depressief

noeli

Experimenterende gebruiker
voor jullie is dit waarschijnlijk heel erg dom, maar zou toch graag adviezen willen.
Ik heb 5 dagen lang ghb gevruikt, om de 2 uur 5ml.
nu ben ik gestopt en ben ik echt super depresief, ik heb een schuld gevoel en zie geen enkel lichtpuntje meer. Hoe lang duurt die depresie?hebben jullie er ervaring mee

hebben jullie misschien tips voor mij. ik hoop het.
alvast bedank.

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Re: depresief

Die duurt net zo lang totdat jij je beseft dat het een drugsdipje is en je weer verder wilt met leven. Hoewel ik me wel verbaas over het feit dat je een GHB dip kunt hebben.. na 5 dagen maar liefst.

noeli

Experimenterende gebruiker

ja ik ben vroeger echt verslaaf aangeweest en zie dit als een terug val.
heb veel geld opgemaakt deze week.
waardoor ik nu in de problemen zit en zit overal over te piekeren.
ben gelijk weer bang dat ik verslaafd ben nu.
maar dat kan toch helemaal niet.
heb van8 ook geen oog dicht gedaan.
dus vroeg me af hoe lang dat gaat duren :(

azerty1987

Belezen gebruiker

hebben veel mensen last van na regelmatig gebruik van ghb.. gewoon wachten zal een paar dagen duren..think happy thoughts :)

en als je ghb gebruikt doe het gewoon 1 dag... logisch nadenken he, dat helpt veel

azerty1987

Belezen gebruiker
ga langs de doctor.. leg het verhaal uit of verzin er 1 ivm slaap gebrek.. en neem voor een paar dagen slaa[ tabletjes voor een goed slaap schema.. vitamine en beweging.. standaard maar helpt zeker

Tripper

Wijs gebruiker
Hooguit 2 a 3 dagen als je kijkt naar de verslavings draadjes op DF. FF doorbuiten en de goeie weg blijven vervolgen. En het was zeker dom van je om dit 5 dagen te blijven doen. Volgende keer hooguit 1 dag en als je dat niet kan, DAN DOE JE HET NIET!

Succes :hearteyes: :hearteyes:

W.F.L.

Badass junkie
Misschien L-Tyrosine? Alhoewel, als je echt veel GHB gebruikt hebt dan heb je daar ook geen behoefte aan eigenlijk, gezien de nare rebound veroorzaakt wordt door teveel dopamine in je hoofd, die je al die tijd onderdrukt hebt, volgens mij, wat angst en dergelijke veroorzaakt. Maar als je met een schuldgevoel en depressie zit zou het best wel eens een tekort kunnen zijn. Het valt te proberen. Weten we gelijk of dat werkt of niet :)

Bovenaan