Doodkapje zei:@wacky : ook de leukste thuis zeker?
OT : ik heb niet zo'n grote amfetamine carriere... en ik hoor/zie/lees vanalles, maar dextro is toch rechtsdraaiende amfetamine? correct me if i'm wrong.![]()
antonius zei:Hehe, de wiet is nog niet binnen en ik verveel me rot.
Hier ligt zo'n pakje druivesuiker... dusjaaaaaa![]()
Armani7 zei:antonius zei:Hehe, de wiet is nog niet binnen en ik verveel me rot.
omg :P dat ga ik niet opsnuiven hoor :P ik vind dat het sowieso al geen reet doet :P
Radeon915 zei:Armani7 zei:antonius zei:Hehe, de wiet is nog niet binnen en ik verveel me rot.
omg :P dat ga ik niet opsnuiven hoor :P ik vind dat het sowieso al geen reet doet :P
idd het smaakt alleen lekker :P
Doodkapje zei:@antonius : moet je hier niet komen aanzetten met slappe grapjes ga een beetje met je ..... spelen![]()
![]()
![]()
Armani7 zei:omg :P dat ga ik niet opsnuiven hoor :P ik vind dat het sowieso al geen reet doet :P
Immo zei:Armani7 zei:omg :P dat ga ik niet opsnuiven hoor :P ik vind dat het sowieso al geen reet doet :P
Dan moet je meer nemen.![]()
antonius zei:Doodkapje zei:@antonius : moet je hier niet komen aanzetten met slappe grapjes ga een beetje met je ..... spelen![]()
![]()
![]()
Was ik al beu....
Kan je studeren als je rilatine hebt gesnoven en geen adhd hebt?
Armani7 zei:Immo zei:Armani7 zei:omg :P dat ga ik niet opsnuiven hoor :P ik vind dat het sowieso al geen reet doet :P
Dan moet je meer nemen.![]()
zo'n heel pakje doet me allesinds niets :P
Wacky zei:En snuiven in plaats van eten natuurlijk.
Eten is voor mietjes, echte mannen snuiven hun dextro.
De jongen zei:Hahhahahahha:d:d
Ok ok...
Fietspomp staat klaar, toch nog een nachtje leren te gaan. Dan gaak he wel rechtstande doen denk ik
whahaArmani7 zei:ik heb een compresseurdan komt die er van boven terug uit denk ik
![]()

antonius zei:Al gedaan?
Wat was het effect?![]()
Delirium zei:antonius zei:Al gedaan?
Wat was het effect?![]()
Ik spacete em hard, jeweettoch.