therealburningman
Experimenterende gebruiker
Wie heeft ook soms heel sterk alsof je 'derde oog' uit zijn kas springt. zoomen. geluid en pulserende golven. Niet altijd. Herkenbaar?
Met 3e oog bedoel je dan je 4de chakra (anahata) of je 6de (ajna) , sommige mensen wisselen deze 2 wel eens in hun gevoel tijdens mediteren.Wie heeft ook soms heel sterk alsof je 'derde oog' uit zijn kas springt. zoomen. geluid en pulserende golven. Niet altijd. Herkenbaar?
Ik zou de Pinael Gland benoemen. waar zich idd de 6de chakra Anja zich verbind.Met 3e oog bedoel je dan je 4de chakra (anahata) of je 6de (ajna) , sommige mensen wisselen deze 2 wel eens in hun gevoel tijdens mediteren.
Mijn derde oog heb ik laatst laten bleken.
Zonde dat jullie dit in het belachelijke trekken.😂 ik wist niet dat je 3de oog kan horen
Ik dm je zeker 1 dezer dagen , nog een half uurtje en men vrouw gaat slapen.Leuk! Voor de mensen met dit soort ervaringen. Stuur vooral een DM als je je meer diepgaandere ervaringen wilt delen. Wellicht kunnen we wat vragen beantwoorden richting elkaar.
Ja uit dat standpunt had Ik het nog niet bekeken.Sorry, maar jullie beginnen opeens een conversatie over 3de ogen alsof het de normaalste zaak van de wereld is. :P ik kon mezelf niet helpen.
Psychedelica en medidatie moeten niet perse gelinkt zijn.Ik heb mezelf tot nu toe niet echt in meditatie gevonden. Soms doe ik het wel eens, maar ik kom er niet zo ver mee.
Denk dat ik er op het moment niet het geduld voor heb en dus heb ik me er ook niet verder in verdiept.
Psychedelica roept bij mij uit zichzelf interesse op en meditatie eigenlijk bijna niet.
Maar misschien komt dat ooit nog. ik weet het niet.

Psychedelica en medidatie moeten niet perse gelinkt zijn.
Klopt wat je zegt, bij mij kwam de interesse door dmxe en 2cb een complete ego dood. 2 minuten het hele blok snachts om 3 uur bij elkaar geschreeuwd zat op de bank en begon keihard te beven en toen kwam ik gelukkig weer terug en was flink in shock. Een vriend had het gefilmt je ziet lijkt wel een blauwe plek tussen me wenkbrouwen iets erboven terwijl ik me longen uit me lijf schreeuwde. Was een zeer extreme maar mooie ervaring. Kleuren geluiden alles is erna beter geworden. Trauma's uit het verleden zijn niet meer echt aanwezig in me lichaam. Sinsdien ben ik naar alles op zoek gegaan en heb veel ontdekt door deze ervaring.Nee, maar ik snap wel waarom je interesse in meditatie krijg door psychedelica.
Voor mezelf zijn intense trips altijd vrij gedachteloos.
Dus in beide zit een aspect waarbij de ego op de achtergrond staat en niet op de voorgrond.
Sorry, maar jullie beginnen opeens een conversatie over 3de ogen alsof het de normaalste zaak van de wereld is.