De coffeeshop terneuzen

Paddoboy

Belezen gebruiker
Hallo,
ik heb 2 vraagjes namelijk:

Aangezien dat de checkpoint in terneuzen voor 6 maanden gesloten is ... :angry:
is er alleen maar miami in terneuzen nog open.
nu is dit waar dat je € 4 inkom moet betalen voor miami binnen te kunnen? (zoja...klootzakken)

en ook: is de miami ook open op zondag?

alvast bedankt! :stoned:

Paddoboy

Belezen gebruiker
ja lijkt me in een zekere zin logisch,
want er zijn maar 2 coffeeshops in terneuzen en ze weten dat meeste belgen naar terneuzen gaan,
maar als er ene gesloten is, dan is er vrij spel voor de andere want er is geen concurentie meer

Willemijn

Bewuste gebruiker
Paddoboy zei:
want er zijn maar 2 coffeeshops in terneuzen en ze weten dat meeste belgen naar terneuzen gaan,
maar als er ene gesloten is, dan is er vrij spel voor de andere want er is geen concurentie meer

en daarom moet je ook nog es ingang betalen?
Klinkt idd zeeeeeeeeeer logisch :rolleyes:

ZI09

Bewuste gebruiker
Ik woon omg. Terneuzen, maar ik heb nog nooit meegemaakt dat je 4 Euro entree moet betalen bij Miami, en het idee is ook vrij absurd. (laatste bezoek was een paar maanden terug)

Overigens loopt het verre van storm daar. Het is absoluut geen 2e checkpoint.
Als in: als er in checkpoint 200 man wachtrij is, zijn het er bij Miami 10.

Ik zal vrijdag wel eens gaan kijken, ik moet toch nog eens Hasj halen. En als het 4 euro entree stikken ze er maar in, lijkt me evident.

Cyberwolf

Experimenterende gebruiker
Paddoboy zei:
Hallo,

nu is dit waar dat je € 4 inkom moet betalen voor miami binnen te kunnen? (zoja...klootzakken)

buzzrider

Wijs gebruiker
@ willemijn / cyberwolf: volgens mij zijn dubbelposts (die dan nog eens gewoon quotes zijn) zonder inhoud hier niet echt nodig

DreamWeaver

Badass junkie
Paddoboy zei:

Is van dezelfde eigenaar...

ZI09

Bewuste gebruiker
Paddoboy zei:
ZI09,
leuk, weet het me te zeggen aub :)

en weet iemand dat de miami ook open is de zondag?
Gisteren even om hasj geweest (wiet haal ik er dan liever weer niet)
Het was te verwachten, maar die 4 Euro entree was een broodje aap verhaal natuurlijk.
Dus, geen entreegeld.

Zondag weet ik niet, lijkt me logisch van wel.

Veel plezier! :)

Paddoboy

Belezen gebruiker
:tearsofjoy: i guess

ZI09 bedankt he voor even te checken,

maar weet iemand dat het ook wel zeker open is op de zondag want ik wil niet dat ik daar voor niets daar staat de zondag, kom uit belgie

greetz :stoned:

Wacky

Badass junkie
DreamWeaver zei:
Paddoboy zei:

Hoe kom je aan die info, zover ik weet is dat niet zo hoor.

Wacky

Badass junkie
Paddoboy zei:

maar weet iemand dat het ook wel zeker open is op de zondag want ik wil niet dat ik daar voor niets daar staat de zondag, kom uit belgie

Geeft niet, beste is als iedereen uit belgie en frankrijk gewoon blijft komen, en jullie allemaal in de terneuzense binnenstad iedereen gaan vragen waar je wiet kan krijgen. Jullie zullen allemaal wel redelijk snel aan wiet komen, goedkoper ook dan in de shop. Binnen no time zal terneuzen overspoelt zijn door illigale dealers. Met een beetje geluk kunnen jullie dan ook gelijk al je drugs kopen bij 1 dealer en hoef je niet meer voor hard drugs appart te gaan zoeken. Zal dan snel duidelijk zijn waarom ze de checkpoint beter niet hadden kunnen sluiten. :)

ZI09

Bewuste gebruiker
Paddoboy zei:

Die is wel open, ik weet alleen niet tot hoe laat.
En anders vind je d.m.v rondvragen wss wel wat ja.
Dealers zijn er rap bij als Check dicht is.

Paddoboy zei:
Hallo,

NIET, echt NIET naar Miami gaan..
Het heeft een reden dat de checkpoint stampvol staat en er in de miami bijna iemand (nochtans liggen ze zogoed als naast elkaar)

Miami-weed = brol
En daar is iedereen (die ik ken) het er mee over eens
De kwaliteit is daar op een of andere manier zooo slecht :openmouth: (de kwaliteit van het effect zou minder zijn + ook de weed zou veel moeilijker te roken zijn, daarmee bedoel ik: je joint gaat constant uit, je moet 20 keer lighten voor gewoon 1tje te roken)

Paddoboy

Belezen gebruiker
tgoh,
heb er eens bubblegum gekocht
viel wel best mee :)
maar je hebt ook wel gelijk, khoor dat ook wel van veel mensen zeggen dat wiet daar niet te goed is, maar hasj daarintegen

