Dealers...

Cliffo333

Newbie
Hee mense:P
K ben nieuw hier, Maar goed, Ik gebruik wel eens speed.
Niet vaak, misschien 2 tot 4 x in de maand, Maar k heb er nu eigenlijk tog wel weer zin in xD Alleen de kerel van wie ik het kreeg heb ik nu rusie mee en ik weet eig nie zo goed hoe ik het nu moet aanpakke :(
K ben best verlegen en stap niet snel op mensen af en die jongen was echt de enige die ik ken die gebruikte :(
Tips??

Funky Monkey

Badass junkie
Voor de volgende keer nog een beetje pep bewaren zodat je mensen ernaar durft te vragen :beer: (Sorry flauw ik weet het :P)
En je kan best alleen naar een feestje... doe ik ook wel eens :P Als er lekkere muziek komt hoezo niet? Naja ik ben ook wel een beetje raar :rolleyes:
Verder gewoon goed kijken welke lui een beetje strak staan ofzo :)

En dealen en vragen naar dealers is verboden op dit forum :wink:

Cliffo333

Newbie
Omdat ik nie goed ben in op mense afstappe,
Of k moet wat gedronke hebben :beer: Heb ik nergens mea problemen mee :grin: Maar dan pakt het ook niet zo goed uit :flushed:

Anyway Bedankt :wink: K probeer ut wel een keer :P , ooit een keer, in de verre toekomst as ik het lef heb om op mense af te stappe xD

Funky Monkey

Badass junkie
Zo moeilijk is het niet, ze mogen je of niet maar dan ligt het probleem bij hen zolang je geen vage opmerkingen gemaakt hebt :grin:
En je moet je eigenlijk bedenken dat je het nuchter net zo goed zou kunnen als je zou willen... denk dat je dan ook een beter indruk maakt dan als je helemaal van de wereld af bent door wat dan ook :)

Cliffo333

Newbie
Haha,
Oke k probeer ut wel eens dan :P er hangt trouwes bij ons altijd wel een groep gebruikers rond in het centrum ik zou daar ook eens op kunne afstappe, Maar dat zijn dan weer allemaal kerels die drie koppe groter zijn dus dat doe ik denk ik ook nie ...
en er is nog een meisje van wie ik de wiet krijgt, Ik weet heel toevallig dat zij snuift meot ik het eens bij haar proberen of wat??

Alwea bedankt trouwes:P Mag jou wel :grin:

Dione

Badass junkie
Emeritus Mod
Vraag het idd gewoon aan dat meisje :) En als zij je niet kan helpen, stap dan gewoon op die groep af. Nee heb je, ja kun je krijgen.

Funky Monkey

Badass junkie
hehe kan je doen inderdaad. Maar je moet wel opletten dat zodra je veel met andere gebruikers om gaat je zelf ook meer gaat gebruiken :)

Cliffo333

Newbie
Oke :grin:
Bedankt mense,
Sal nog wel ff dure voordak ut dan heb, Maar ik bedenk me net dat ik nog een meisje ken xD die de wiet van mij weer krijgt xD dus ut komt wel goed :) voortaan zal ik eerst ff nadenken voordak een topic open :P

Doeeii

Cliffo333

Newbie
:openmouth: Toch niet zon 12 jarige die ook eens ff wat wil proberen toch?
Naja :P ik ben erg klein (A) 1.55 ofzo xD drom durf k nie zo goed op mense af te stappe:wink:

Pikachu

Wijs gebruiker
lief! :hearteyes:

Anyway als ik t zo hoor moet je het bij dat meisje eens proberen, mensen waarvan je weet dat ze gebruiken en je kent ze al zijn perfect om dergelijke goederen van te halen =)

Dr. Tommy

Badass junkie
stuur gewoon een sms naar die kerel waar je ruzie meehebt met de vraag of ie nog wat voor je heeft, en dan gewoon wachten op antwoord

Cliffo333

Newbie
Dat tussen die kerel en mij komt niet mea goed heb in een dronke bui nogal wat foute dingen gedaan :P
maja ik heb ut al geregeld :P

Ketaboy

Bewuste gebruiker
De beste manier op snuifers op feestjes te ontdekken is gewoon bij de plee wachten op mensen die gebruik maken van iets anders dan de pisbak.. lang weg blijven en wann ze uit de plee komen aan hun neus zitten of even in de spiegel naar hun neus kijken. Zo doe ik het altijd mocht ik niks bij de hand hebben. Soms heb je ook wel eens grapjassen die met zijn tween of soms zelfs meer naar de plee gaan ghehe.. dan weet je ook wel hoe laat het is. (Geef foute homo grappen nu :wink: )

Pikachu

Wijs gebruiker
T is wel grappig dat de helft van de mensen die staan te wachten voor het hokje om te kunnen schijten niet eens gaan zitten als ze eenmaal binnen zijn :P

Supervlieg

Wijs gebruiker
Pikachu zei:
T is wel grappig dat de helft van de mensen die staan te wachten voor het hokje om te kunnen schijten niet eens gaan zitten als ze eenmaal binnen zijn :P
Jah idd :grin: en dan zijn er zat potten vrij enzo :grin:

richie87

Belezen gebruiker
Cliffo333 zei:
Hee mense:P
K ben nieuw hier, Maar goed, Ik gebruik wel eens speed.
Niet vaak, misschien 2 tot 4 x in de maand, Maar k heb er nu eigenlijk tog wel weer zin in xD Alleen de kerel van wie ik het kreeg heb ik nu rusie mee en ik weet eig nie zo goed hoe ik het nu moet aanpakke :(
K ben best verlegen en stap niet snel op mensen af en die jongen was echt de enige die ik ken die gebruikte :(
Tips??

gouden gids misschien :rolleyes:

Bovenaan