Dexamfetamine Fantopic

De Mosselman

Bewuste gebruiker
Ik weet niet of ik misschien als newbie zijnde nog gelijk met de deur in huis val met zo'n topic, if so hoor ik het natuurlijk graag! Heb wel een aantal dexamfetamine topics gezien maar die bloeden vaak een langzame dood. Dus bij deze mijn Dexamfetamine Fan Topic! :grin:

Ik ben sinds een tijdje bekend met Dexamfetamine, na eigenlijk Amfetamine/Speed afgezworen heb. Speed heeft een heel ernstig opgejaagd gevoel voor mij, iets waar ik niet opzoek naar was qua drugs. Ik was meer een Coke persoon. Toen ik pas voor het eerst Dexamfetamine snoof/slikte ging er een wereld voor me open! Mijns inziens valt Dex absoluuuut niet onder de noemer speed, ik vind het een drug op zich!

Het grootste voordeel voor mij ten opzichte van welke drug dan ook is: GEEN KATER!
Ik ben een aantal keer 2 nachten 3 dagen doorgegaan op Dex en heb nog geen enkele keer last gehad van een lichamelijke of emotionele kater. Echter ben ik wel gewoon bezig gegaan met dagelijkse bezigheden, ik snap dat wanneer je de dag na je dex avontuur niets te doen hebt je best wel in kunt storten. Dit hoor ik nog wel eens bij mensen in mijn omgeving maar 90% van de mensen die ik ken die dit geprobeerd hebben, hebben gewoon GEEN crash ondervonden. (Niet kunnen slapen omdat je 1 nachtje door bent gegaan en teveel genomen hebt noem ik geen emotionele crash, dat doe je namelijk gewoon zelf :P) De enige vermoeidheid die ik ervan ondervind is gewoon natuurlijk, het idee aan het eind van mn avontuur dat ik er een lange werkdag op heb zitten. Dat is niet meer dan logisch want het blijft een aanslag op je lichaam.

Daarnaast vind ik het gevoel heel erg vergelijkbaar met het gevoel dat ik krijg van Coke. Een hele fijne rush, soms met het een en ander aan kaaktrekken. Het aggressieve en opgefokte van Speed heb ik nog nooit in Dexamfetamine ondervonden.

Het enige nadeel wat ik mij so far kan bedenken is de amfetamine penis :tongueout: En het feit dat je er bijv geen kater van krijgt, wat het makkelijker maakt om vaker te gebruiken. Gelukkig heb ik hier verder geen last van, als ik lekker door ben gegaan op Dex ben ik de dag erna fris zonder enige drang naar het goedje.

Ik ben dan ook zeer benieuwd naar de andere Dex fans van DF. Laat dit nou geen topic worden waarin ik wordt aangevallen op mijn negatieve ervaringen met speed, ik respecteer elke gebruiker en de drug die zij gebruiken :) Ik snap ook wel dat mensen Speed lekker vinden, het is alleen niet voor mij weggelegd.

Ik zie jullie reacties graag tegemoed :grin:

De Mosselman

Bewuste gebruiker
plantenbak zei:
Als ik nu niet zo druk bezig was met mijn huis schoon te maken zou ik hier ook zo'n lang verhaal typen...

*helaas*

:P

Je bedoeld, als IK nu niet zo druk bezig was met een zooitje maken van JOU huis, zou jij nu niet hoeven opruimen en gewoon een lang verhaal kunnen typen :rolleyes:

:rock:

De Mosselman

Bewuste gebruiker
lysergine25 >

I'm pretty sure it's dex.. 100% sure even :) Zowiezo zoals ik in bovenstaande post al meldde, van Speed (niet caffeine zooi, gewoon goeie kwaliteit amfetamine) raak ik zwaar opgefokt en aggressief.. Hoe mijn bui is maakt niet uit, dat gebeurd gewoon standaard nadat ik amfetamine snuif of in een bommetje slik.

Met Dexamfetamine heb ik dat totaal niet, ik heb totaal geen moeite met concentreren op dingen, terwijl ik dat zonder Dex wel heb (misschien moet ik maar eens een ADD test doen? :P). Ik heb het idee dat ik een x aantal uur het gevoel heb dat ik met coke voor 15/20 minuutjes heb. Ik krijg geen crash van Dex, iets wat ik bij Amfetamine gebruik ALTIJD heb en flink ook.

Hoe ik het gebruik verschilt, de ene keer snuif ik (dit vind ik wel heel moeilijk, vaak kokhalzen omdat het zo smerig is... Het branden vind ik zo erg nog niet eens maar die smerige smaak bah) maar meestal drop ik bommen.. Wat daar in gaat verschilt eigenlijk per keer.. De ene keer drop ik een bommetje bij van 50mg, de andere keer drop ik er 1 van 150mg.

