Dextro-energy

maxrelax07

Belezen gebruiker
Ik vraag mij af of er iemand al ooit Dextro-Energy gesnoven heeft???
Zou graag eens de werking weten...

PS: Het is niet de speed (amphetamine) die ik bedoel maar gwn de suikers die je neemt bij weet ik veel examens, tennis, halve-marathon... :wink:

Bartyo

Bewuste gebruiker
What the f*ck? :grin:
Het zijn gewoon druivensuikers he, lijkt me niet echt effect hebben behalve dat het slecht is voor je gezondheid..

vdk

Bewuste gebruiker
der zit dextrose, glucosestroop, citroenzuur, cacaoboter, aroma, magnesiumstearaat in. weet niet of het zeer slecht is voor je neusje..

zelf nooit geprobeerd ofzo. waarom zou je dat snuiven :beer:

de GT

Bewuste gebruiker
Bartyo zei:
Het zijn gewoon druivensuikers he, lijkt me niet echt effect hebben behalve dat het slecht is voor je gezondheid..
druivensuikers zijn in de verste verte niet slecht voor je gezondheid.

(disclaimer: Behalve als je TE veel neemt natuurlijk.... duh)

Flameon

Badass junkie
Advies: Niet doen. Er zit druivensuiker in en als je daar genoeg van eet (en zeker snuift) dan krijg je ontzettend last van diaree.

Bartyo

Bewuste gebruiker
youperdepoep zei:
Bartyo zei:
druivensuikers zijn in de verste verte niet slecht voor je gezondheid.

(disclaimer: Behalve als je TE veel neemt natuurlijk.... duh)
Te veel lijkt me inderdaad niet goed. Daarnaast komt druivensuiker naar mijn weten vooral voor in poedervorm, daarom lijkt mij het snuiven niet zo'n goed idee :wink:

Cowmando

Experimenterende gebruiker
ExceptionalInsight zei:
Bij dit soort topics vraag ik me altijd 2 dingen af; Waarom? Hoe oud ben jij?
Nieuwsgierigheid misschien? En hoezo leeftijd, is pep snuiven heel volwassen dan? of bedoel je het anders?

maxrelax07

Belezen gebruiker
niet oud genoeg voor lsd.. :wink:
Het hoeft niet perse de luchtwegen in..
gewoon dat het opgenomen wordt door de slijmvliezen
in het bloed :P

Bartyo

Bewuste gebruiker
maxrelax07 zei:
niet oud genoeg voor lsd.. :wink:
Het hoeft niet perse de luchtwegen in..
gewoon dat het opgenomen wordt door de slijmvliezen
in het bloed :P
Hahaha ik denk dat suiker niet echt op lsd lijkt :tearsofjoy:
Edit: beter doe je het niet en pak een biertje of een jointje, veel leuker :)

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Cowmando zei:
ExceptionalInsight zei:
Nieuwsgierigheid misschien? En hoezo leeftijd, is pep snuiven heel volwassen dan? of bedoel je het anders?
Als je dat moet vragen ben je waarschijnlijk niet veel ouder dan de ts. Kom op, gras roken, bananen in de cola stoppen, aspirine snuiven.. Ik kan 'hou oud ben jij?' ook formuleren als; Welk nummertje had jij in de rij waar ze het verstand uitdeelden?

de GT

Bewuste gebruiker
ik vind dat nogal kort door de bocht.
experimentele nieuwsgierigheid kan ik juist waarderen.

als je bijvoorbeeld snel energie nodig hebt/wil hebben (dus niet iets waarmee je bestaane energievoorraden extra uit gaat putten) lijkt het me niet eens zo'n heel gek idee, immers via je neusslijmvliezen wordt de boel nog sneller opgenomen dan via je maag. Ook gaat er minder verloren.

Dat je het verder nergens op vind slaan kan ik begrijpen, er zijn genoeg andere, goedkope en makkelijkere manieren om aan snelle energie te komen. En ik kan me geen situatie voorstellen waarbij je instant snelle energe nodig hebt, meestal weet je minstens een half uur van te voren wel dat je die energie nodig gaat hebben, dus gewoon lekker slikken.

fs180

Belezen gebruiker
lang geleden heeft een vriend het gedaan :P
je merkt dr niets van, behalve dat het kut in je neus is

vdk

Bewuste gebruiker
lijkt me overigens plakken in je neus,, en weet niet of t oplost, zoniet heb je probleempje :stoned:

Wacky

Badass junkie
Nieuschierigheid en experimenteren is leuk hoor, maar je snapt toch wel dat het niet zinvol is om suiker te gaan snuiven hoop ik.

