• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Deep emotional tripping .. LSD Heal our souls and bind them.

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Deep emotional tripping .. LSD bind us together, LSD make us one and heal our souls.

Lokatie: Home Sweet Home The Maya Tempel.
Drugssoorten: LSD
Dosering: 2 x 1 Hartje 1 x ½ Maya
State of mind: Buddha Bar Guided LSD Trip
Maaginhoud: Niets.
Tijd van inname: 14.00 Pm
Datum: 30-9-2007
Aantal personen: 2

Er lag een hoeveelheid LSD klaar voor een complete klas, maar Stonie moest en zou surfen. Surfen op de golven van insanity.
Om te beginnen 2 'oude krenten' uit het laptop tasje die daar kennelijk al 3 jaar in lagen te rotten. Het plan was om daarna lekker door te druppelen en het geheel af te sluiten met een Mayatjuhhhhhh …

Het Hartje ..

Eind goed al goed, de 2 Hartjes hakten er zo hard in dat ik begon te zweven. Ik vloog niet maar ik was eerder gewichtloos en kon dus de druk onder mijn voeten niet echt goed waarnemen. Dit was nieuw ik vond het zeer interessant. Blotje lag al zwaar trippend bad, ik zei nog tegen haar dat ik nogal hard ging. Ik had vreselijk behoefte aan een warm eucaluptis badje met wat dennennaalden sap erin. Daar lag ik dan finaal weg trippen, ik ging zo hard dat ik Blotje nogmaals vertelde dat ik vreselijk hard ging .. Blotje kwam naast me zitten op een stoel en we praten samen zo lekker in het rond. Lieve woordjes, strelen het is allemaal zo super intens op de LSD. Na een half uurtje besluiten we om lekker op bed te gaan liggen en de eerste cd op te zetten: Buddha Bar 8 CD1 de reis kon beginnen.

Het plafond van mijn Maya tempel …. 2x2 meter ofzo

Het Maya doek trip wel erg hard, het golft in en uit elkaar, op een moment voel ik gewoon dat mijn soul bijna wegglijdt. Blotje vraagt bezorgt waarom ik dan zoveel belachelijk veel neem ? Ik kijk haar diep aan in haar trippende gezichtje en zeg: Jij bent er toch, er kan niets, maar dan ook niets fout gaan. De wereldbol hypnotiseert me diep, als een Rasta Rostelli volg ik zijn bevelen op. Wereldkaarten hypnotiseren mij ook nuchter als een kleinkind moet ik ernaar kijken het is net een kampvuurtje. Ik zuig hard aan mijn voor gedraaide joint en zorg dat de wierook constant in mijn reukorganen flowed. De ijsjes doen ons goed we hebben een nieuw smaakje gekocht aardbeien van Festini. De raketjes en peren ijsjes doe het extreem goed op de smaakpupillen. Ieder hapje is define en als je het ijsje eerst en beetje laat ontdooien smikkelt het nog beter. ondertussen neemt de buddhabar me mee op de virtulele reis naar de wereld muziek en sferen die me zo lekker doen genieten van mijn leven en het innemen van de LSD.

Om 03. 00 Am begint de honger te veel aan me te trekken, ik had al wat Java kroepoek verwerkt soep en brood maar nu was het tijd voor het echte ramwerk….

We genieten volop, en vergeten de MDMA ellende, we hebben er vroeger goede tijden op gehad en die zijn vervlogen. Als het 17.00 uur is gaan we de hond uitlaten, het is zulk lekker weer de wolken formaties zijn boeiend en magisch de zon schijnt niet maar het is wel erg helder er hangt een sluimer bewolking met allerlei staarten en verschillende diktes. Het is gewoon rutsig windstil, we blijven maar lopen het is zo mooi buiten dat ik er eigenlijk wil blijven. Als we terug komen maak ik wat boterhammen en plots gaat de bel.

