De Cannasniffer!

alcoholist

Wijs gebruiker
De "cannasniffer" ruikt wiet overal​
De politie heeft een nieuw technologisch hoogstandje om cannabis op te kunnen sporen. De zogeheten cannasniffer ruikt de specifieke hennepgeur

Het apparaatje is de afgelopen maanden door vijf korpsen succesvol getest. Dit bericht Het Parool vrijdag. Er zijn door de 25 politiekorpsen in Nederland in totaal 45 exemplaren aangeschaft. De cannasniffer lijkt op het eerste gezicht een zaklamp. Het is uitgerust met twee sensoren om de hennep te ruiken. De bevindingen uit de testen waren positief: "Het apparaat helpt ontegenzeggelijk bij het opsporen van hennepplantages, ook als ze goed verstopt zijn,'' aldus de politiewoordvoerder in Het Parool.

Ook het Openbaar Ministerie onderkent de werking van de sniffer en heeft toestemming gegeven voor de landelijke inzet ervan. De cannasniffer kan ook onder een minihelicopter worden gemonteerd. Die toepassing zit nog in de testfase.

[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/b-ezVVt3IJ8&hl=nl&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/b-ezVVt3IJ8&hl=nl&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]

pawelonius

Belezen gebruiker
Het doet mij deugt te zien dat onze belastingscenten worden besteed voor dit soort gadgets!! zo worden er hopelijk veel kwekerijen opgerold en worden er een hoop problemen verholpen in de samenleving.

zoals jullie waarschijnlijk door hebben, is dit sarcastisch bedoelt.
wat een besteding van geld is dit zeg..

wave

Belezen gebruiker
Haha ik dacht even dat dit een topic was over mensen die cannabis wilden gaan snuiven ofzo :tearsofjoy: .

alcoholist

Wijs gebruiker
Greenlabs zei:
wave zei:
Haha ik dacht even dat dit een topic was over mensen die cannabis wilden gaan snuiven ofzo :tearsofjoy: .

dat dacht ik dus ook :tongueout:

nou dat is het dus niet,als je een topic wilt lezen over mensen die zulke dingen doen moetje bij de coffeeshop zoeken naar "thc snuiven".
je zou je afvragen waarvoor je longen hebt gekregen

Bovenaan