De knallende joint

henkie84

Bewuste gebruiker
Sinds een vriend van mij zijn eigen wiet geoogst heeft is het nog wel eens feest met de dikste, belachelijkste joints die we kunnen draaien. Zo ook laatst midden in de nacht na een avondje coke.

Een joint uit 3 blauwe vloei, 5 tips en ietwat shag en massa's wiet pronkte ineens in m'n hand. (Het fijne van zoveel tips is natuurlijk de sigaar-feeling die het met zich meebrengt.) Hij was best pittig en ik was benieuwd wat ie voor moois kon brengen.

Ik nam een hijs, ademde *niet* uit, nog een hijs, *niet uitademen* en daarna nog een vatsige hijs erachteraan. Daarna meteen secondenlang PFOEEEEEEWWWWWWW uitblazen in zo'n tempo dat ik net niet een keiharde hoestbui terecht kwam.

Ik zat daar, heel zwaar, maar van binnen licht, alles tintelde, ik voelde als het ware m'n oogleden dikker worden en werd rustig euforisch. Dit gevoel hield toch wel enkele minuten in die heftigheid aan. De joint is uiteindelijk alleen maar op die manier opgerookt en het was een meer dan welkome knaller als afsluiting (en slaapmiddel) na een chille avond.

flashkop

Bewuste gebruiker
Zo'n lol hadden we op pukkelpop ook, maat van me had tentjes leeggeroofd EN een zak wiet gevonden met allemaal kleinere zakjes (twintigers) :stoned:
't was bangelijk

Purple haze

Bewuste gebruiker
flashkop zei:
Zo'n lol hadden we op pukkelpop ook, maat van me had tentjes leeggeroofd EN een zak wiet gevonden met allemaal kleinere zakjes (twintigers) :stoned:
't was bangelijk

Triest figuur ben je. :angry:

ZI09

Bewuste gebruiker
Zulke lui mogen een enkeltje gaskamers krijgen.

Verder geen verwijt naar jou.
@poster.

Nirvana_646

Experimenterende gebruiker
Zo was mijn mp3 speler zelfs ooit eens uit mijn tent geroofd!
Volkomen kut-ongewenst-kinderachtig gedrag!

jasper

Wijs gebruiker
pipoxyz zei:
idd..dat lijkt me meer iets voor www.asoforum.nl
...Wat een eikel..een beetje andermans festival bederven
wat mij betreft word je gebanned voor een week vanwege de veronderstelling dat zoiets acceptabel is..
......................./´¯/)
.....................,/¯../
...................../..../
............./´¯/'...'/´¯¯`·¸
........../'/.../..../....../¨¯\
........('(....´...´. ¯~/'...')
.........\.................'...../
..........\............... _.·´
............\..............(
..............\.............\...

doe even normaal ja, van mijn part mag jij ook wel gebannen worden

flashkop

Bewuste gebruiker
Man ej, als me mattie dat doet kan ik daar toch niets aan doen, ik kwam van de weide en zat die daar trots met zen zak.Het is idd heel ereg kut voor die gast maar wat doe je dan als die zak er ligt, hem terugbrengen...

jasper

Wijs gebruiker
pipoxyz zei:
Sorrie, ik reageerde wat fel.
dat komt door die plotselinge opkomst van posts waarin de poster een 'in mijn ogen' enorme verschuiving van normen en waarden als vanzelfsprekend ziet onder het drugspubliek.
..niet voor mij dus.

heb ik ooit gezegd dat het vanzelfsprekend is onder het drugspubliek?
in mijn ogen gebeuren zo een dingen, is het dan zo raar dat ik dat normaal ga vinden?
ps er is nog een verschil tussen tentjes leegroven en fake pillen verkopen maar is dit al meteen iets om iemand te bannen?
en het is wel normaal om je vingertje omhoog te zwaaien en ban hem te roepen?
voor mijn part mogen ze mensen zoals jou ook bannen en dat meen ik serieus.

edit:
voel jeje nu stoer als je me voor belachelijk uitmaakt? gelijk heb je man, je bent stoer! ik zou ook iedereen bannen die hier iets van verkeerde principes in jou ogen heeft. wat zeg ik nou? ban gewoon iedereen!
ik ben eigenlijk nog steeds aan het wachten tot je ban naar mij roept eigenlijk. wanneer komt het ervan?

jasper

Wijs gebruiker
pipoxyz zei:
barry zei:
heb ik ooit gezegd dat het vanzelfsprekend is onder het drugspubliek?
Je hebt er anders wel de grootste verhalen over.. en Daar leid ik van af dat jij dit voor ons als vanzelfsprekend ziet, en stoer vind..dat hoef je echt niet letterlijk te zeggen. Vraag jezelf maar eens af waarom je ons niet over je afruk avontuur van vannacht hebt verteld. Daarnaast ben je vrienden met mensen die neppillen verkopen,..en dat zegt toch ook wel iets over jou.

Zoals ik in mijn vorige post al zei, ging ik iets te ver, met als reden dat ik de 3 kut-threads achter elkaar las en iets te impulsief reageerde..
net zoals bij jou, was flashkop ook niet de uitvoerende persoon. De suggestie van Ban was dus ook niet echt terrecht.

ik vertel helemaal niet de grootste verhalen, enige reden waarom ik het nu 2 keer heb gepost in een topic is omdat jullie diegene gewoon zwaar begonnen aan te vallen. heb ik ooit gezegd dat ik het stoer vind? Ik heb trouwens net evenveel vrienden die het nooit doen en ik heb vrienden die er een spel van maken. en laat me mijn eigen vrienden kiezen alstublieft

Bovenaan