De "beruchte" batch 6apb

MarcieMarc

Bewuste gebruiker
Gisteren tijdens een feestje in de Hemkade besloten om mijn nieuwe batch 6apb aan te breken. Ik had van een aantal anderen hier en op Reddit al vernomen dat dit goed de "beruchte" veel potentere batch zou kunnen betreffen.

Normaliter pak ik 180mg als startdosis maar het leek me verstandig om de eerste kennismaking met deze batch op 150mg in te schieten. Gelukkig maar.....

God's kolere wat een verschil met mijn voorgaande batch. Mijn rakket bleef maar opstijgen tot op piekhoogte zo hoog ik die eerder heb bereikt met 240mg. Manman, wat ging dat goed zeg! En lang ook. Ik heb ook echt wel een stevige afterglow vandaag, super chill en relaxed. Blijk met deze batch..

HobbymatigGebruik99

Experimenterende gebruiker
Gisteren tijdens een feestje in de Hemkade besloten om mijn nieuwe batch 6apb aan te breken. Ik had van een aantal anderen hier en op Reddit al vernomen dat dit goed de "beruchte" veel potentere batch zou kunnen betreffen.

Normaliter pak ik 180mg als startdosis maar het leek me verstandig om de eerste kennismaking met deze batch op 150mg in te schieten. Gelukkig maar.....

God's kolere wat een verschil met mijn voorgaande batch. Mijn rakket bleef maar opstijgen tot op piekhoogte zo hoog ik die eerder heb bereikt met 240mg. Manman, wat ging dat goed zeg! En lang ook. Ik heb ook echt wel een stevige afterglow vandaag, super chill en relaxed. Blijk met deze batch..
Is deze batch sterker, dan de bruinige batch van een andere bekende site? Waar ik normaal +- 200-220 mg van nodig heb.

MarcieMarc

Bewuste gebruiker
Is deze batch sterker, dan de bruinige batch van een andere bekende site? Waar ik normaal +- 200-220 mg van nodig heb.
Durf ik niet te zeggen. Ik weet alleen dat hij een stuk potenter is dan mijn voorgaande batch van dezelfde vendor. Ben ook blij dat ik niet voor de 180mg ben gegaan anders was ik nog steeds in een baan om de aarde geweest ben ik bang!

Maar zonder dollen, het scheelde aanzienlijk. Was echt een beetje op het vage af zo af en toe. Later nog een halfje (ong 70mg) X erbij gedaan, dat zou ik de volgende keer denk ik anders doen, in een vergelijkbare setting. Mijn gezelschap zat op een ander niveau (zonder middelen) dus dat maakt toch dat je er niet helemaal af wil liggen. In mijn geval dan.

Maar al met al, echt een heerlijke space gehad. 👌🏼🚀

PeteSapai

Ook al zo'n fantastische ervaring, ik ben een beetje jaloers! :grin:

Ik heb ook een licht-bruinige batch. Van dezelfde vendor als die van Snuifcabine - weet ik omdat ik de post gelezen heb voordat de verwijzing gemodknipt werd - maar wel 2 maanden later (eind augustus) besteld. Nog niet gebruikt, dus ik kan je (nog) niet vertellen hoe sterk ie is.

HobbymatigGebruik99

Durf ik niet te zeggen. Ik weet alleen dat hij een stuk potenter is dan mijn voorgaande batch van dezelfde vendor. Ben ook blij dat ik niet voor de 180mg ben gegaan anders was ik nog steeds in een baan om de aarde geweest ben ik bang!

Maar zonder dollen, het scheelde aanzienlijk. Was echt een beetje op het vage af zo af en toe. Later nog een halfje (ong 70mg) X erbij gedaan, dat zou ik de volgende keer denk ik anders doen, in een vergelijkbare setting. Mijn gezelschap zat op een ander niveau (zonder middelen) dus dat maakt toch dat je er niet helemaal af wil liggen. In mijn geval dan.

Maar al met al, echt een heerlijke space gehad. 👌🏼🚀
Hmm jammer. Bruine batch ook zeer te spreken over. Had graag iemand gehad die beide heeft gehad en duidelijk kan vertellen welke beter zou zijn. Heb vanwege aankomende ban behoorlijk wat bruine ingeslagen.

HobbymatigGebruik99

Ook al zo'n fantastische ervaring, ik ben een beetje jaloers! :grin:

Ik heb ook een licht-bruinige batch. Van dezelfde vendor als die van Snuifcabine - weet ik omdat ik de post gelezen heb voordat de verwijzing gemodknipt werd - maar wel 2 maanden later (eind augustus) besteld. Nog niet gebruikt, dus ik kan je (nog) niet vertellen hoe sterk ie is.
Ik heb de bruine batch van bekende vendor al gehad, was goed. Is niet dezelfde als van snuifcabine vermoed ik.

