Diazepam bestellen

fonzie

Newbie
Sinds kort gebruik ik diazepam (5mg 's middags , 5 's avonds) en ik moet zeggen dat het me 'lekker verdoofd'.. :wink:
Heb het gekregen viavia en las op deze site over een organisatie waar je het ook zou kunnen bestellen zonder prescriptie (uiteraard).
Mischien leip maar het enige wat me tegenstaat is dat het dan uit het oostblok komt...Roept bij mij toch een beetje dat gevoel op van nepperij en/of veredelde hooikoortstabletten ofzo..

Heeft iemand ervaring met dergelijke bestellingen ... oftewel did it work out nice for you?? Zit er verschil in de kwaliteit van valium? en hoe zit het met de 'verslavingsgevoeligheid' (ben een rookie op het gebied van farm. spul dus vandaar de vele vraagjes... :flushed: )

thanx alvast :wave:

murdock

Experimenterende gebruiker
Ik zou in ieder geval geen medicatie via internet bestellen, namellijk je weet nooit wat ze er bij doen..., en ze kunnen alles faken!
als je al diazepam via de arts krijgt zou ik dat gewoon blijven doen.
en te weinig? ga dan naar meerdere dokters inde buurt
:)

Mike-L S

Ik heb wel goeie recenties gelezen over die site ja, ik heb zelf nu een bestelling gedaan..
Ik wacht er nog op.. Duurt ongeveer 2 weken, heb 2 dagen geleden besteld..
Ik laat wel ff weten als ik wat binnen heb, en of het wat is..

En over de verslavings gevoeligheid, ja die is er wel degelijk!! Diazepam kan zeer verslavend werken..!! Kijk er mee uit!! Maar dat geld voor alle slaapmiddellen!

Ik vraag me alleen nog af of ik het ergens zou kunnen laten testen..??

erwin krol

Bewuste gebruiker
waarom staat er een bron !!!!!!???? Haal dat weg, voordat er echt niets meer te krijgen is ergens. DF is openbaar toegankelijk, en bestellen van medicijnen zonder recept is illegaal, laat staan het aanleveren.

Jhova

Newbie
verslavingsgevoeligheid'

Dagelijks gebruik van valium of ook wel diazepam, minder duur, is na 3 weken gegarandeerd een verslaving.
En dan.........
Zie er dan maar eens vanaf te komen. Da's pas echt genieten. :flushed:

Mike-L S

Bij het abrupt stoppen met de behandeling kunnen er ontwenningsverschijnselen optreden omdat er afhankelijkheid is ontstaan. Ontwenning kan veilig geschieden door de dosering heel geleidelijk uit te sluipen, een paar milligram minder per week. Het is vaak moeilijk patiënten hiertoe te motiveren. Bij langdurig gebruik van vooral hoge doseringen is een langzamere afbouw aan te bevelen om langdurige ontwenningsverschijnselen te voorkomen, het zogenaamde benzodiazepine-ontwenningssyndroom. Zie: externe link: The Ashton Manual (Engelstalig).

http://nl.wikipedia.org/wiki/Diazepam

Mike-L S

Ik zou ff laten weten of het gelukt was met bestellen...

Nou prima had het binnen 2 weken binnen na dat de betaling bij hun verwerkt was, en het is goed spul.. Geen fake, eerst dacht ik dat wel omdat er geen opdruk op de tabletten staan..
Maar ik heb er 4 laten analiseren, en is gewoon valium.. Goed spul dus!!

Ze werken lekker, merkt wel dat je er snel meer wil.. Dus ik neem ze nooit mee en leg ze niet in het zicht...
In combi met alcohol heb ik een goede ervaring gehad, merk wel dat ik beetje vergeetachtig werd....

Het is net als andere drug's ga er verstandig mee om en er zijn geen problemen, ma denk dat de afhankelijk erg snel toeslaat met dit spul.. Erg verslavings gevoelig is mijn ervaring.
Dus dit is voor mij een 1 malige bestelling geweest..!!

Bovenaan