Dex insomnia

Hans

Wijs gebruiker
Jaja, ik weet het, ik kan nog zoveel kalmerende dingen doen, er zit nu eenmaal een dikke lading dex in mijn neus, ik had er rekening mee moeten houden dat ik zo lang wakker lag. Nu vind ik het opzich geen probleem om de insomnia in te plannen maar dan wil ik wel weten hoelang die nou duurt. Ik heb allang ondervonden dat het een stuk langer is dan normale pep.

Dus...

Hoe lang lig jij wakker van een goeie lijn dex?

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
hoeveel mg heb je op ?

das beter inschatten ...

+ 100 mg das lang wakker tot 24 uur of langer

Hans

Wijs gebruiker
Ik heb geen flauw idee. Ik denk wel meer dan 100 mg. Het was genoeg om mij een lekkere rush + pepklep te bezorgen. Het is nu zo'n 12 uur geleden.

24 uur is wel echt heel lang. Ik weet niet of je het nu over nasaal of oraal gebruik hebt? Als je het over nasaal hebt kan ik dan verwachten dat ik van een bommetje 100 mg 48 uur wakker lig?

Ik heb er trouwens geen problemen mee dat ik nu een nachtje over sla. Ik heb me de afgelopen 12 uur flink vermaakt. Ik was gewoon nieuwsgierig naar de duur van zoiets. :)

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Mijn ervaring met dex is dat ik van 500 mg ruim 72 uur wakker ben geweest.... :openmouth:

3970

Wijs gebruiker
Is in ieder geval per persoon nogal verschillend. Ik heb een goede vriendin die elke dag 200-250 nam, (70%) en als ze het voor 9am nam sliep ze 's avonds als een roosje. Als ik echter 200 mg neem, dan heb ik de eerste 24 u zeker geen slaap, misschien nog wel langer....

Maar, na 12-16 u doet een slokje GHB wonderen als je wilt slapen :grin:

Taat

Bewuste gebruiker
Alcohol of een lekker jointje roken werkt kalmerend, maar als het nog niet aant uitwerken is werkt het niks..
Van goeie dex kun je lekker lang wakker zijn, maar ik lees dat je het niet erg vind dus vermaak je nog maar zou ik zegge :wink:

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Veel klaarkomen, goed warm gezond eten en eventueel een beetje GHB of wat Benzo kunnen je insomnia van 24 uur naar 12 uur drijven.

Beter advies:

Weeg je dosis precies af en neem deze oraal ....

Hans

Wijs gebruiker
Mijn dex avontuur is ondertussen afgelopen.

Ik ben ongeveer 55 uur wakker geweest en heb op de avond van de 2e dag nog wat genomen. Vlak voor dat ik in slaap viel was ik echt een slappe zombie. Ik had niet eens genoeg kracht mijn aansteker aan te krijgen. Ik merkte wel dat ik mentaal lang niet zo warrig en wazig was als van gewone pep na een tijdje niet slapen.

Ondertussen ben ik zo'n 15 uur slaap rijker en voel ik me weer top!

:rock:

Hans

Wijs gebruiker
Een vriend van mij heeft van vrijdag tot zaterdag in totaal 1 gram gesnoven. :openmouth:
Natuurlijk sliep hij van vrijdag tot zaterdag niet maar zaterdag heeft hij een paar uurtjes geslapen en vannacht 6.

De extreme dex insomnia geldt dus niet voor iedereen.

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Bovenstaande vind ik nog een prestatie op zich, een hele gram in 2 dagen en dan de tweede dag al kunnen slapen.. Dat doe ik 'm niet na.

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Hans zei:
Een vriend van mij heeft van vrijdag tot zaterdag in totaal 1 gram gesnoven. :openmouth:
Natuurlijk sliep hij van vrijdag tot zaterdag niet maar zaterdag heeft hij een paar uurtjes geslapen en vannacht 6.

De extreme dex insomnia geldt dus niet voor iedereen.

die eerste poging is meer een comateuze plafond studie geweest ....
en met een lading drank slaap je wel iets eerder, ik ga altijd puur op de dex ...

hardcore

Bovenaan