Er staat visite voor de deur, ik doe ook nog is open. Stom he …. Regel 1 overtreden regel 2 volgde heel snel daarop. Ik liet mijn allerliefste Blotje alleen achter in de Maya Tempel met de goden onbewaakt. Dus toen de visite weg was en ik haar besloop lag ze in een andere wereld te huilen. Het huilen en haar duistere gedachtengoed gingen maar niet weg, het stopte maar niet en ze wou ook niet met me praten, dat deed me zo pijn, ik belandde acuut in een huilbui samen met haar. Uren hebben we zitten huilen echt praten was het niet meer. De helende werking van dit soort sessies duurt iets langer. Met opgezwollen ogen bedrijven we de liefde en streel ik haar in slaap, ze is mijn allesje.

Als de rust gekeerd is fantaseer ik diep weg over een avondje trippen in Parijs.
Trippen in de bioscoop met het superhoge plafond en 2 grote zalen. DJ Ravin draait mijn favoriete nummertjes uit de reeks die uit dit restaurant geboren is. Goed voedsel en veel tripsfeer zullen de LSD goed, Stonie mag er alleen niet zomaar jointjes aansteken vrees ik. Met een snelheid van 250 km per uur schiet ik als een stalen kogel door het landschap van het arrogante Frankrijk.
Le TGV gaat me een mega trip bezorgen die ik nooit zal vergeten, overnachten doe we er niet, we pakken de eerste TGV weer terug, Le concord, du tren Paris-Amsterdam 560 km.

Het is nu al 4.30 Am ik heb wat aantekeningen gemaakt en wat fotos geschoten. Ik sta rete strak van de lsd maar ik ga toch proberen te slapen, dat lukt echt goed. Ik kan me niet herinneren wanneer ik in slaap viel maar de BuddhaBar heeft me wel meegenomen naar dromenland. Van deel 1 tot en met deel 10 genoeg uurtjes om de 24 uur mee uit te trippen.

Aan het innemen van extra druppels ben ik niet meer toegekomen, grootspraak is dood spraak … vooral met de LSD !! 800 mics is wel een persoonlijk record aan LSD dat ik in 1 x in nam, had niet verwacht dat de uitgedroogde verkleurde Hartjes nog zoveel juice konden bevatten.

Het was een trip die alles bevatte, van veel lachen naar veel huilen, samen diep gaan is erg intens. LSD therapie is niet voor niets nog steeds een onderwerp in de psychiatrie.
Het huilen beinvloed je trip wel maar niet altijd alleen maar nadelig. Troost je partner gepast en controleer of ze niet aan het badtrippen is. Dat is iets anders, dan is er ook paniek.

Tot de volgende trip vakantie …

De groetjes

Stonie

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
1 mg is geen 1000 mics of wel ?

Iemand in da house ?

Stonie

@ Telefoon jij word binnenkort de nieuwe Doseerkoning vrees ik !!

azgaza

Badass junkie
Ik weet niet of ik zelf ooit ni mijn leven aan zo'n hoge dosis toe zal komen, maar het is zeker weer een goed report; en interessant.

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Thanks Azgaza,

Als ik nu een maand niets neem kan ik niet meer aan dan 200 mics en dat is gewoon de waarheid.

De resistentie maakt dit mogelijk, zonde van je lsd zou ik zeggen. Mits je er van af moet.

Stonie

Argulas

Bewuste gebruiker
Tripreporter
HEAVY :grin:

Dat is echt wel veel dat je genomen hebt! De hartjes zullen waarschijnlijk wel afgenomen zijn van sterkte, maar het zal alleszins niet weinig geweest zijn.

Heb je die halve Maya dan nog genomen ? Het is een redelijk kort verslag, ik ben tegenwoordig al langere van je gewend :grin:

Toch heel mooi geschreven. Het moment van die visite, hoe heb je dat al trippend overleeft? :openmouth: :P Met die dosis op zou daar bij mij (moest ik open doen :confused:) toch een kleine ramp gebeuren!

Ook prachtig hoe je samen met Blotje zo een diepe emotionele ervaring hebt gehad, moet wel veel waard geweest zijn.

