De eerste ontmoeting met Alice.

Smokey046

Bewuste gebruiker
Hallo iedereen,

Ik ben van plan om nu komend weekend met 2 vrienden LSD te gaan doen. :)
Het is voor alle 3 onze eerste keer en we leven er ook al een tijdje naartoe.
Er is 1 sitter bij die al veel ervaring heeft met verschillende drugs en ook met mensen onder invloed.
Ik en een vriend hebben al ervaring met truffels, de andere niet.
We gaan de hele trip binnenshuis doorbrengen en de tuin natuurlijk ook.
Qua muziek, hapjes, sfeer heb ik al vanalles in mijn gedachten. :grin:

Nu was mijn vraag wat zou een geschikte hoeveelheid zijn om een lange maar toch een veillige trip te kunnen hebben?

Antwoorden en tips zijn welkom :stoned:

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Hi Smokey,

De Unity pagina zegt het volgende:
Omdat LSD een zeer potent (sterk) middel is, heb je maar heel weinig van nodig voor een trip. De eerste effecten zijn te merken na een dosis van 20 microgram, maar hier ga je nog niet echt van trippen. Voor een normale tot sterke trip is 50-150 microgram voldoende. Dit is normaal gesproken dan ook de hoeveelheid die in een papertrip zit. De microdots zijn vaak wat sterker, tussen de 100 en 250 microgram.

Ik zou zeggen begin tussen de 75 en de 125 ug voor een eerste trip, afhankelijk van de ervaring met tripmiddelen.

In principe kan er niet zo veel misgaan met LSD, zolang je jezelf maar duidelijk kunt maken dat het door de LSD komt en dat je niet in paniek raakt. Dit geldt hetzelfde voor andere tripmiddelen dus dat zullen jij en die vriend al weten.

Jullie zullen de onervarenen een beetje moeten begeleiden mocht het nodig zijn. Zorg dat iedereen positief blijft en kijk geen enge/negatieve dingen. Dat kan vrij vervelend zijn en trekt direct door op je humeur met LSD.

Laat je zegels testen zodat je weet hoe sterk ze zijn!

Veel plezier!

Bovenaan