Jammer voor je. Hier ook niet.Raymond1982 zei:Zou het graag eens proberen kan er alleen nergens aankomen hier.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Jammer voor je. Hier ook niet.Raymond1982 zei:Zou het graag eens proberen kan er alleen nergens aankomen hier.
Raymond1982 zei:Zou het graag eens proberen kan er alleen nergens aankomen hier.
Exceptional Insight zei:Jammer voor je. Hier ook niet.Raymond1982 zei:Zou het graag eens proberen kan er alleen nergens aankomen hier.
Ik ken die mededelingenRaymond1982 zei:Het was enkel een mededeling, ik vraag volgens mij nergens naar, meneer de moderator.
Je mist niets hoor !Raymond1982 zei:Zou het graag eens proberen kan er alleen nergens aankomen hier.

Ik heb het idee dat ik een x aantal uur het gevoel heb dat ik met coke voor 15/20 minuutjes heb. Ik krijg geen crash van Dex, iets wat ik bij Amfetamine gebruik ALTIJD heb en flink ook.
lysergine25 zei:zo gister weer een doos met pillen mee gekregen ....
genoeg voor 1 maand, straks weer trouw wat tabletjes door slikken en me vooral geen junk voelen maar lekker keihard klussen !!
Reden genoeg om een account aan te maken om ook mijn ervaringen te kunnen delen
) en dat ze er na inname ook niet hetzelfde van moeten verwachten. Het feit dat de pep, vooral na het uitspoelen, 'nergens' meer naar stonk was volgens hun concreet bewijs van dat het troep is...
Mijn ex is hier elke dag,WTF!Gemiddeld zo'n 2-3 gram per dag, maar sommige dagen wel 8-10.
InfiniteDex zei:... hij matst me voor 225 euries per ons, aanzienlijk goedkoper dus.
(40% puur bij aankoop schat ik, maar zal nu na het uitspoelen wel 50 zijn ofzow..)
InfiniteDex zei:Omdat ik het ook nooit liet testen. Als ik zou dealen uiteraard wel, zou idd een
beedje raar zijn als iemand vraagt hoeveel % ie is en ik antwoord 'eeeeehm....?'![]()
InfiniteDex zei:Het is dat hier de tests(uitslagen) worden gepost, anders had ik het nu ook niet weggebracht..
Je zou kunnen zeggen dat ik van de oude stempel ben, ik vertrouw op mijn zintuigen. En die maat van me had er al 3 dagen op doorgetrokken dus, dat zat wel goed![]()

Dexamfetamine Chris Pontius zei:*snuif* en ik verklaar dit topic weer officieel levend!![]()

Perfect, dat staat dan genoteerd. Binnen een week zal je je eigen dex-pasje ontvangen waarmee je in verschillende steden tot maarliefst 25% korting kan krijgen! Er zit om het pasje zelfs een speciale coating die bestendig is tegen de chemische werking waardoor het kappen nog makkelijker gaat als voorheen.Rabbithole zei:
Nieuwe fan meldt zich!
Petrovic zei:Perfect, dat staat dan genoteerd. Binnen een week zal je je eigen dex-pasje ontvangen waarmee je in verschillende steden tot maarliefst 25% korting kan krijgen! Er zit om het pasje zelfs een speciale coating die bestendig is tegen de chemische werking waardoor het kappen nog makkelijker gaat als voorheen.Rabbithole zei:
Nieuwe fan meldt zich!![]()
Chrizz26 zei:Ik heb hier nog ong 200 + Dex amfetamine pillen liggen .
als iemand geinteresseerd is om ze over te nemen dan kan je me PM 'en
Rabbithole zei:Petrovic zei:Perfect, dat staat dan genoteerd. Binnen een week zal je je eigen dex-pasje ontvangen waarmee je in verschillende steden tot maarliefst 25% korting kan krijgen! Er zit om het pasje zelfs een speciale coating die bestendig is tegen de chemische werking waardoor het kappen nog makkelijker gaat als voorheen.Rabbithole zei:
Nieuwe fan meldt zich!![]()
Top! Dan kan ik eindelijk een nieuwe pinpas en rijbewijs aanvragen, m'n oude zijn helemaal weggevreten!Is er ook een soort dex-makro, waar je met je pasje extra voordelig grote hoeveelheden in kan kopen?

Ik heb hem wel "bewerkt" want het paste niet in 1 printscreen ; heb dus 2 printscreens gemaakt en die onder elkaar geplakt.Rabbithole zei:HAHAHA, briljant!!!!!!! Heb je dat screenshot niet bewerkt??
Wij begonnen na enkele minuten ook honderduit tegen elkaar te lullen, heb in een minuut 5 smsjes naar allerlei mensen gestuurd, en probeerde 10 dingen tegelijk te doen en vergat steeds met welke ik bezig wassupertof spul, maar ik zou er niet mee kunnen leren..
![]()