:hearteyes: Dex :hearteyes:

Immo >

je hebt per direct mijn volledige respect :grin:

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Nadat ik de eerste keer dex op heb gehad wou ik niet meer terug naar gewone pep. Ik heb veel meer het gefocusde met dex en de roes is iets mentaler dan gewone pep naar mijn idee. Ik ervaar ook meer euforie dan met normale pep en de vervelende bijwerkingen zijn wat minder (eetlust, comming down, gejaagdheid, kater).

Maar iedereen ervaart het weer anders, een vriend van mij zweert bij gewone pep.

De Mosselman

Bewuste gebruiker
Petrovic zei:
Maar iedereen ervaart het weer anders, een vriend van mij zweert bij gewone pep.

Zo gaat het uiteindelijk toch met alles.. De een rijdt het liefst Volkswagen en de ander Seat, de een drinkt het liefst Wodka de ander Whiskey. :)

Dus om op Flameon's vraag in te gaan.. Wat is beter, het is eigenlijk maar net waar je naar op zoek bent :) Maar ik vind het wel leuk om te zien dat mensen als Petrovic sinds ze Dex hebben geproefd niet meer terug willen op gewone pep :grin: Wat je zegt over het Euforische en het Gefocusde herken ik ook heel erg in mijn eigen ervaring met Dex :)

Carlitos

Badass junkie
Ik prefereerde de dex ook een best wel lange tijd.
Maar uiteindelijk vind ik speed toch leuker.
Ik houd er van om redelijk wat te nemen en bij dex word het wat sneller 'vaag' in je hoofd.
Bij speed heb ik dat minder,van speed slaap ik tenminste een uurtje of 8/10 na gebruik.

En speedrush is lekkerder,zo'n gejaagd gevoel gevoel dat lekkere strakke alsof je heel licht bent etc.Op speed zou ik veel eerder een rondje wandelen dan op dex.
Ik word van beide rustig maar van speed ben ik toch wat meer ondernemend en socialer.
Ik ervaar een meteen een ander gevoel met speed vs. dex ik merk het meteen altijd ..

Verder heb ik eerst mischien de schadelijkheid wat onderschat van dex het voelde niet een stuk 'gezonder' als normale speed mede door mindere kater,meer eten.
Maar na wat langer gebruik voelde ik me net zo depri als dat ik van speed altijd werd alleen leek dit veel sterker te zijn en te blijven op een of andere manier.Terwijl de katers er nooit naren waren.

Afwisseling is het beste

Immo

Badass junkie
Ik heb zelf al een jaar of 2 geen normale speed gebruikt, sinds ik dex in mijn bezit had heb ik nooit meer normale speed gebruikt. Ik zou eigenlijk wel weer eens een keertje normale speed willen gebruiken om het effect eens goed te vergelijken. Het fijne van dex vind ik dat je er geen kater aan over houd mits je gewoon slaapt, eet en geen alcohol erbij nuttigt. Zelf gebruik ik meestal 50 tot 100mg door middel van een capsule, bij hogere dosissen ervaar ik de effecten onprettig dus neem ik zelden meer dan dat.

Dex :hearteyes:

Judas

Wijs gebruiker
misanthrophy zei:
Er is toen iets misgegaan met posten maar nu kan ik me mijn reactie niet meer voor de geest halen.

Anyway, complimenten voor je avatar. Verander hem aub de eerst komende jaren niet want dit is voor mij een smilie waar ik automatisch een grijns van oor tot oor van krijg :) Ben je net zo mateloos met dex als Jake met pretzels?

Kijk je ook wel eens onder invloed van dex naar 2 AND A HALF MAN?
Ze waren weer great vanavond :beer:

De Mosselman

Bewuste gebruiker
Ik heb nog nooit onder invloed naar de serie gekeken, misschien maar eens doen dan :grin: En ik probeer het altijd met mate te gebruiken... Probeer :grin:

De Mosselman

Bewuste gebruiker
Inderdaad.. Of afleren..

Uit afgelopen week is gebleken dat een crash echt maar in kleine mate voor komt. Woensdag 8:00 uur t/m zaterdag 6:00 wakker op Dex, 2C-I, GHB en weinig eten, vervolgens Zaterdag 11:00 t/m Zondag 7:00 wakker op Dex en 4 uur slaap en naast een klein beetje vermoeidheid (alsof je 1 nacht slecht hebt geslapen) gebeurde er vrij weinig. Vannacht echter wel een slaap van een dikke 13 uur en een wat vermoeid uiterlijk, de crash bleef toch vrij rustig en totaal niet zoals bij XTC/Speed of bijv een nacht zuipen in een kroeg/club..

