Defqon1 2024

Powder Ranger

Wijs gebruiker
Over 2 weken begint het mooiste feestje van het jaar weer. Normaal ga ik maar 1 dag maar dit jaar voor het eerst de volledige 4 dagen. Zijn er hier meer mensen die naar Defqon1 gaan? Wat nemen jullie mee aan zooi? En aangezien het mijn eerste weekender word zijn er nog dingen waar ik rekening mee moet houden? Is de security bij camping entrance net zo als bij Day pass entree of kijken ze net ff wat beter?

Be_a_voice_not_an_echo

Bewuste gebruiker
Over 2 weken begint het mooiste feestje van het jaar weer. Normaal ga ik maar 1 dag maar dit jaar voor het eerst de volledige 4 dagen. Zijn er hier meer mensen die naar Defqon1 gaan? Wat nemen jullie mee aan zooi? En aangezien het mijn eerste weekender word zijn er nog dingen waar ik rekening mee moet houden? Is de security bij camping entrance net zo als bij Day pass entree of kijken ze net ff wat beter?
We moesten bij de Day Pass onze rugzakken door een röntgenapparaat laten checken 😱 hoe was dat richting camping? Wil volgend jaar misschien twee dagen, of moet je camping voor volle 4 dagen doen?

Powder Ranger

Wijs gebruiker
We moesten bij de Day Pass onze rugzakken door een röntgenapparaat laten checken 😱 hoe was dat richting camping? Wil volgend jaar misschien twee dagen, of moet je camping voor volle 4 dagen doen?
Sorry man had dit draadje ff over het hoofd gezien. Ik denk niet dat mijn ervaring met de security op Defqon representatief is over de algemene linie. Wij kwamen rond 3 uur donderdag aan op de holy grounds. Standaard ticketcontrole, bandje halen en dan "normaal" gezien security. Toen wij binnen kwamen stond er echter niemand (!) bij security en zijn zo doorgelopen zonder ook maar gezien te zijn door security🤣 had zo met een koffer vol sos door kunnen lopen bij wijze van. Ook security van de camping naar het festival terrein was behoorlijk laks. Ik ben in 5 dagen tijd precies 0x gefouilleerd.
Camping kan je volgens mij alleen boeken met een weekend ticket. Normaal gesproken heeft Q-Dance voor losse overnachtingen aparte travel packages in de vorm van hotel of vakantiepark. Ik zou gwn heel weekend gaan man. Die sfeer op de camping is echt ongeëvenaard

Bovenaan