hahah ik ken ze allemaal ..Deranged zei:''Lekker nakken dit weekend''
''Het is echt zo lekker''
''Ik doe het niet elke week hoor''
''Als het niet schadelijk en zo duur was zou ik het elke dag doen''
''Speed is veel goedkoper dus dat moet wel slechter zijn''
tegen wie hebt ge het nucunt zei:btw .. jij praat de laatste tijd ook ernstig veel als een pep gebruiker. je kraakt alleen maar coke af.. doen de pep gebruikers ook standaard.
derangedschranziewanzie zei:tegen wie hebt ge het nucunt zei:btw .. jij praat de laatste tijd ook ernstig veel als een pep gebruiker. je kraakt alleen maar coke af.. doen de pep gebruikers ook standaard.
tegen deranged of tegen mij![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Deranged zei:''Lekker nakken dit weekend''
''Het is echt zo lekker''
''Ik doe het niet elke week hoor''
''Als het niet schadelijk en zo duur was zou ik het elke dag doen''
''Speed is veel goedkoper dus dat moet wel slechter zijn''
Is er een reden om dat niet te doen dan?cunt zei:je kraakt alleen maar coke af
Deranged zei:Is er een reden om dat niet te doen dan?cunt zei:je kraakt alleen maar coke af![]()
idd weet maar al te goed wa je bedoeldDeranged zei:Ja dat probeer nou al heel lang duidelijk te maken. De verslaving en mindfucks zijn bij coke gewoon zo erg en risicovol dat eigenlijk niemand met gezond verstand er uberhaupt aan zou moeten beginnen.
Deranged zei:Verreweg de ergste soort, kan ik me behoorlijk aan ergeren.
De onwetendheid, het enthousiasme...
puppet zei:Deranged zei:Verreweg de ergste soort, kan ik me behoorlijk aan ergeren.
De onwetendheid, het enthousiasme...
"Jij maakt het nog wel mee, jongen"
"Dit is nog niets, wacht maar over een tijdje is het heeeel anders"
"Neee, jij bent nog maar een beginner, ik neem deze lijn wel"
"Je moet nog veel leren over sos"
Paar willekeurige quotes waar ik me dood aan kan ergeren. Ervaren dopegebruikers die door denken te hebben wat de drug precies is en zich daarom verheven voelen. Laat me toch lekker genieten en onwetend zijn, wat fukt het jou nou hoe de 'beginners' doen. We zijn allemaal begonnen toch??

ge moet idd mensen nie persoonlijk aanvallen.melissa zei:ik denk dat deranged met zijn wederom met zorgvuldigheid uitgekozen woorden(nottttttttttttt)bedoeld dat hij zich ergert aan de ontwetendheid van iemand die net met sos begint en niet weet wat een ellende t met zich meebrengt.........
aan de ene kant heeft hij gelijk,maar dat zal de persoon in kwestie zelf moeten ervaren....
en by the way geen enkele drugs is t aanprijzen waard naar mijn mening......
zit ook al een tijdje met t feit hoe kim hier afgezeken word,vind t echt niet kunnen.........
volgens mij is al dat gezeik alleen maar om je eigen gebruik te rechtvaardiggen........
maar das mijn mening he![]()
![]()
melissa zei:ik denk dat deranged met zijn wederom met zorgvuldigheid uitgekozen woorden(nottttttttttttt)bedoeld dat hij zich ergert aan de ontwetendheid van iemand die net met sos begint en niet weet wat een ellende t met zich meebrengt.........
aan de ene kant heeft hij gelijk,maar dat zal de persoon in kwestie zelf moeten ervaren....
en by the way geen enkele drugs is t aanprijzen waard naar mijn mening......
zit ook al een tijdje met t feit hoe kim hier afgezeken word,vind t echt niet kunnen.........
volgens mij is al dat gezeik alleen maar om je eigen gebruik te rechtvaardiggen........
maar das mijn mening he![]()
![]()
Deranged zei:Je snapt er helemaal niks van. Ik heb niks tegen coke gebruikers opzich, ik heb iets tegen de coke gebruikers die geen idee hebben waar ze nou eigenlijk precies mee bezig zijn. Ik heb iets tegen de positieve verhalen van mensen die de negatieve uberhaupt niet eens kennen. Kortom, ik heb iets tegen de onwetenden en hun domme uitspraken.
