Diazepam roken?

Kumplex

Newbie
Ik heb ergens geleze, nie zo duidelijk, da ge roche (zoals diazepam 10mg) ook kunt oproke voor het effect te vergrote. Heeft iemand hier al ervaring mee en wat zijn de slechte effecten tegenover gwn oraal gebruik :P

Kumplex

Newbie
sta ni egt veel nuttige info op wikipedia rofl :P ma kga gene valium in mn reet steke ze :grin: kzal wel is probere en hier poste :P

speeseend

Wijs gebruiker
nou breekt mijn klomp...

Geen Prozac nakken maar wel nieuwsgierig naar Valium smoken?!?

Lijkt mij beide in geen geval goed, maar ja, ieder z'n meug. Laat je het even weten hoe het is?

De eend!

Kumplex

Newbie
kga vnavond me ne maat probere :tongueout: gwn in ne poro een verbrokkeld valiumke steke, mr zou k geen half dr in doen? tis 10mg en keb erges geleze da da t effect versterkt, ik gebruik ook ni elken dag roche dus kwil ni direct nock gaan :P ma niemand ervaring drmee ofwa? :grin:

Spor

Wijs gebruiker
Valium roken.... ? :confused:

Als mensen hier ervaring mee hebben ben ik hier erg benieuwd naar...

Spor

Wijs gebruiker
Nou, voor de mensen onder ons die er benieuwd naar zijn:

Ik heb geprobeerd een oxazepam te crushen en in een pijp te roken, maar ben er niet erg over te spreken.... Gewoon een hijs die zwaar op de keel valt, en voelde er niet echt wat van. Had dat pilletje beter gewoon kunnen slikken denk ik. Bovendien zag het zeefje er achteraf niet erg "gezond" uit, helemaal vol met zwarte drab.

Oftewel, slik je pilletjes lekker ! :)

speeseend

Wijs gebruiker
lysergine25 zei:
in je reet douwen mietje doet geen pijn ....

:hearteyes:

Ik weet niet wat jij allemaal in je kont propt...maar als ik moet kakken doet het al pijn :wink: Laat staan een niet lichaamseigen stof. Dit kán toch niet ander dan onprettig aanvoelen?!

Spor

Wijs gebruiker
speeseend zei:
lysergine25 zei:

Ik weet niet wat jij allemaal in je kont propt...maar als ik moet kakken doet het al pijn :wink: Laat staan een niet lichaamseigen stof. Dit kán toch niet ander dan onprettig aanvoelen?!

Hier sluit ik me volledig bij aan :P

Fat Freddy's cat

Belezen gebruiker
eyebeekaii zei:
Valium roken.... ? :confused:

Als mensen hier ervaring mee hebben ben ik hier erg benieuwd naar...

Ik heb 20 jaar geleden of zo toen ik 15 was wel eens een paar keer valium gerookt in een pijp. Het heeft wel wat effect, maar was niet echt spectaculair te noemen.

Volgens mij is het echt slecht voor je longen ook, maar goed...

Hype

Bewuste gebruiker
speeseend zei:
lysergine25 zei:

schijten doet al pijn? Dude, jij bent ongezond bezig :angry:

volgens mij voel je geen "reet" als je plugged. Maarja vooroordeel, kheb nog geen drugs gebruikt die je beter kan pluggen dan andere manieren te gebruiken :P

speeseend

Wijs gebruiker
Dan plug jij jezelf toch ff lekker in! Óf je laat je gewoon even pluggen, Hype, wanneer het moment daar is :wink:

Ik zal wel een kont-o-fobie hebben of zo; bij mij komt er enkel wat uit, niets in.

DrMed

Experimenterende gebruiker
Je snapt dat er in een valium pil mischien 80% troep zit en 20% diazepam he?
Dus dat rook je dan ook mee.

Bovenaan