankomt. In je neus zitten een pak bloedvaten die ervoor zorgen dat er een geweldige hoeveelheid in je bloedstroom kan opgenomen worden in zeer korte tijd. (Nog sneller moet je shotten)
Is dus gewoon het gevoel van valium.

Maaaaaaar als je nu echt niks van je leven wilt maken of miss dood wil? Dan neem je 10 mg diazepam 2 mg Flunitrazepam en ongeveer een halve tot 3/4 gram speed. Dat kap en meng je dan tot een snuifbaar poeder. En hopa je hebt een "ticket" naar niemandsland. Daar ga je gegarandeerd zo lekker kwijt van dat weet je zelfs niet meer de dag erna. Maar de "trip" als je het zo kan noemen. WOW. Bloedlink spul: je hebt geen angsten meer, je bent zelfverzekerd, ook al wankel je wat af. Ik persoonlijk werd er agressief van.... ieder voor zich tuurlijk. Kortom geweldig gevoel.

Ga dit nu niet proberen? (wss wel dus) Als je het toch zou doen zou je ervoor moeten zorgen dat je een paar duizend euro hebt aan de kant staan voor de schade die je aanricht onder invloed hiervan.

HEEL Lekker, maar gevaarlijk.

Maar laat je niet ontmoedigen Leer pas uit je eigen fouten en niet van die van een ander. Enjoy..... While it lasts .

sjoerd101

Belezen gebruiker
ja!, snuiven werkt erg goed, gewoon verpoederen. je kan het ook roken in een pijp (heb ik hier nog nooit eerder gehoord...)
:openmouth:

Wikipedia:
Diazepam wordt wel eens door jongeren misbruikt als genotsmiddel. Voor een versterking van het effect worden de pillen niet gegeten, maar verpulverd, in een pijp gestopt en gerookt. Het effect, maar ook de bijwerkingen zijn dan veel sterker. Met name geheugenverlies is vaak gesignaleerd.

Toediening: Oraal, intramusculair (in een spier), intraveneus (in een ader), rectaal (in je ster) Het werkt bij intraveneuze toediening sterk prikkelend op de vaatwand; ook intramusculaire toediening is pijnlijk.

duzz, genoeg keus. net waar je zin in hebt :wink:

:hearteyes: Diazepam[/b]

hoop niet dat ik mensen nu aanzet tot het doen van domme dingen :P
volgens mij zijn benzos best populair

xcrement

Belezen gebruiker
idd, al die bindmiddelen wil je echt niet in je aders krijgen...
er bestaat wel valium voor intramusculaire injectie, maar ga echt geen pillen door je aders jagen :rolleyes:

getitd0n3

Belezen gebruiker
@xcrement

eeeeurm, ok. ik zal erg mijn best moeten doen hier, ik vat het wel. Kijk er zijn verschillende manieren van een boodschap proberen over te brengen. De 1 is aan de hand van je eerste impuls beginnen typen… Zoals jij dat blijkbaar doet. Een andere methode is eerst even nadenken over de boodschap die je wil brengen en vervolgens, een beeld bij de lezer proberen op te roepen. In dit geval zou de boodschap ergens iets kunnen zijn Diazepam snuiven doe je niet want… En vervolgens schep je een karikatuur, waardoor: hopelijk de boodschap blijft hangen? En idd achteraf bekeken heb, ik nog altijd gelijk! Mijn dosering zou gegarandeerd voor problemen zorgen bij iemand vreemd aan de stoffen. Toegegeven toen ik het nog deed was het veel en veel meer. Maar ben er toch wel van overtuigd dat voor een gelegenheidsgebruiker dit te veel zou zijn. 2 mg Fluni is al teveel, daarom ook dat ze naar 1 mg zijn gegaan. Ik heb er jaren over gedaan om er van af te geraken. En is ook allemaal heel onschuldig begonnen, “en wat als we nu dit met dat en dan….” Je weet wel hoe het gaat wss , vermits je 2 strips Roche op eet zijn het net snoepjes voor jou, en toch zijn ze dat nog steeds niet, of wel? Ja jongen je krijgt je gelijk. Had wss iets je meer mogen zijn. En met je leven spelen? ABSOLUUT, niet bij je thuis in bed nee. Maar achter het stuur van een auto of fiets wel. Mij hebben ze verschillende keren van straat moeten halen omdat ik niet meer wist hoe wat of waar. Door juist die combinatie.
En wie heeft er ooit beweert dat ik agressief ben als ik nuchter ben? Ben ik de rust zelf, maar na een hoop speed en kort en lang werkende benzo’s in je lijf sta je gewoon niet meer in voor jezelf.
Maar Sorry als ik je in de weg loop tijdens je promotie voor Roche. Ow ja 200mg is een teken dat je ofwel een supertolerantie hebt, ontoerekeningsvatbaar bent, of gewoon stom.

