Dex pasta houdbaarheid?

_Kat_

Bewuste gebruiker
Wat is de houdbaarheid van een dex pasta? Ik weet dat ik hem in het donker moet bewaren en het moet koud zijn. Dat eerste is geen probleem, dat tweede wel. Het zou geen probleem zijn om het in de vriezer te gooien, maar waar ik bang voor ben is dat ik straks de pasta gemengd met ontdooid water mag laten drogen, wat grappiger klinkt dat het werkelijk is. Dus mijn vraag is: Kan ik een pep pasta gewoon in de vriezer gooien en vervolgens eruit halen, zakje open maken en dan hetzelfde doen wat ik altijd doe zonder bijkomende complicaties? Alvast bedankt.

_Kat_

Bewuste gebruiker
Het ligt momenteel onder mijn keyboard maar... Een paar maanden goed? ZO! :openmouth: Dat had ik niet verwacht. Natuurlijk is het ook pasta maar goed, in elk geval heel erg bedankt. :grin:

Antondebeuker

Experimenterende gebruiker
Vacuum is het beste, in elk geval zo luchtdicht mogelijk.
Als je het echt een tijd wil bewaren is een strijkzak het beste, vershoudfolie is ook nog een optie.
Gewoon goed inpakken, de amfetamine reageert met koolmonoxide in de lucht, dus zolang er geen lucht bij komt blijft het goed.
En water is niet echt een probleem als het goed ingepakt is.
En als het wel nat word laat je het ff drogen, niks aan de hand.

Flameon

Badass junkie
Luchtdicht, donker en droog bewaren ... en je pep blijft lang houdbaar (alleen de geur gaat er na verloop van tijd af)

Addick

Bewuste gebruiker
Lake zei:
Gewoon in een donkere la houden, blijft wel een paar maanden goed.

Als dat zo is,dan snap ik nooit waar die verhalen vandaan komen.

''Na 2 weken was me pep duidelijk minder,of werkte nauwelijks''

Ik moet eigenlijk is 200 mg 3 maanden laten liggen in een gripzakje en dan testen voor mezelf ,antwoorden lopen vaak uiteen in dit soort topics.

Lucy In The Sky

Bewuste gebruiker
Maakt de temperatuur nu wel of niet uit?

Hoelang blijven mijn 7 grammetjes ongeveer goed in de koelkast? (Ja.. die is donker als de deur dicht zit :openmouth: )

honingolie

Bewuste gebruiker
zolang het luchtdicht is verpakt en je het niet dagelijks opent om een nakkie uit te halen blijft dat wel een poosje goed..

honingolie

Bewuste gebruiker
Dan zal het eerder uitdrogen en mogelijk na verloop van tijd wat in potentie afnemen.. Je zou het in kleinere porties kunnen verdelen zodat je niet steeds alles aan licht/lucht en temperatuurschommelingen hoeft bloot te stellen. 7 gram dex zou je 2 jaar mee moeten doen.. :P

Lucy In The Sky

Bewuste gebruiker
Dankje.

Als je googled op "strijkzak" (http://images.google.nl/images?hl=nl&q=strijkzak&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wi) kom je die struisvogel van skippy daar met z'n priemende oogjes tegen :grin: :grin:

Ik moet zeggen dat de strijkzak als een geweldige oplossing overkomt. Wie gebruikt dat hier allemaal? Is het doordat je de inhoud niet kunt ruiken ook niet geweldig om je stash in mee te smokkelen naar plekken waar dat eigenlijk niet mag?

Edit: En op internet wordt de strijkzak vooral in verband gebracht met wiet. Is het wel geschikt voor pep? En wie kan mij een site aanraden waar ik ze het best kan kopen? Of zijn ze bijvoorbeeld bij de blokker ook wel te krijgen.. :P

Flameon

Badass junkie
Een strijkzak strijk je zover ik weet dicht. Dus het is niet mogelijk (of makkelijk is beter gezegd) om hem steeds weer open te moeten maken als je een wat pep wilt gebruiken. Voor langere tijd op te slaan lijkt het me wel goed.

Het is dan luchtdicht, droog en donker (als je het op een donkere plek neerlegt) en dt zijn geloof ik de drie elementen om pep lang houdbaar te houden.

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Mary zei:
Ik moet zeggen dat de strijkzak als een geweldige oplossing overkomt. Wie gebruikt dat hier allemaal? Is het doordat je de inhoud niet kunt ruiken ook niet geweldig om je stash in mee te smokkelen naar plekken waar dat eigenlijk niet mag?

Edit: En op internet wordt de strijkzak vooral in verband gebracht met wiet. Is het wel geschikt voor pep? En wie kan mij een site aanraden waar ik ze het best kan kopen? Of zijn ze bijvoorbeeld bij de blokker ook wel te krijgen.. :P

de strijkzak is het primaire onderdeel in een succesvolle oversteek naar het buitenland, weed stinkt nog erger dan pep dus .......

succes wakker DF adios pindakaas potten en kaarsevet onzin

Lucy In The Sky

Bewuste gebruiker
Ok, dan nu graag wat praktische info..

Waar te kopen en hoe te gebruiken?
Zijn ze allemaal zo groot of kun je ze kleiner knippen?
Als je over de pep (in het zakje) strijkt, is dat dan niet een beetje zuur voor de pep? Als die zo warm wordt?
Als je de pep erin doet, is het dan nog van belang het in de koelkast te leggen?

Bovenaan