Snuffelaar

Badass junkie
Tripreporter

Dat verklaart veel.
Ik dacht dat er een plafond was maar had 2 verschillende batches.

Hebbenze?

Bewuste gebruiker
Ik denk dat we er nog steeds geen peil uit kunnen trekken gezien meerdere personen met lagere doseringen na normaliter hoger te gaan alsnog knetter gingen.

Hetzelfde geldt voor de 130mg pellets.

januari ga ik weer proberen. Had in juli 175 van deze zelfde batch maar voelde me er niet top op. Bij mij is het lekkere gevoel minimaal en snel weg.

ga 150 eens proberen dan!

PeteSapai

Grappig, ik heb precies ook die 2 weegschalen :grin: (Die van Trendfield lijkt iets preciezer.)

Ik heb tot nu toe alleen de roze pilletjes gebruikt. Wat +-160mg zou moeten zijn (1.25 pil) deed bijna niets: geen grote pupillen, nagenoeg geen ander gevoel, geen kaakspanning, geen nachtdienst. 2.25 pil was al wel anders: nog steeds mild (maar wel fijn) qua gevoel, maar wel grote pupillen, kaakspanning en ietwat moeite met slapen.

Mijn huidige batch (eind aug 2024) is dus wat beige/licht-bruin, zie foto hieronder. En vooruit, de laatste keer is al 3 maanden geleden en ik heb voorlopig niks gepland, dus ik denk dat ik dan morgen in thuissetting +-150mg ga testen. Mocht dat doorgaan deel ik nog wel even kort de ervaring.

6apb-2.jpg

HobbymatigGebruik99

MarcieMarc

Bewuste gebruiker
Allemaal speculatief mensen. Helaas kun je nooit op uiterlijk en geur een conclusie trekken. Testen alleen op stoffen maar niet op kwantiteit.

Ga je aan een nieuwe batch beginnen, altijd laten testen en vervolgens laag gedoseerd starten. Alsof je een nieuwe relatie begint, even elkaar aftasten alvorens je direct volgas gaat.

Paracetamolletje

Belezen gebruiker
Ik had ongeveer twee jaar geleden 6-apb besteld bij een leuke vendor, 170mg + 30mg + 30mg had vrijwel geen effect. 4 maanden pauze gehad
Jaar later, dezelfde zakje 270mg + 50mg + 50mg = deze keer wel effect maar stelde ook vrij weinig voor. 3 maanden pauze gehad.

Afgelopen weekend had ik 6-APB geprobeerd van een vendor waar ik mij wel thuis voel (jaar geleden gekocht wel), hier had ik 230mg en dit was echt andere koek, eigenlijk heb ik afgelopen weekend 6-apb voor het eerst gedaan. In tegenstelling van mijn andere twee eerder genoemde ervaringen had ik mij nu wat minder aan de 3 maanden regel gehouden, maar ondanks dat was echt wel met MDMA te vergelijken deze keer, vrij intens en ik ga ook niet (veel) hoger dan 230mg op die batch doseren. Vervelende is dat als ik nu ga kopen bij deze zelfde vendor het alsnog geen garantie geeft dat hetzelfde kwaliteit is als de batch die ik een jaar geleden had gekocht.

Beide poeders zijn dus echt compleet anders kwa sterkte maar zien er wel exact hetzelfde uit (lichtbruin), ik zou dus niet uitgaan van de kleur.

PeteSapai

Je hebt helemaal gelijk, MarcieMarc, maar het is wel leuk om te speculeren over een potentiëel groots effect, toch? :) En testen doe ik sowieso altijd. Deze batch was 6-apb met (zoals verwacht) een beetje 5-apb, dus helemaal veilig!

Anyway, nav jouw 150mg heb ik vandaag om 11:15 (lekker vroeg, dan kan ik vanavond nog slapen) 140mg genomen. Ik heb het idee dat dit in de buurt komt van de 2.25 pil (wel lastig inschatten, want een zonnige festivalsfeer voegt wel veel toe en is heel anders dan een grauwe thuisdag), maar sowieso veel beter dan 1.25 pil. Conclusie: de pillen zijn echt heftig ondergedoseerd.

Het is (net als de 2.25 pil) weer niet extreem effect, dus deze batch lijkt niet de beruchte, maar hier ga ik op een volgend festival zeker 180 van nemen!

Hebbenze?

