Derde oog

KingLoading

Experimenterende gebruiker
Jaa zekers.

Ik heb altijd het gevoel dat het 3e oog steeds wijder open gaat staan naarmate je hogere dosisen neemt of sterkere psychedelica.

therealburningman

Experimenterende gebruiker
Leuk! Voor de mensen met dit soort ervaringen. Stuur vooral een DM als je je meer diepgaandere ervaringen wilt delen. Wellicht kunnen we wat vragen beantwoorden richting elkaar.

inner_search

Badass junkie
Mijn derde oog heb ik laatst laten bleken.
😂 ik wist niet dat je 3de oog kan horen
Zonde dat jullie dit in het belachelijke trekken.
Ik heb enorm baad bij medidatie en het in lijn zetten van men 7 chakras.
Ik zit nog maar aan men 3de
Ik mediteert nog niet super lang.
Maar eens je geground bent en je wortels gensetseld hebt vind je je weg wel.
Al kan die lang duren.
Met vallen en opstaan.
Leuk! Voor de mensen met dit soort ervaringen. Stuur vooral een DM als je je meer diepgaandere ervaringen wilt delen. Wellicht kunnen we wat vragen beantwoorden richting elkaar.
Ik dm je zeker 1 dezer dagen , nog een half uurtje en men vrouw gaat slapen.
Dan kan men medidatie sessie beginnen.

inner_search

Badass junkie
Sorry, maar jullie beginnen opeens een conversatie over 3de ogen alsof het de normaalste zaak van de wereld is. :P ik kon mezelf niet helpen.
Ja uit dat standpunt had Ik het nog niet bekeken.
Lees eens wat over chakras en spiritualiteit.
Dacht eerlijk gezegt dat jij hier wel het er e ander van zou weten , ,eet niet waarom 😅😅🤣

Laatst bewerkt:

Martinus

Wijs gebruiker
Ik heb mezelf tot nu toe niet echt in meditatie gevonden. Soms doe ik het wel eens, maar ik kom er niet zo ver mee.
Denk dat ik er op het moment niet het geduld voor heb en dus heb ik me er ook niet verder in verdiept.
Psychedelica roept bij mij uit zichzelf interesse op en meditatie eigenlijk bijna niet.
Maar misschien komt dat ooit nog. ik weet het niet.

inner_search

Badass junkie
Ik heb mezelf tot nu toe niet echt in meditatie gevonden. Soms doe ik het wel eens, maar ik kom er niet zo ver mee.
Denk dat ik er op het moment niet het geduld voor heb en dus heb ik me er ook niet verder in verdiept.
Psychedelica roept bij mij uit zichzelf interesse op en meditatie eigenlijk bijna niet.
Maar misschien komt dat ooit nog. ik weet het niet.
Psychedelica en medidatie moeten niet perse gelinkt zijn.

Ik heb men stokje al aangestoken hoor .
20210127_231215.jpg

Star spacer

Newbie
Nee, maar ik snap wel waarom je interesse in meditatie krijg door psychedelica.

Voor mezelf zijn intense trips altijd vrij gedachteloos.
Dus in beide zit een aspect waarbij de ego op de achtergrond staat en niet op de voorgrond.
Klopt wat je zegt, bij mij kwam de interesse door dmxe en 2cb een complete ego dood. 2 minuten het hele blok snachts om 3 uur bij elkaar geschreeuwd zat op de bank en begon keihard te beven en toen kwam ik gelukkig weer terug en was flink in shock. Een vriend had het gefilmt je ziet lijkt wel een blauwe plek tussen me wenkbrouwen iets erboven terwijl ik me longen uit me lijf schreeuwde. Was een zeer extreme maar mooie ervaring. Kleuren geluiden alles is erna beter geworden. Trauma's uit het verleden zijn niet meer echt aanwezig in me lichaam. Sinsdien ben ik naar alles op zoek gegaan en heb veel ontdekt door deze ervaring.

Oehoeboeroe

Bewuste gebruiker
Sorry, maar jullie beginnen opeens een conversatie over 3de ogen alsof het de normaalste zaak van de wereld is.

Dat is het ook. Met het derde oog wordt de epifyse of pijnappelklier bedoeld. Een klein kliertje in de hersenen en het leuke is dat de pijnappelklier, ondanks dat ie bijna midden in ons hoofd zit, lichtgevoelig is. Dezelfde kegeltjes die in onze ogen het licht opvangen zitten ook in de pijnappelklier.
Vandaar derde oog.

Bovenaan