De Betere clash

LukHasj

Newbie
Ik ben opzoek naar een ander effect als mdma met pep.
mdma met ?.
zat zelf te denken aan mescaline of psilocebine/(pep)
vanwege het hallucogene effect.
Heeft iemand ervaring met mogelijke combi en feeds over
het gebruik als partydrug.
cheers.

Adrenochroom

Wijs gebruiker
Dat worden dure feestjes als je mescaline erbij gaat doen :grin: Sowieso lijkt het me geen fijne combi wat jij voorsteld, misschien methylone of een 2C? Ik weet het niet zo goed :P

Angramar Temenos

Badass junkie
Ellesdee zei:

+
?

LukHasj

Newbie
aleen omdat mescaline na een uur een kutgevoel gaat geven.. leek het me wel dope als je die mdma dan eerst voelt. iemad ervaring mee?

Jeroen83

Bewuste gebruiker
LukHasj zei:
Ik ben opzoek naar een ander effect als mdma met pep.
mdma met ?.
zat zelf te denken aan mescaline of psilocebine/(pep)
vanwege het hallucogene effect.
Heeft iemand ervaring met mogelijke combi en feeds over
het gebruik als partydrug.
cheers.

Hmm als je een partydrug wilt en wilt trippen kan je misschien het beste een keer 2c-b bij een feestje gebruiken. Geeft af en toe een MDMA achtig gevoel. Volgens mij is het zelfs mogelijk 2c-b en MDMA te combineren. Stel je voor :P

Of 2c-b en pep.

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
paddo's en cacti vind ik nou niet echt party drugs.. ook het combineren met pep is echt een kut idee. Als je op feestje wilt trippen kan je zoals hierboven al is gezegd eens 2c* proberen en mischien later eens wat lsd ofzo...

LukHasj

Newbie
2cb is te duur:grin:
ik hoef niet persee een house pilletje.
gwm een leuk persoonlijk en mss verassend anders pilletje.
zat zelf op
150mg mdma
60/80 mg pep
en zo`n 30 mg mescaline.
hero niet voor handen.(en ga ik ook niet naar opzoek)
dat betekent dat je na een pil of 3 pas op de grensdosis mescaline zit.
wat ongeveer het zelfde is als dmt roken als het uitgewerkt is.(denk ik)
maar dat stop je niet in een pil.
het zelfde met paddo`s als je een portie vermaalt en verdeelt over
een dozijn pkes, dan is het niet zo`n big deal dacht ik.
en gezien de term hippyflippen, ben ik niet de eerste.

Angramar Temenos

Badass junkie
Sowieso paddo's op een feest gebruiken is een extreem slecht idee. Het wordt waarschijnlijk allemaal te veel, te druk, en je zult eruit willen, en dan begint de badtrip..

Bartyo

Bewuste gebruiker
Angramar Temenos zei:
Sowieso paddo's op een feest gebruiken is een extreem slecht idee. Het wordt waarschijnlijk allemaal te veel, te druk, en je zult eruit willen, en dan begint de badtrip..
Valt wel mee hoor, het kan best leuk zijn! Alleen als het gefilosofeer begint heb je weinig te zoeken op een feestje. Dan kan je beter na het hoogtepunt een pilletje erin gooien of wat mdma (of zo dat het er ongeveer op het hoogtepunt in begint te kicken), en dan wordt het vanuit mijn ervaring best wel heel gezellig :grin:

BlackRobBlunt

Wijs gebruiker
Angramar Temenos zei:

Ik vond t prachtig :grin: Ik, mijn wereldje, en de muziek :hearteyes:

LukHasj

Newbie
kijk dan kom je ergens.
dat is wel de betere timing om later pas loos te gaan op mdma.
kan je gelijk bepalen of je het nog wil of nie.
maar ga zoizo wat thuisbuizen.
150m/75a goeie ratio?

Bartyo

Bewuste gebruiker
Timing is inderdaad wel belangrijk.
Het leukste is denk ik na een uurtje of 2/2.5 de xtc/mdma droppen zodat ie net na het hoogtepunt in kickt.
Ik weet niet wat je zelf een relaxte hoeveelheid vindt, of wat je tolerantie is, maar met 100 mg denk ik dat het helemaal goed moet komen :grin:

Jeller

Badass junkie
Angramar Temenos zei:
niet iedereen is een mietje

Bovenaan