Bewuste gebruiker
Je hebt helemaal gelijk, MarcieMarc, maar het is wel leuk om te speculeren over een potentiëel groots effect, toch? :) En testen doe ik sowieso altijd. Deze batch was 6-apb met (zoals verwacht) een beetje 5-apb, dus helemaal veilig!

Anyway, nav jouw 150mg heb ik vandaag om 11:15 (lekker vroeg, dan kan ik vanavond nog slapen) 140mg genomen. Ik heb het idee dat dit in de buurt komt van de 2.25 pil (wel lastig inschatten, want een zonnige festivalsfeer voegt wel veel toe en is heel anders dan een grauwe thuisdag), maar sowieso veel beter dan 1.25 pil. Conclusie: de pillen zijn echt heftig ondergedoseerd.

Het is (net als de 2.25 pil) weer niet extreem effect, dus deze batch lijkt niet de beruchte, maar hier ga ik op een volgend festival zeker 180 van nemen!
Ik nam steeds 1,5 van die pellets en het klapte er altijd goed in, maar effect snel weer over helaas.

Hebbenze?

Bewuste gebruiker
Hoelang voelde je het dan? 6-APB zou in ieder geval langer moeten werken dan MDMA/XTC.
4/5 u. MDMA werkt bij mij ook erg snel uit. Ik vermoed door voornamelijk in jongere jaren veelvuldig gebruik. Euforie is nagenoeg ook verdwenen van elk middel dat dit zou moeten geven. Als het er al bij komt, is dat minimaal.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
4/5 u. MDMA werkt bij mij ook erg snel uit. Ik vermoed door voornamelijk in jongere jaren veelvuldig gebruik. Euforie is nagenoeg ook verdwenen van elk middel dat dit zou moeten geven. Als het er al bij komt, is dat minimaal.
De euforie is met 6-apb ook een stuk minder aanwezig en dus subtieler dan bij mdma. Ik ervaar het zelf in de eerste 4-5 uren van de werking van het middel als een relatief milde doch stabiele euforie die me niet helemaal weg laat spacen waardoor ik ook vrij helder blijf.

I love it. Als je er niet van die sterke stoten euforie van verwacht, is het echt genieten imo, omdat het lekker ongeveer op dezelfde sterkte blijft. Als je er lekker in zit is het makkelijk om je gedachten/eventuele zorgen helemaal los te laten en een sereniteit en liefde te ervaren die veel dieper gaat dan wat de drug zelf brengt.

Echt een magische ervaring.

sonnoz

De euforie is met 6-apb ook een stuk minder aanwezig en dus subtieler dan bij mdma. Ik ervaar het zelf in de eerste 4-5 uren van de werking van het middel als een relatief milde doch stabiele euforie die me niet helemaal weg laat spacen waardoor ik ook vrij helder blijf.

I love it. Als je er niet van die sterke stoten euforie van verwacht, is het echt genieten imo, omdat het lekker ongeveer op dezelfde sterkte blijft. Als je er lekker in zit is het makkelijk om je gedachten/eventuele zorgen helemaal los te laten en een sereniteit en liefde te ervaren die veel dieper gaat dan wat de drug zelf brengt.

Echt een magische ervaring.
Aanrader voor thuis met gezelschap waar je op valt? Of duurt het dan te lang?

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Aanrader voor thuis met gezelschap waar je op valt? Of duurt het dan te lang?
Heb alleen mdma in gezelschap gedaan, nooit 6-apb. Alleen zijn trekt me erg aan op dit middel.

Maar ik kan me wel voorstellen dat het ook heerlijk is om met een ander te doen, zeker een partner.

sonnoz

Heb alleen mdma in gezelschap gedaan, nooit 6-apb. Alleen zijn trekt me erg aan op dit middel.

Maar ik kan me wel voorstellen dat het ook heerlijk is om met een ander te doen, zeker een partner.
Dus je gebruikt altijd alleen? Of ook wel eens op een feestje?

sonnoz

6-apb gebruik ik wel altijd alleen.

Mdma wel in gezelschap, maar gewoon met vrienden/vriendin gedaan.
Dus dat perse liefde moeten delen zoals met mdma is bij 6 apb minder? Heb op het moment niemand om die liefde mee te delen namelijk. En dan is 6 dus wel een prima ding alleen?

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Dus dat perse liefde moeten delen zoals met mdma is bij 6 apb minder? Heb op het moment niemand om die liefde mee te delen namelijk. En dan is 6 dus wel een prima ding alleen?
Precies.

Tenminste, zo ervaar ik het wel en zo heb ik het ook van anderen gehoord, dat die drang er met 6-apb minder/niet is.