Niet zo erg dat je nu even geen lsd meer kan doen hé denk ik, ik denk wel dat je deze tijd goed kunt gebruiken om deze trip te verwerken en er dingen uit te halen en nog eens te herdenken, of hoe zou je dat zeggen ? :rolleyes:

Greetz,
Argulas! En blijven schrijven! :tongueout:

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
@ Argulas,

Nee het is bij de 2 Hartjes gebleven, de rest ligt nog te wachten op inname ze roepen me wel de mics ik kan ze horen.

Maar ik pas inderdaad ff ... hoelang weet ik niet het liefst een maand.
Badtrips en huilbuien binden je relatie diep, je laat je diepste angsten en wensen naar buiten schemeren.

Kort maar maar leerzaam, in je slaapkamertje is ook een beperkte visuele wereld. Ik kan natuurlijk nog wel een A4 aan gedachtes er bij plakken.

Volgende keer misschien, eerst weer opladen.

Groetjes

Stonie

Argulas

Bewuste gebruiker
Tripreporter
lysergine25 zei:
@ Argulas,

Kort maar maar leerzaam, in je slaapkamertje is ook een beperkte visuele wereld. Ik kan natuurlijk nog wel een A4 aan gedachtes er bij plakken.

Ja, dat snap ik. Maar de gedachten zijn minstens even belangrijk en kenmerkend als de visuals, ik zou zelfs durven zeggen belangrijker, maar ik kan ook begrijpen dat het te verwarrend en te persoonlijk is om neer te schrijven. En dat respecteer ik.

Ik kijk altijd uit naar je verslagen! :hearteyes:

Je bent een goed voorbeeld en inspiratiebron voor het schrijven van tripverslagen!

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
De huilbuien zijn te prive ....

Sex ok ...

Wahwhahwa jullie inspireren mij ook heel erg.

En ik lees ze graag, van samputa tot aan de newbees. ....

:hearteyes:

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Argulas zei:
Toch heel mooi geschreven. Het moment van die visite, hoe heb je dat al trippend overleeft? :openmouth: :P Met die dosis op zou daar bij mij (moest ik open doen :confused:) toch een kleine ramp gebeuren!

Greetz,
Argulas! En blijven schrijven! :tongueout:

Tsja hoe doe je dat, gelukkig was het geen officiele shit maar een maatje. En hij weet dat ik trip dus ik leg hem uit dast ik niets begrijp van hem haha.
Ik had er achteraf wel spijt van ... vooral omdat ik Blotje alleen heb gelaten.

Stonie

Supervlieg

Wijs gebruiker
Heerlijk die reports van jou. Mijn interesse was gewekt na het lezen van je report op ruigoord en ik snap het nu zo volledig he :grin:

Respect, vooral het zo verschrikkelijk hard trippen dat Wilders er spontaan links van zou worden

:hearteyes:

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
lekker reportje, niet zo lang maar kan wel eens tussendoor.
Vet plafond heb je nu zeg.. echt heel mooi.
Binnekort word het ook eindelijk tijd voor mij om met m'n meisje te trippen.. zo'n zin in! :hearteyes:

bootsy

Newbie
aight, voor jouw doen kort raport, maar wel heel vet...
nu een maandje stoppen dus? en dan weer lekker verder trippen :grin:

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Yo beste trippers,

€ 12,50 op de markt hier in de wijk, de man verkoopt veel wierrook en buddhabeelden. Wat doeken en sieraden.De doeken zijn 2,50 x 2.00 meen ik.

Best wel groot, het zijn geen psychedelische doeken maar ze trippe wel lekker, ik heb er 3 in totaal.

Stonie

Argulas

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Je hebt die vastgemaakt met touw aan je plafond ?

Als ik genoeg extra geld heb dan koop ik me er ook één!

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Dat zijn de was lijnen die ik boven mijn bed heb gespannen daarboven op ligt het op gespannen met wat knijpertjes.

Stonie

3970

Wijs gebruiker
Wat een verhaal zeg...hoe meer ik dit soort dingen lees. hoe nieuwsgieriger ik word wat het met mij zou doen.... :rolleyes: keep those stories commin!!

Hemi

Bovenaan