Wat mij trouwens ook opvalt is dat je gedurende Dex gebruikt vaak ondanks de grote pupillen (en het snel zweten :|) er niet eens zo verschrikkelijk verragt uitziet..

Gevaarlijk spulletje... I'm lovin it :hearteyes: Maar nu zonder problemen lekker paar dagen + een 8 daagse vakantie zonder :)

Oom Klaas

Badass junkie
Dan heb ik 1 fan, zelf ben ik het namelijk niet.
En het is al helemaal stupide om jezelf fan te noemen van een drug.

De Mosselman

Bewuste gebruiker
Oom Klaas zei:

Prima dat mag jij :)

Ik vond het een leuke benaming, een fan is gewoon een groot liefhebber van iets. Hoe zou je jezelf anders willen noemen als je een liefhebber bent van iets? De enige benaming die mensen, die drugs gebruiken relaxt vinden, krijgen is "gebruiker". Iemand die graag wijn proeft is toch ook een "liefhebber" en geen "gebruiker"?

Maargoed, als het je echt zo vreselijk vind, kaart het dan aan bij een Moderator oid of maak een topic waarom jij dit uit den boze vind. Nu laat je je mening gelden in een topic waar mensen zitten die in jou ogen "stupide" zijn. Wat heb je daar verder aan? :wink: Daarmee keer je alleen maar mensen tegen je. Of misschien was dat wel wat je wilde? Informeren over de voor en nadelen van dexamfetamine en eventueel de gevolgen hiervan, dat is het gene waar ik dit topic voor heb geopend (en probeer draaiende te houden). Als mensen die dit niets interesseert allemaal maar gaan vertellen hoe stom ze dit vinden, hoe kunnen mensen dan nog serieus over drugs praten hier?

Just my thoughts. :)

Daarnaast over je vraag waarom een Coke-Topic niet zou werken, misschien om het feit dat er een heel subforum is voor Coke liefhebbers? :wink: Ik vind Dex-Amfetamine in een hoop opzichten niet te vergelijken met normale Amfetamine dus vond dat het wel een lopend topic verdiende (aangezien bijna alle topics over Dex doodbloeden). Je bespreekt toch ook niet alle Research Chemicals in 1 zelfde topic? Die krijgen toch ook allemaal hun eigen topic?

On-topic: Dex :hearteyes:

Chris Pontius

Badass junkie
misanthrophy zei:
Oom Klaas zei:

Ik vond het een leuke benaming, een fan is gewoon een groot liefhebber van iets. Hoe zou je jezelf anders willen noemen als je een liefhebber bent van iets? De enige benaming die mensen, die drugs gebruiken relaxt vinden, krijgen is "gebruiker". Iemand die graag wijn proeft is toch ook een "liefhebber" en geen "gebruiker"?

Maargoed, als het je echt zo vreselijk vind, kaart het dan aan bij een Moderator oid of maak een topic waarom jij dit uit den boze vind. Nu laat je je mening gelden in een topic waar mensen zitten die in jou ogen "stupide" zijn. Wat heb je daar verder aan? :wink: Daarmee keer je alleen maar mensen tegen je. Of misschien was dat wel wat je wilde? Informeren over de voor en nadelen van dexamfetamine en eventueel de gevolgen hiervan, dat is het gene waar ik dit topic voor heb geopend (en probeer draaiende te houden). Als mensen die dit niets interesseert allemaal maar gaan vertellen hoe stom ze dit vinden, hoe kunnen mensen dan nog serieus over drugs praten hier?

Daarnaast over je vraag waarom een Coke-Topic niet zou werken, misschien om het feit dat er een heel subforum is voor Coke liefhebbers? :wink: Ik vind Dex-Amfetamine in een hoop opzichten niet te vergelijken met normale Amfetamine dus vond dat het wel een lopend topic verdiende (aangezien bijna alle topics over Dex doodbloeden). Je bespreekt toch ook niet alle Research Chemicals in 1 zelfde topic? Die krijgen toch ook allemaal hun eigen topic?

Typische Dex-gebruiker-post.
Dex-gebruikers posten geen berichten, Dex-gebruikers posten complete boekwerken :tearsofjoy:

Carlitos

Badass junkie
Grappig met speed is het erger bij mij.
Op dex ben ik helemaal niet zo iemand die ziekelijk lult dat vind ik jammer.