Maar ik ben zo dat ik ook prima mdma in mijn eentje kan doen. Dus misschien hebben sommigen alsnog die drang op 6-apb(?)

6-apb is (imo) een fantastisch middel om alleen te doen.

MarcieMarc

Bewuste gebruiker
6apb is bij mij veel minder dwingend. Ik hoef niet perse iedereen te vertellen hoe leuk in ze vind. Fysiek contact vind ik heerlijk, iedereen kan een knuffel krijgen en als iemand dan ook nog haar nagels over mijn hoofdhuid haalt dan is dat toch wel een klein orgasme.

Euforie ervaar ik wel en het lichtelijk weg space alleen op hoge dosering. Maar met deze batch dus ook al lichtelijk bij 150mg. De laatse keer dat ik wat weg spacete was bij 180-65mg dus aanzienlijk hoger dan deze batch.

JeetjeMineetje

Bewuste gebruiker
Is het een idee om, wanneer je na inname, een lichte batch blijkt te hebben wat weinig doet na enkele uren nog wat erbij te nemen?
Ik weet dat dit normaliter niet nodig is bij 6-APB. Maar wat als het effect tussentijds wat tegenvalt? Is vlug nog wat bijnemen dan nog een optie?

MarcieMarc

Bewuste gebruiker
Is het een idee om, wanneer je na inname, een lichte batch blijkt te hebben wat weinig doet na enkele uren nog wat erbij te nemen?
Ik weet dat dit normaliter niet nodig is bij 6-APB. Maar wat als het effect tussentijds wat tegenvalt? Is vlug nog wat bijnemen dan nog een optie?
Dat zou kunnen maar dan verzeker je jezelf van een plafonddienst. Ik zou dan eerder wat MDMA bijnemen en na minimaal 2-3 maanden opnieuw proberen met een hogere startdosering 6apb. Wel rekening houden met het gegeven dat MDMA de 6apb schijnt te versterken dus niet meteen 100mg M naar binnen harken.

Beter zou eigenlijk nog zijn je "verlies" te pakken en de volgende keer iets hoger te starten.

JeetjeMineetje

Bewuste gebruiker
Dat zou kunnen maar dan verzeker je jezelf van een plafonddienst. Ik zou dan eerder wat MDMA bijnemen en na minimaal 2-3 maanden opnieuw proberen met een hogere startdosering 6apb. Wel rekening houden met het gegeven dat MDMA de 6apb schijnt te versterken dus niet meteen 100mg M naar binnen harken.

Beter zou eigenlijk nog zijn je "verlies" te pakken en de volgende keer iets hoger te starten.
Wanneer ik 6-APB heb gebruikt (net zoals speed/oraal) had ik sowieso toch plafonddienst, dus daar hou ik inmiddels gewoon rekening mee.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Wanneer ik 6-APB heb gebruikt (net zoals speed/oraal) had ik sowieso toch plafonddienst, dus daar hou ik inmiddels gewoon rekening mee.
Daarom neem ik het vroeg op de dag. De high/euforie duurt misschien 5-7 uren, maar de stimulatie in totaal 12. Als er 12 uren zijn verstreken kan ik slapen.

Maar dat werkt alleen in thuissettings en dergelijke en niet op feestjes.

JeetjeMineetje

Bewuste gebruiker
Daarom neem ik het vroeg op de dag. De high/euforie duurt misschien 5-7 uren, maar de stimulatie in totaal 12. Als er 12 uren zijn verstreken kan ik slapen.

Maar dat werkt alleen in thuissettings en dergelijke en niet op feestjes.
Lucky you. Dat van die high herken ik ook.
Maar bij mij duurt die stimulatie al bijna 18 uur. Alsof je al die tijd veel cafeïne op hebt.

MarcieMarc

Bewuste gebruiker
Maar bij mij duurt die stimulatie al bijna 18 uur. Alsof je al die tijd veel cafeïne op hebt.
Ook na 12 uur na inname heb ik nog plafonddienst. En de dag erop heb ik echt de hele dag een afterglow. Voel me heel chill en relaxed dan. Zo erg dat ik niet achter het stuur zou durven kruipen. Niet omdat het niet mag (ik doe dat sowieso de dag na een gebruiksmoment niet hoor) maar omdat ik denk dat het ook gewoon niet gaat. Tegen de avond ben ik weer volledig op aarde.

