De junks

Beanhead

Badass junkie
Ik dacht niet dat ik het ooit ging tegenkomen maar het bestaat dus effectief: een THC-junk. Ik was laatst op een feest net een blowtje aan het doen met een vriend van me, ik rook hem altijd helemaal tot de tip op & dan komt er ineens zo'n vent aan en vraagt ie of hij eens mag puffen. Ik zeg kijk dan naar de joint, hij is helemaal op. Maakte hem geen meter uit, pakt dat tipje uit men handen, rookt het half op & eet het daarna nog op ook (tastes like sugar zei ie dan :rolleyes: )

Later op de avond hem nog over z'n nek zien gaan, ja wat zou het... Echt zielig noem ik dat, hij moet zelfs zo rond een 30 jaar geweest zijn, echt ik snap zo'n mensen niet.

Iemand van jullie al wat junk-ervaringen :) ?

Beanhead

Badass junkie
*haalt schouders op*

Ja ik heb wel blowers gezien die dagdagelijks enorm veel blowden; ik inclusief, maar als er geen wiet is, dan is er gewoon geen. Dan ga ik er echt niet op zo'n manier naar op zoek. Om het zover te laten komen dat je al tipjes oprookt en opeet :confused:

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Gaat dit alleen specifiek over thc-junks - want dan zet ik 'm even in de coffeeshop - of doel je nou op de junks in het algemeen?

Beanhead

Badass junkie
In het algemeen, ben best wel benieuwd naar wat voor gedrag sommige mensen vertonen.

Ik postte gewoon dat omdat ik het vorige week nog heb meegemaakt, zie niet zo vaak andere junks

aleja pep & ketjunks ook wel maar :tearsofjoy:

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Beanhead zei:
Ja ik heb wel blowers gezien die dagdagelijks enorm veel blowden; ik inclusief, maar als er geen wiet is, dan is er gewoon geen.
Maar een echte "junk" zorgt toch dat hij nooit zonder zit? Tijdens mijn stonerperiode ging er geen dag voorbij dat ik geen wiet thuis had hoor.

Beanhead zei:
Dan ga ik er echt niet op zo'n manier naar op zoek. Om het zover te laten komen dat je al tipjes oprookt en opeet :confused:
Tipjes opeten gaat dan ook wel een beetje ver. Dat heeft ook niets meer met een wietverslaving te maken. Die gozer spoorde dan blijkbaar gewoon niet. Je zei ook dat het op een feest was, daar heb ik wel gekkere dingen gezien.

Beanhead

Badass junkie
Mwa, niet iedereen heeft zomaar altijd geld voor drugs.

En ja dat is waar heb ook al veel gekkere shit gezien, maar het is maar wiet. Ik vond het gewoon maar vreemd :tearsofjoy:

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Beanhead zei:
Mwa, niet iedereen heeft zomaar altijd geld voor drugs.
Ik zie vaak dat geld over hebben (in combinatie met tijd) juist de bron is van een wietverslaving. Zonder geld kun je geen wiet kopen om een verslaving te onderhouden. Toch?

Oom Klaas zei:
Met goed wat mdma op zou ik ook zo een tip kunnen roken zonder dat ik het door heb :openmouth:
Maar opeten? Daarvoor moet toch wel iets meer verkeerd zijn gegaan.

Bovenaan