Datura

hallo

ik heb een probleem. Ik heb thuis 3 datura's staan. Het enige wat ik ervan weet is dat het een gekke drug is. Na jaren erop hebben staan kijken (nietsvermoedend van wat ik er mee zou kunnen doen) heb ik nu toch wel echt zin om het eens te proberen. Ik heb al wat info gezocht erover maar buiten een (schitterend!) tripreport op dit forum heb ik niet veel bruikbaars gevonden. wat ik wilde weten is wanneer die zaadbollen op de plant komen, welke manieren er zijn om de drug te gebruiken (roken, tinctuur, nog iets...? ) en hoe je die tinctuur maakt. Ook heb ik eens gelezen dat deze plant een bepaalde "familie" heeft die geen hallucinaties zou kunnen opwekken. Hoe weet ik dat mijn planten niet zo zijn? Dit is het zowat, ik hoop dat mn vragen beantwoord zullen worden! andere tips zijn natuurlijk ook welkom :)

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Enorm veel mensen gaan gier extreem fout op! Ik zou het niet doen als ik jouw was, de kans dat je in het ziekenhuis beland bestaat zeker.

Beter houdt je het bij "normale" tripmiddelen (LSD, paddo's etc).

Robinnl

Experimenterende gebruiker
Petrovic zei:
Enorm veel mensen gaan gier extreem fout op! Ik zou het niet doen als ik jouw was, de kans dat je in het ziekenhuis beland bestaat zeker.

Beter houdt je het bij "normale" tripmiddelen (LSD, paddo's etc).

Wat Petrovic zegt.
Deze drug is niet een om te onderschatten.
Je kan in je eigen wereld raken, en dan bedoel ik ook echt je eigen wereld.
Je kan levensechte hallucinaties krijgen, en de realiteit valt niet meer te onderscheiden.

Als je het dan toch gaat doen ondanks de waarschuwingen. Zorg ervoor dat je iemand, liever 2 tripsitters bij je hebt.

Over de plant zelf kan ik je niet echt mee helpen.

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Lees jezelf er nog maar eens over in. Wat zijn je ervaringen op dit moment met trippen?

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Sluit me ook aan bij bovenstaande reacties, blijft je eigen keuze maar zoek bijvoorbeeld reports en andere info die hier staan. Ben zelf blij dat ik er goed over inlas voor ik het overwoog, en het nooit ga doen denk ik zo :)
Sublimo zei:
Don't do it, be good for yourself.

Zijn zoveel andere stofjes die minder eventueel "gevaar" vormen zoals Dature het kan.
Veel plezier met lezen! uitgebreid zoeken op datura ,de eerste berichten, en je hebt veel leesvoer :)

thx voor de reacties en voor de "bezorgdheid", I appreciate that :) Ik ben er me inderdaad wel van bewust dat dit geen drug is om ff alle dagen te gaan gebruiken, tripsitter was ik zowiso van plan. Ik heb eigenlijk helemaal geen ervaring met trippen, heb alleen nog maar weed, hasj, coke, speed en mephedrone gedaan. Daarom ben ik ook helemaal niet van plan om meteen een dosis te pakken waarvan ik ga hallucineren. vanaf ik me licht begin te voelen stop ik en zie ik of het effect harder begint te worden of niet. De tripsitter kan me dan ook tegenhouden als ik er blijf van roken :wink:

a1b2c3d4

Wijs gebruiker
Van datura ga je niet trippen, je krijgt een delerium. Je ziet waanbeelden en je denkt dat ze echt zijn. Afblijven dus. Ga beter naar "het andere forum" als je vragen hebt, daar zijn genoeg mensen die weet van dat soort dingen hebben.

Robinnl

Als ik het juist heb is Datura heel moeilijk af te wegen, en weet je nooit helemaal precies zeker hoeveel je binnen krijgt.

Robinnl zei:
Als ik het juist heb is Datura heel moeilijk af te wegen, en weet je nooit helemaal precies zeker hoeveel je binnen krijgt.

Tenzij je extract hebt waarvan je de potentie weet kun je nooit weten hoeveel je neemt, elk zaadje is anders.

