dex combineren?

murtman

Newbie
hey allemaal. Ik zit al een tijd op dexamfetamine (amfexa) voor mijn adhd(dagelijks 6 pillen van 10mg). Ik vroeg me af of er een makkelijke manier is om hiermee lol te hebben? snuiven (30mg) heb ik geprobeerd maar maakte niet zon flink verschil vergeleken met normaal. combi met antihistamine was vooral raar en niet perse leuk, en wiet en alcohol doen ook niet zo veel. Heeft iemand tips/ervaring? (ik wil t niet per se combineren met andere harddrugs aangezien ik.daar weinig ervaring mee heb)

Ikbeneenfiets

Wijs gebruiker
Ik zou echt proberen om recreatief gebruik van middelen en medicijngebruik heel duidelijk van elkaar te scheiden. Ik vind het moeilijk om de reden te formuleren. Een middel dat je dagelijks gebruikt om je gemoedstoestand op pijl te houden bereikt een soort evenwicht waardoor jouw gemoedstoestand als het goed is ook redelijk stabiel is. Als je daarmee gaat `kloten` zoals De Dunne het noemt lijkt het enige wat je redelijkerwijs kunt bereiken onstabiel worden wat betreft je ADHD klachten. Kan het dus beter niet doen denk ik.

Fiets

BadassPsycho

Experimenterende gebruiker
Ik weet dat het verleidelijk is om dex te misbruiken, echter het probleem is dat wanneer je hoge dosissen gewend bent, je het niet zo makkelijk meer kan gebruiken in lage dosissen voor adhd klachten. Met hoge dosissen gaat je tolerantie ook sneller omhoog waardoor de dosis die je normaal juist kan helpen, weinig nut meer heeft.

Bovenaan