Funky Monkey

Badass junkie
maxrelax07 zei:
Ik vraag mij af of er iemand al ooit Dextro-Energy gesnoven heeft???
Zou graag eens de werking weten...

PS: Het is niet de speed (amphetamine) die ik bedoel maar gwn de suikers die je neemt bij weet ik veel examens, tennis, halve-marathon... :wink:
Ik heb speed gehad wat versneden was met dextro-energie, puur omdat dit niet schadelijk was en en veel weegt...

Je merkt er geen hol van! Behalve dan dat je neus helemaal vol komt te zitten en gaat plakken aan de binnenkant enzo :beer:

Spor

Wijs gebruiker
ExceptionalInsight zei:

Hehe ja he, zo van ik ben wel al stoer genoeg om te snuiven, en me aan te melden op een drugsforum, maar voor echte drugs nog niet :sunglasses:

Nee joh grapje, maar ik zou geen dextro energie snuiven simpelweg omdat ze er niet voor gemáákt zijn :)

Robdebob

Bewuste gebruiker
Magnesiumstereaat is moeilijk op te nemen voor het neusslijmvlies en dus enigzins schadelijk. De overige ingredienten kunnen prima opgenomen worden. Kijk anders ff bij de appie op de afdeling 'natuurvoeding'. Daar kan je als het goed is een zak van 500 gram dextrose vinden. Dit kan je dan beter snuiven als je het zo nodig moet doen :P

Snuffy

Newbie
Hallo ik heb speciaal een accountje voor dit onderwerp aangemaakt :P
Omdat ik toch even tegen iedereen wil zeggen die zegt dat druivensuiker snuifen niet best is of pijn doet, dat is onzin. Dextro lijkt mij ook niet zo best, maar druivensuiker opzich kan je gewoon snuifen. Ga naar je locale tabakszaak vraag om tabaksvrije snuiftebak van bijv. Snuffy weiss en wat krijg je jah jah... druivensuiker en menthol! Werkt super tegen een verstopte neus!
Laters

Snuifdoos

Belezen gebruiker
Snuffy zei:
Hallo ik heb speciaal een accountje voor dit onderwerp aangemaakt :P
Omdat ik toch even tegen iedereen wil zeggen die zegt dat druivensuiker snuifen niet best is of pijn doet, dat is onzin. Dextro lijkt mij ook niet zo best, maar druivensuiker opzich kan je gewoon snuifen. Ga naar je locale tabakszaak vraag om tabaksvrije snuiftebak van bijv. Snuffy weiss en wat krijg je jah jah... druivensuiker en menthol! Werkt super tegen een verstopte neus!
Laters

heheh, je doet me denken aan mezelf toen ik klein was. =P

pinheadlarry

Bewuste gebruiker
waarom zou je het in godsnaam snuiven,,je kan het wel proberen,,maar ik zie er echt werkelijk geen nut van in.

het enigste wat ik er aan overhou is een pot met stront als ik er teveel op heb gegeten.

:wave:

Ik heb het voor je geprobeerd!

Ervaring was dat het prima door de neus wou het bijt wel aardig!

Nadelen je bloedsuiker word heel snel hoog en veel te hoog!
Misschien aan te raden bij een overdosis van een andere drugs!

Maar je krijgt ploffende oren je word vet wazig van de over dosis suiker en het kan zelfs dodelijk wezen!

Je voelt je wel wazig wel relaxt je zweet erg!

Aanrader NEE!

als je dan toch iets wil proberen wat toch legaal is kan je in een goede voeding winkel wel pure cafeïne in poedervorm krijgen of in tabletten maar raad ik aan om pure cafeïne te snuiven en niet de tablet fijn te stampen want in de meeste pillen zit een stof om het beter op te laten nemen wat niet goed is voor je lever! en probeer niet direct te veel!

Ik heb een account aangemaakt speciaal voor dit onderwerp!

Zal mijn gezicht vaker laten zien en ben dissecties !

Svali

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Zal mijn gezicht vaker laten zien en ben dissecties !

Tot aan het laatste woord woord wat je schreef zou ik dat niet zeggen, maar kom gerust vaker! Het is trouwens wel een topic van twee jaar oud, maar aangezien je ervaring wel leuk is om te lezen (al vind ik het niet erg verstandig) is dat in dit geval geen probleem.

Bovenaan