OtherShore

Badass junkie
Allemaal speculatief mensen. Helaas kun je nooit op uiterlijk en geur een conclusie trekken. Testen alleen op stoffen maar niet op kwantiteit.
Ik sluit me hier volledig bij aan. Het gespeculeer over batches die zogenaamd allerlei verschillende kwaliteiten hebben en over die befaamde “beruchte” batch gaat een beetje tegen de forumregels in (in mijn ogen). Regel 10 wordt hier eigenlijk overtreden.

MarcieMarc

Bewuste gebruiker
Ik sluit me hier volledig bij aan. Het gespeculeer over batches die zogenaamd allerlei verschillende kwaliteiten hebben en over die befaamde “beruchte” batch gaat een beetje tegen de forumregels in (in mijn ogen). Regel 10 wordt hier eigenlijk overtreden.
Ik betrapte mijzelf er ook op vandaar mijn bericht mbt speculaties.

Testen is de enige manier. En niet gehaast overdoseren maar rustig opzoek naar je eigen sweet spot.

PeteSapai

Ik heb ook een lange na-stimulatie. Zaterdag om iets na 11 genomen, tegen 1u voelde ik me wel moe, maar nog niet heel slaperig. Na een mild slaappilletje (en ibu, zie hieronder) lukte dat een uur later wel.

Maar iets anders: ik krijg ook elke keer lichte hoofdpijn aan het einde. (Iets dat 400mg Ibuprofen gelukkig makkelijk oplost.) Op verscheidene sites lees ik wel dat dat een bij-effect kan zijn, maar ik kan er eigenlijk maar 1 report over vinden, waarvan Neo-Shulginist zegt dat het te maken kan hebben met de activering van de 5HT2B-receptor en diens rol in het remmen van migraines.

Hebben anderen ook hoofdpijn, of heb ik gewoon een beetje pech? (En ik zeg wel 'pech', maar verder heb ik gelukkig nergens last van; niet misselijk tijdens de come-up, geen negatief gevoel de dagen erna, kaakspanning is de volgende dag volledig weg, dus dan valt het nog best mee.)

JeetjeMineetje

Bewuste gebruiker
Ik heb ook een lange na-stimulatie. Zaterdag om iets na 11 genomen, tegen 1u voelde ik me wel moe, maar nog niet heel slaperig. Na een mild slaappilletje (en ibu, zie hieronder) lukte dat een uur later wel.

Maar iets anders: ik krijg ook elke keer lichte hoofdpijn aan het einde. (Iets dat 400mg Ibuprofen gelukkig makkelijk oplost.) Op verscheidene sites lees ik wel dat dat een bij-effect kan zijn, maar ik kan er eigenlijk maar 1 report over vinden, waarvan Neo-Shulginist zegt dat het te maken kan hebben met de activering van de 5HT2B-receptor en diens rol in het remmen van migraines.

Hebben anderen ook hoofdpijn, of heb ik gewoon een beetje pech? (En ik zeg wel 'pech', maar verder heb ik gelukkig nergens last van; niet misselijk tijdens de come-up, geen negatief gevoel de dagen erna, kaakspanning is de volgende dag volledig weg, dus dan valt het nog best mee.)
Nog nooit hoofdpijn er van gehad. Hoe lang houdt die hoofdpijn aan?

jackhan

Belezen gebruiker
Als je het hebt laten testen en de ene is 150mg en deze beruchte batch is ook 150mg dan zou het toch hetzelde moeten voelen?
Lijkt me sterk dat de ene meer potent is ondanks zelfde hoeveelheid mg.

Klinkt dus vooral als speculatie 🙄

Hebbenze?

Bewuste gebruiker
Als je het hebt laten testen en de ene is 150mg en deze beruchte batch is ook 150mg dan zou het toch hetzelde moeten voelen?
Lijkt me sterk dat de ene meer potent is ondanks zelfde hoeveelheid mg.

Klinkt dus vooral als speculatie 🙄
Kopje koffie van verschillende bonen kan toch ook anders smaken bij dezelfde hoeveelheid?

Er spelen veel factoren mee.

jackhan

Belezen gebruiker
Kopje koffie van verschillende bonen kan toch ook anders smaken bij dezelfde hoeveelheid?

Er spelen veel factoren mee.
Welke factoren dan?

Je noemt nu verschillende bonen, dat gaat volgens mij niet op bij iets wat niet natuurlijk is zoals 6apb. Daar gooi je gewoon het ene stofje bij het andere. En als de verhoudingen hetzelfde zijn dan zou je hetzelfde er op moeten reageren. Pas als er iets veranderd in de verhoudingen of er worden andere grondstoffen (andere bonen) gebruikt dan zou het veranderen.

Correct me if I'm wrong

Bovenaan