Dextro?

Doodkapje

Wijs gebruiker
als je dextro zegt dan veronderstel ik dat je amfetamines bedoelt? indien niet mag je stoppen met lezen. :grin:

als je snuift heb je minder nodig dan dat je er een bommetje van maakt, je voelt het effect ook bijna onmiddelijk.

Wacky

Badass junkie
Ik ben bang dat ie van die dextro snoepjes wil gaan snuiven.
:mrgreen:

(maar mijn verwachtingspatroon van de gemiddelde mens is in de loop der jaren dan ook behoorlijk diep gezonken)

Doodkapje

Wijs gebruiker
@wacky : ook de leukste thuis zeker?

OT : ik heb niet zo'n grote amfetamine carriere... en ik hoor/zie/lees vanalles, maar dextro is toch rechtsdraaiende amfetamine? correct me if i'm wrong. :grin:

antonius

Experimenterende gebruiker
Ik kenner niks van ik bedoel de snoepjes ja... de tabletten
Dextrose... sja examens... wat doe je anders?

Doodkapje

Wijs gebruiker
@antonius : wat ben jij een flauw mannetje!!! meen je dat nou van die druivensuiker??? zo ja ga dan maar ergens anders spelen, hier hebben we het over drugs :stoned: :smoke: :grin:

Armani7

Bewuste gebruiker
Doodkapje zei:
@wacky : ook de leukste thuis zeker?

OT : ik heb niet zo'n grote amfetamine carriere... en ik hoor/zie/lees vanalles, maar dextro is toch rechtsdraaiende amfetamine? correct me if i'm wrong. :grin:

dextroamfetamine is inderdaad rechtsdraaiend :)

antonius

Hehe, de wiet is nog niet binnen en ik verveel me rot.
Hier ligt zo'n pakje druivesuiker... dusjaaaaaa :grin:

Armani7

Bewuste gebruiker
antonius zei:
Hehe, de wiet is nog niet binnen en ik verveel me rot.
Hier ligt zo'n pakje druivesuiker... dusjaaaaaa :grin:

omg :P dat ga ik niet opsnuiven hoor :P ik vind dat het sowieso al geen reet doet :P

antonius

Doodkapje zei:
@antonius : moet je hier niet komen aanzetten met slappe grapjes ga een beetje met je ..... spelen :grin: :grin: :grin:

Was ik al beu....
Kan je studeren als je rilatine hebt gesnoven en geen adhd hebt?

Doodkapje

Wijs gebruiker
@antonius : was je al beu? mmm volgens mij kan je het niet vinden dan, want ik zou klaarkomen toch nooit beu worden... :grin:

Wacky

Badass junkie
En snuiven in plaats van eten natuurlijk.

Eten is voor mietjes, echte mannen snuiven hun dextro.

De jongen

Bewuste gebruiker
Hahhahahahha:d:d
Ok ok...

Fietspomp staat klaar, toch nog een nachtje leren te gaan. Dan gaak he wel rechtstande doen denk ik

jasper

Wijs gebruiker
De jongen zei:
Hahhahahahha:d:d
Ok ok...

Fietspomp staat klaar, toch nog een nachtje leren te gaan. Dan gaak he wel rechtstande doen denk ik

hiezo ook, maar ik heb er eentje zonder slangetje...

A

Anonymous

Gast
de gele dextro zijn extra sterk, niet meer dan 2 pakjes wegsnuiven anders heb je een grote kans op een overdosis.

..:grin:

Bovenaan