De verschillende soorten LSD

UnFyKilianZ

Experimenterende gebruiker
Hallo iedereen :rock:

Ik zag dat weinig mensen dit weten dus laat ik dit toch maar effe posten.
Er bestaan verschillende soorten LSD, California Needlepoint en California Sunshine.

Het California Needlepoint is de zuiverste van allemaal, zeer duidelijke visuals, minder tot geen body-high.
De California Sunshine is meer een feest trip, sterke blije visuals en een licht gevoel in het lichaam.

Misschien dat sommigen deze 2 ontdekt hebben maar niet wisten dat het verschillende soorten waren, ze zijn wel nog allebei LSD-25 voor de duidelijkheid.

Sterkte hangt natuurlijk ook van hoeveelheid af: (dit hangt ook van persoon tot persoon af)
-75uq (vanaf hier beginnen lichte hallucinaties te komen.)
-100uq (Goed voor de beginnende tripper)
-150uq (lichte trip voor trippers)
-200uq (Niet licht maar ook niet hard)
-300uq (Hard maar ook niet extreem)
-500uq (Extreem)
-700+uq (Zeer extreem, dit kan zelf zo extreem zijn dat het niet meer leuk is)
-1000+uq (Ik raad het niet aan en ik weet er ook niks van)

Verbeteringen mogen worden gemaakt via de comments! :mrgreen:

mvg. Kilian

izo75sf8hmbz.jpg (180uq - persoonlijk)

8️⃣6️⃣

Badass junkie
@ UnFyKilianZ

Ik dacht dat er een bepaalde grens was met LSD met een maximaal effect en dat nog meer pakken dan niks meer doet? Weet zo die grens niet uit me hoofd maar zeker onder de 1000uq

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Het zijn geen verschillende soorten LSD, maar verschillende zuiverheden van LSD. Of er zoveel verschil zit tussen die verschillende zuiverheden weet slechts een select clubje mensen die daadwerkelijk geverifieerde toegang heeft tot verschillende soorten zuiverheden. Vrijwel iedereen koopt gewoon zegels en heeft geen idee hoe zuiver de LSD is die erop zit, dat ze het verkopen als Needle point of whatever is leuk, maar zegt helemaal niks. Dus enkel wanneer je zelf een chemist zou kennen die LSD maakt weet je of je Needle point gehad hebt.

UnFyKilianZ

Het zijn geen verschillende soorten LSD, maar verschillende zuiverheden van LSD. Of er zoveel verschil zit tussen die verschillende zuiverheden weet slechts een select clubje mensen die daadwerkelijk geverifieerde toegang heeft tot verschillende soorten zuiverheden. Vrijwel iedereen koopt gewoon zegels en heeft geen idee hoe zuiver de LSD is die erop zit, dat ze het verkopen als Needle point of whatever is leuk, maar zegt helemaal niks. Dus enkel wanneer je zelf een chemist zou kennen die LSD maakt weet je of je Needle point gehad hebt.
Ik kan aan alles geraken, needlepoint en sunshine, zelf heb ik nog nooit needlepoint gedaan maar dat was de informatie die ik kreeg.

UnFyKilianZ

Ik vroeg me af het moeilijk is om LSD te maken, ik kan alle ingredienten kopen. Ik hoef hier geen tutorial krijgen van jullie maar ik vroeg me af hoe moeilijk het is.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik vroeg me af het moeilijk is om LSD te maken, ik kan alle ingredienten kopen. Ik hoef hier geen tutorial krijgen van jullie maar ik vroeg me af hoe moeilijk het is.
Als je dat moet vragen is het antwoord moeilijk. Je moet echt wel een flinke scheikundige kennis te hebben om LSD te maken.

UnFyKilianZ

Als je dat moet vragen is het antwoord moeilijk. Je moet echt wel een flinke scheikundige kennis te hebben om LSD te maken.
Ik heb een boek over hoe je moet maken, maar wat ik me afvraag is heb je veel scheikundige kennis nodig om deze stappen te kunnen volgen?

Bovenaan