Ik ga daar maar bij mee (:Doodkapje zei:@osi : nee. mijn jointen zijn nooit te los gerold.
@dub23 : nee. jointen zijn ook niet nat.
gewoon wiet volgespoten met vieze rotzooi die er niet op thuis hoort...
ExceptionalInsight zei:Ik ga daar maar bij mee (:Doodkapje zei:@osi : nee. mijn jointen zijn nooit te los gerold.
@dub23 : nee. jointen zijn ook niet nat.
gewoon wiet volgespoten met vieze rotzooi die er niet op thuis hoort...
Maar dat is een leugen van de regering, om het joint roken tegen te gaan, aangezien ze daar geen belasting over innen!bdk zei:tsja ze zeggen niet voor niets dat een joint 4 x slechter is dan een sigaret![]()
which is stupid enough in itself. But then again, andré rouvoet....Eier zei:Maar dat is een leugen van de regering, om het joint roken tegen te gaan, aangezien ze daar geen belasting over innen!bdk zei:tsja ze zeggen niet voor niets dat een joint 4 x slechter is dan een sigaret![]()
Osi` zei:Hoe strakker, hoe beter die ook zal smaken.
Ik draai ze altijd op dezelfde manierradical rat zei:heel verhaal
bijna 3 jaar geleden he?mercury.31 zei:ik heb dit maar twee keer meegemaakt, en die twee keren had ik allebei een heel klein strak tipje, waar bijna geen rook door heen kwam, en toen kreeg ik die zwarte troep aan men tip hangen.
Sindsdien maak ik altijd een wat ruimere tip en heb er nooit meer last van gehad. Het lijkt me sterk dat het aan de wiet ligt, want ik rook bijna dezelfde wiet, voor bijna een jaar lang en toch is het me maar 2 keer gebeurd...
Zeker weten! Ook al blowt hij niet meer.Oom Klaas zei:Misschien dat Exceptional nog steeds zat te wachten op een duidelijk antwoord