Chris Pontius

Badass junkie
Carlitos zei:
Grappig met speed is het erger bij mij.
Op dex ben ik helemaal niet zo iemand die ziekelijk lult dat vind ik jammer.

Verschilt bij mij echt extreem per situatie. Ik kan helemaal in me eentje opgaan in muziek of iets anders (knutselen bv :beer: ). Maar ik kan ook als een idioot gaan praten, of juist heel serieus worden.

peppie

Belezen gebruiker
Vreemd, ik kan dat gevoel van dex maar niet krijgen.
Of nu veel neem of weinig ik heb er niet zo'n heerlijk gevoel bij als van speed.
Vooral als ik veel probeer wordt ik wazig, maar bij weinig blijf ik gewoon niets voelen.
Ik kan er ook heel goed op slapen.
Verder krijg ik er zo'n opgeblazen gevoel van in de buik, ik weet niet of anderen dat ook hebben, (heb er nog niets over gelezen).
Dat is ook de enige kater die ik er van krijg.

Carlitos

Badass junkie
Ken andere sommige mensen die een opgeblazen gevoel van ritalin krijgen..
Dus voor mij klinkt dat niet vreemd.

@Plantenbak grappig dat je dat zo verschillend heb.
Van dex word ik meestal zo serieus dat ik bijna me zakelijk kleding en een mooi brilletje moet gaan dragen.

Oom Klaas

Badass junkie
misanthrophy zei:
Oom Klaas zei:

Ik bekritiseer enkel een topicnaam,
en ik zou het eerder inderdaad liefhebber noemen omdat in mijn ogen fan te afhankelijk klinkt.
En je kan zeker serieus over drugs praten, 1 post tussen de 20 anderen maakt toch niet veel uit het is immers een forum; meningsuitingen kan je overal vinden.
Om deze lappen teksten te voorkomen post ik meestal ook niet verder enkel m'n zegje is gedaan.
Trouwens zeg ik zeker niet dat de mensen hier stupide zijn, alleen de benaming van het topic is stupide en dat maakt ook jou niet stupide.

In eerste instantie dacht ik genoeg te hebben aan 2 regels.

Chris Pontius

Badass junkie
peppie zei:

- Heb je dan wel degelijke dex? Ik ken 1 iemand die er na 4-6 uur op kan slapen als hij gedronken heeft en gewoon normaal geslapen heeft die nacht er voor (1e keer die dag dat je ook neemt, dus zonder bijnemen. Voor de rest ken ik er een paar die na 8-12 uur kunnen slapen, maar de meesten toch echt pas 12+ .

Verder krijg ik er zo'n opgeblazen gevoel van in de buik, ik weet niet of anderen dat ook hebben, (heb er nog niets over gelezen).

-Dat ken ik ook maar mijn dat komt naar mijn idee gewoon omdat je te weinig eet. als ik me van te voren helemaal volprop en later ook nog een beetje naar binnen prop dan heb ik er geen last van.

^

peppie

Belezen gebruiker
plantenbak zei:
peppie zei:

- Heb je dan wel degelijke dex? Ik ken 1 iemand die er na 4-6 uur op kan slapen als hij gedronken heeft en gewoon normaal geslapen heeft die nacht er voor (1e keer die dag dat je ook neemt, dus zonder bijnemen. Voor de rest ken ik er een paar die na 8-12 uur kunnen slapen, maar de meesten toch echt pas 12+ .
73 %

-Dat ken ik ook maar mijn dat komt naar mijn idee gewoon omdat je te weinig eet. als ik me van te voren helemaal volprop en later ook nog een beetje naar binnen prop dan heb ik er geen last van.

Grappig als ik mij volprop dan slaap ik niet maar dat komt dan omdat mijn maag helmaal binnenste buiten keert oid. In iedergeval doet het verschrikkelijk pijn (maagzuur) en lijkt het echt of ik uitelkaar knal.
Trouwens eten doe ik altijd goed, ook na gebruik van "echte" pep.

^

Het zal bij mij wel anders werken, ben altijd al apart geweest :grin:

peppie

Belezen gebruiker
nou van echte pep ben ik natuurlijk echt de hele dag erna verrot, maar dan ook maar 1 dag.
Sommigen kunnen echt de hele week er last van hebben maar dat zal ook wel komen omdat ik gewoon normaal eet (en drinkt) en zorg dat ik m'n vitamines binnen krijg.

Maar van slechte pep zeg maar 15% kan ik gewoon slapen, mits ik niet te lang door ga (die behoefte heb je ook niet van klote pep).

En dat opgeblazen gevoel heb ik ook wel van pep, maar meer dat lucht zeg maar. (boeren e.d.)

Bovenaan