Zelf gebruik ik al een jaar of 6 geen coke meer maar ik ben net als bij heroine van mening dat het een risico is dat je niet moet nemen. Als iemand hier anders over denkt en besluit het risico te nemen dan is hem/haar dat goed recht, iik zal ze daarom niet voor ''dom'' uit maken maar respecteer hun keuze. Ik heb enkel iets tegen de mensen die het risico nemen terwijl ze het niet kennen, ik raak behoorlijk geirriteerd als ik zulke dapen coke de hemel in hoor prijzen terwijl ze geen idee hebben wat het precies inhoudt.
puppet zei:Laat me toch lekker genieten en onwetend zijn, wat fukt het jou nou hoe de 'beginners' doen. We zijn allemaal begonnen toch??
BobG zei:Hey melis hoe beviel de pep nou??
Dat had je toch geprobeert? Ik ben 2-3 dagen weggeweest dus ik volg alles al niet meer..

Deranged zei:Fatsoenlijk slapen zou ik niet op rekenen, ik zou rekenen op helemaal niet slapen.
daar waarschuwt mijn mannetje me ook al voor........Deranged zei:Fatsoenlijk slapen zou ik niet op rekenen, ik zou rekenen op helemaal niet slapen.
melissa zei:daar waarschuwt mijn mannetje me ook al voor........Deranged zei:Fatsoenlijk slapen zou ik niet op rekenen, ik zou rekenen op helemaal niet slapen.
maar ik wil gewoon 1 bommetje s"ochtends pakken niet echt veel,zou t dan nog niet gaan![]()
![]()
kijk daarom ben ik dus huiverig voor pep,dat wakker blijven![]()
alhoewel ik ben nu ook alweer meer dan 38 uur on a roll......
wat raad je me aan dan deranged,ik heb nmlk geen flauw idee welke hoeveelheid al funest is voor een goede nachtrust......
en denk je dat ik gewoon kan functioneren,ik bedoel ik word niet space of wazig ofzo net als met sos![]()
Deranged zei:Ik heb natuurlijk geen idee wat voor spul jij gaat gebruiken en hoe de kwaliteit is, kan dus helemaal niks zeggen over hoeveelheden. Als je s'ochtends een bommetje neemt dan zou je gewoon s'avonds weer moeten kunnen slapen, maar ook dat weet ik niet zeker aangezien dat ook kan verschillen. Als je met speed niet te gek doet kan je prima functioneren. En naderhand krijg je ook nog eens de definitie van BRAKHEID gepresenteerd. Dit is een punt waar veel mensen voorgoed afhaken, waaronder ik. Toch probeerde ik het een half jaar later nog eens.
Deranged zei:Ik heb natuurlijk geen idee wat voor spul jij gaat gebruiken en hoe de kwaliteit is, kan dus helemaal niks zeggen over hoeveelheden. Als je s'ochtends een bommetje neemt dan zou je gewoon s'avonds weer moeten kunnen slapen, maar ook dat weet ik niet zeker aangezien dat ook kan verschillen. Als je met speed niet te gek doet kan je prima functioneren. En naderhand krijg je ook nog eens de definitie van BRAKHEID gepresenteerd. Dit is een punt waar veel mensen voorgoed afhaken, waaronder ik. Toch probeerde ik het een half jaar later nog eens.
melissa zei:thanks jew cookie......
maar kan iemand mij ook nog vertellen of ik er niet te lijp van word.....
ik moet immers nog wel twee weken voor 3 kids zorgen.......
en ik wil niet dat t onverantwoord word....
ik heb ooit is dieet pillen uit belgie gehad daar zat ook iets van speed in.....
hier in nederland zijn ze verboden,zijn ze in belgie nog verkrijgbaar dat iemand weet![]()
Deranged zei:Doseren is bij speed zeker voor een beginner die coke gewend is gewoon niet te doen. Dus het is niet uit te sluiten dat je uiteindelijk gaat ''freaken'', dat kun je ook wel omschrijven als ''te lijp'' zijn. Misschien is het ook geen goed idee om het op deze manier te gaan gebruiken?
melissa zei:1 bommetje per dag en gewoon slapen en veel drinken dat moet toch wel te doen zijn hoop ik.......
ik ga er ook bij sapvasten,detoxen eigenlijk.......
ik weet alleen niet of die combinatie echt geschikt is![]()
ik ga volgende week beginnen,als de vakantie voorbij is