Alleen die geur al ja. Rare chemische lucht, echt uniek en nergens mee te vergelijken. Maar het heeft iets, iets onverklaarbaars. Die geur heeft voor mij een belangrijke rol gespeeld in het totaalbeeld dat ik van coke had. Ik kan het niet verklaren, waarom heeft het zo'n effect. Echt een psychologisch effect heeft het. Coke is echt een verleider in alle opzichten, echt een drug van de duivel. Het lijkt allemaal zo mooi maar uiteindelijk wou je dat je het nooit had gedaan. Pas maar op jongen, herken akelig veel van mezelf in je. Denk dat het je aardig in z'n greep heeft. Daar kom je altijd pas later achter. Ik weet dat als je dit leest dat je waarschijnlijk denkt, wat zeikt hij nou weer? Kan ik me voorstellen, toen ik er aan zat had ik schijt aan wat mensen voor ervaringen ermee hadden. Hun waren mij niet. In de periode dat ik het elke dag deed heb ik in totaal 1 keer me eigen afgevraagd of ik misschien niet fout bezig was. Gek genoeg kan ik me dit moment nog exact herinneren. Ik dacht bij mezelf 'is elke dag gebruiken toch niet een beetje teveel?' waarop ik meteen dacht 'ik stop binnenkort wel'. En dat was het, ik geloofde zonder aarzeling dat ik ''binnenkort wel stopte''. Meer heb ik er gewoon niet over gedacht. Toen ik uiteindelijk MOEST stoppen doordat ik er niet meer aan kon komen kwam de waarheid steeds meer naar boven en liet de coke zijn ware zelf zien. Als het aan mij had gelegen was ik helemaal nooit gestopt, wie weet. Misschien tot op de dag van vandaag nog niet.