Ey look shaggy, me can flame too.

needlefreak

Bewuste gebruiker
Ik heb vroeger (vele jaren geleden) ook pillen gesnoven en soms zelf geshot maar ik doe dat niet meer. Pillen zijn gemaakt om te slikken. Slik ze dan!

rich29

Newbie
van de huidige benzo's ga je echt niet dood meer en 10mg valium is tuurlijk helemaal niks. Het wordt pas een beetje fun boven de 100mg. Beter gebruik je kortwekkende slaapmiddelen, die slaan veel chiller in

getitd0n3

Belezen gebruiker
1 "van de huidige benzo's ga je echt niet dood meer"

De stof op zich is misschien stukken veiliger dan hun voorgangers, maar je kan er nog zeker van dood gaan.
Een allergie is best mogelijk.
Duizenden is het al gelukt of bijna gelukt een eind te maken door: wel gok eens?
Actie en reactie is je vreemd? En “vooral reactievermogen” het aantal verkeersdoden door het gebruik van : “vul je merknaam hier in.”

http://www.belspo.be/belspo/home/publ/p ... umB_nl.pdf

2 "en 10mg valium is tuurlijk helemaal niks. Het wordt pas een beetje fun boven de 100mg."

En 10 mg valium is niks? Wel Einstein waarom is dat dan de hoogste dosis? Waarom dan geen tabletten van 75 mg? Wie weet hebben ze zelfs onderzoek gedaan naar een veilige dosis?

Is gewoon jouw mening, en die respecteer ik.
Maar denk je er ook aan dat er waarschijnlijk een pak beginnende gebruikers info komen zoeken?
En die lezen dan als advies: kan geen kwaad, ga je zeker niet van dood, is pas plezant vanaf 100 MG ? Een ganse strip Valium voor iemand die het nooit gedaan heeft….. je weet zelf wel dat het mis gaat.

Er zijn onderzoeken naar gedaan door staat, en onafhankelijke bureaus. Boeken over geschreven door de geleerdste professoren. Je vind getuigenissen genoeg van mensen die iemand aan benzo hebben verloren.

Maar hey jij zal het wel beter weten zeker?

jasper

Wijs gebruiker
mijn ervaringen met diazepam zijn vrij minimaal maar 100-200 mg zie ik hier staan. Lijkt mij best veel. De paar keren dat ik diazepam heb geslikt waren mijn doseringen 20-50 mg hier de nodige alcohol bij en ik was vrij wazig.
Mijn ervaringen met xanax, lormetazepam, ... zijn dan weer wat beter maar no way dat ik daar ooit 100 mg van ga slikken.

Flameon

Badass junkie
Bayda zei:
Daarmee bedoel ik niet verschil maar een snelleer werking of zijn er andere effecten?Ik weet dat het ni gemaakt is voor te snuiven maar eens mens wil soms iets anders,dus hou die praatjes voor jezelf aub :sunglasses:

Medicatie valt te snuiven. Pilletjes goed crushen, dat je geen brokjes meer hebt maar poeder.
Maar zoals je zelf al aangeeft is medicatie snuiven niet gezond. Je snuift namelijk ook een hoop zooi mee, onder andere bindweefsels etc. Dat is niet goed / prettig voor je slijmvliezen in de neus. Dus ik geef je het advies: Pillen zijn om in te nemen, niet om te snuiven.

Maargoed, even een kort antwoord op je vraag. Als je snuift dan kan het zijn dat het sneller in je bloedbaan komt, omdat het bv niet door het voedsel in de maag hoeft. De kans is dus aannemelijk dat het anders / sneller aanslaat.

Ik slik al tijden Diazepam op voorschrift, 40mg per dag. Zojuist van twee maal tien mg een lijntje gemaakt. Nog lang niet op en allememachies jongens, wat een effect. Ik ga helemaal woekiewawa. It's not for the faint hearted en ik zou er een glas limonade naast zetten maar verder: doen!

Gedaan. Vond t niet bijzonder. Werd alleen moe en ben gaan knorren.

Aartsbok

Bewuste gebruiker
Indertijd toen ik nog gebruikte ook eens geëxperimenteerd. 10mg eens gesnoven. Deed me niets, af te raden... Ik neem het in samen met lorazepam om beter te kunnen slapen.

Magicalwoman

Belezen gebruiker
Werkt sneller idd👍

1 "van de huidige benzo's ga je echt niet dood meer"

De stof op zich is misschien stukken veiliger dan hun voorgangers, maar je kan er nog zeker van dood gaan.
Een allergie is best mogelijk.
Duizenden is het al gelukt of bijna gelukt een eind te maken door: wel gok eens?
Actie en reactie is je vreemd? En “vooral reactievermogen” het aantal verkeersdoden door het gebruik van : “vul je merknaam hier in.”

http://www.belspo.be/belspo/home/publ/p ... umB_nl.pdf

2 "en 10mg valium is tuurlijk helemaal niks. Het wordt pas een beetje fun boven de 100mg."

En 10 mg valium is niks? Wel Einstein waarom is dat dan de hoogste dosis? Waarom dan geen tabletten van 75 mg? Wie weet hebben ze zelfs onderzoek gedaan naar een veilige dosis?

Is gewoon jouw mening, en die respecteer ik.
Maar denk je er ook aan dat er waarschijnlijk een pak beginnende gebruikers info komen zoeken?
En die lezen dan als advies: kan geen kwaad, ga je zeker niet van dood, is pas plezant vanaf 100 MG ? Een ganse strip Valium voor iemand die het nooit gedaan heeft….. je weet zelf wel dat het mis gaat.

Er zijn onderzoeken naar gedaan door staat, en onafhankelijke bureaus. Boeken over geschreven door de geleerdste professoren. Je vind getuigenissen genoeg van mensen die iemand aan benzo hebben verloren.

Maar hey jij zal het wel beter weten zeker?
Mooi geformuleerd! Zoals het hoort op dot forum. Eerlijkheid en veiligheid voorop

Bovenaan