Nick_jeweet

Bewuste gebruiker
BertHerrer zei:
Miami-weed = brol
De kwaliteit is daar op een of andere manier zooo slecht :openmouth: (de kwaliteit van het effect zou minder zijn + ook de weed zou veel moeilijker te roken zijn, daarmee bedoel ik: je joint gaat constant uit, je moet 20 keer lighten voor gewoon 1tje te roken)

de joint gaat constant uit ligt dat niet aan je draaiskills?
ik heb ook wel eens crappy wiet gerookt maar daar gaat je joint niet van uit.
dus ik vraag me af wat je met die joint doet

ZI09

Bewuste gebruiker
BertHerrer zei:
Paddoboy zei:
Hallo,

NIET, echt NIET naar Miami gaan..
Het heeft een reden dat de checkpoint stampvol staat en er in de miami bijna iemand (nochtans liggen ze zogoed als naast elkaar)

Miami-weed = brol

Miami wiet is met enige regelmaat nog nat, de namen kloppen niet, er zitten wel eens zaadjes tussen en het schijnt (geen idee of dat eenmalig was) met zand versneden te zijn.
Dat "zand" verhaal weet ik het preciese niet van, heb ik zelf nooit gehad. De rest wel. Hoewel er soms ook wel gewoon normale wiet is hoor. Het is niet per se zo dat het er ALTIJD kut is. +je kunt de bakken met wiet gewoon checken, je mag kan het gewoon aanraken, ruiken, bekijken etc.

De hasj is in ieder geval prima. Momenteel 3 grammetjes prima Libanon liggen a 8,-/g en dat is prima spul.

yoerik

Newbie
persoonlijk vind ik miami een heel goede coffeeshop. ik heb nog nooit te maken gekregen met een onvriendelijke bediening. dat sommige mensen wel eens onvriendelijk behandeld worden heben ze dikwijls aan hun eigen te danken. mensen doen graag moeilijk en dan kan je moeilijk verwachten dat je dan nog als een koning word behandeld.
over die 4 euro inkomgeld heb ik maar één uitleg voor: degene die dit zegt is een zeveraar!!!! je moet niet betalen om binnen te gaan.
de juiste openingsuren zijn de volgende:

- maandag tot donderdag: 9u30 tot 22u00
- vrijdag en zaterdag: 9u30 tot 24u00
- zondag: 9u30 tot 22u00

evil_kermit

Bewuste gebruiker
Wacky zei:
DreamWeaver zei:
Paddoboy zei:

Hoe kom je aan die info, zover ik weet is dat niet zo hoor.

is inderdaad van dezelvde eigenaar

ZI09

Bewuste gebruiker
Onvriendelijk personeel is het ook niet echt hoor.

De Hasj vind ik er wel relaxt. Tibisla en libanon vooral die ik er haal.
Alleen de wiet mogen ze houden van mij :grin:

floyd

ik ben net terug uit terneuzen (zondagmorgen).
en beide shops waren gesloten!

van de CP weet ik dat die 6 maanden gesloten zijn, maar dat de miami gesloten is was voor mij toch wel een minder plezante ontdekking.
ik heb ondertussen wat gesurft en heb ontdekt dat ze er op 16 september een inval hebben gedaan.
ze hebben er toen te veel (meer dan 500 gr) softdrugs gevonden.

ik vraag me nu af of beide shops gesloten zullen blijven door die nogal simpele reden?

of had de 'kapitein' gewoon geen zin om open te doen?

heeft er iemand daar meer info over?

ZI09

Bewuste gebruiker
Ik had al een paar maanden geleden uit bronnen vernomen dat dit ging gebeuren, en dat ze deze shop ook weg willen hebben.

Dus waarschijnlijk kunnen we legale coffeeshops in Terneuzen wel op ons buik schrijven.

Lang leven de bekrompen gristen gemeente Terneuzen.

*haat*

Sgt.Stedenko

hello
Nu de miami en cp dicht is weet ik niet echt meer waar mijn stuff te kopen. Weet iemand waar ongeveer er nog coffeeshops zijn (dicht bij terneuzen ofzo?)

Wacky

Badass junkie
Sgt.Stedenko zei:
hello
Nu de miami en cp dicht is weet ik niet echt meer waar mijn stuff te kopen. Weet iemand waar ongeveer er nog coffeeshops zijn (dicht bij terneuzen ofzo?)

Neem veel belgse vrienden mee. Parkeer je auto op een verotte plaats ergens in terneuzen, maak veel herrie bij het aankomen en vertrekken en ga vervolgens in het centrum mensen vragen of ze wiet voor je kunnen regelen.
Dat ze het afleren eerlijke shops te sluiten.

Wacky

Badass junkie
Ben er wel geweest, niet heel vaak, en het is al een aantal jaren geleden dat ik er kwam, meestal zondagavond.

floyd

wanneer zou de CP dan weer open zijn?

en gaan ze na 10 min de deuren moeten sluiten?
want zolang zal het duren tegen dat die 500 gr verkocht zal zijn :rolleyes:

ZI09

Bewuste gebruiker
floyd zei:
wanneer zou de CP dan weer open zijn?
NIET
Het is over, uit, basta, de koek is op, de kat uit de boom gekeken en de aap zal nooit meer uit de mouw komen.

Terneuzen COFFEESHOP-VRIJ.

Bovenaan