Dit zijn dingen waar je je beter niet aan kan wagen.

mattskovic

Wijs gebruiker
ten eerste ik raad het je niet aan, zou ook beetje onverantwoord zijn om dat aan te rade.

en als je het toch wil doen lees ff deze kleine trip reportjes: ( sorry voor uitgebrijde post)
bron: (http://www.uitjebol.net/doornappel.htm
Enkele ervaringen van vriendinnen, kennissen en onszelf: Een vriendin die ‘s avonds een kopje doornappel-thee dronk, zag in het donker opeens een groot monster dat haar vanuit een hoek van de kamer beloerde. Ze wist dat dit gedrocht haar zou bespringen als zij haar ogen er ook maar een moment van zou afwenden. Zo bleef zij de hele nacht naar het duistere, zacht golvende mormel staren. Toen de ochtend aanbrak en daglicht de kamer begon binnen te kruipen, zag ze dat het slechts een donker gordijn was dat zachtjes op de tocht bewoog...

Een andere vriendin begon snel een graf te graven waarin ze gedurende haar hele trip als een lijk heeft liggen griezelen. Ze werd stokstijf, voelde haar vlees wegrotten en de wormen uit haar oogkassen kruipen.

Een vriend zwierf rond over een slagveld waar duizenden gesneuvelden lagen te stinken terwijl er ook nog enkele zwaar gewonden kreunend rondkropen. Weer een ander veranderde in een wild zwijn en kroop knorrend rond op handen en knieën, terwijl hij zand, eikels en takken vrat. Een kennis at dertig zaden van de doornappel en belandde in een krankzinnigengesticht, waar hij drie jaar bleef.

Om het relaas compleet te maken ook een min of meer positieve ervaring: "Tijdens een doornappeltrip zat ik te lezen in een oeroud, ongelooflijke toverboek waarin alle antwoorden stonden op alle vragen die ik maar kon bedenken. Urenlang zat ik gefascineerd in het boek te bladeren, totdat het effect minder werd en ik me afvroeg wat dit in godsnaam voor een boek was en hoe het heette. Ik sloeg het dicht om de titel op het omslag te lezen en op hetzelfde moment was het boek weg en zat ik met lege handen. Helaas was ik naderhand niet alleen alle antwoorden vergeten, maar ook de vragen die ik het boek had gesteld."

die laatste "trip/delerium" lijkt me prachtig maar 1op4 trips die misschien goed gaan
ik zie geen enkele positieve gevolgen die kunnen opwegen aan de psychologische schade die je kunt oplopen door het gebruik van dit vergif.
maar als je soortgelijke ding wil zien hou ik je vooral niet tegen ,
en wens ik je een voorspoedige reis waar je hopelijk heelhuids op je bestemming aankomt

vriendelijke groeten mattski

edit: deze vindt ik ook wel zeer boeiend op een afschuwelijke manier en mag zeker niet ontbreken zodat je jezelf kan voorbereiden op nietenkel psychologische schade maar ook dat jejezelf en misschien ook anderen wel degelijk fysisch kan verwonden onder gebruik van datura:(mijn excuses dat het wel in het engels is)
'The 18-year-old, only named as Andreas W, from Halle in Germany drank a tea made with the hallucinogenic angels’ trumpet plants. His mother said: “Andreas was behaving normally the whole day until he left the house and disappeared into the garden for a couple of minutes.” When he returned to the house he was wearing a towel wrapped around him and was bleeding heavily from his mouth and between his legs. The emergency doctor who arrived a few minutes later said the student had cut off his penis and his tongue with garden shears and it was impossible to reattach the organs. Dr Andreas Marneros, from the local psychiatric hospital the student was admitted to, said: "Andreas will have to receive psychological help for years. Tea from Angels' Trumpets is extremely dangerous as the drug cannot be dosed." Angels' Trumpets, known for their fragrant and trumpet shaped flowers, have increasingly become popular as an alternative drug in Germany.'

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Om nog even als extra waarschuwing erbij:

Police news : 12 students poisoned by “datura”
Published 05/6/2011

11 students are from Thanacoody College while one is from Sangeelee SSS. All 12 are aged between 12 and 14. They affirmed that they had been trapped and that they were not aware that the juice contained “datura”(a wild plant known for its hallucinatory effects). This occurred on Wednesday morning, just before the students reached school.
According to the victims, at around 8am on Wednesday, a group of students were, as always, near Thanacoody College to buy food. A teenager, known by the name of Tico and who used to roam near colleges, approached them with a bottle of tamarind juice and made several students drink the juice.
Some ten students drank the juice but it seemed that only those who had consumed the substance in excess were victims of hallucinations, vertigo and headaches. The others came under its influence some hours later.
“During the morning classes, Kevisen was not feeling well. The teacher told me to take him to the office for medical aid. Then I started having headaches and I also went to the rector’s office. It was later that I noticed my other friends were also sick. They were seeing things and talking nonsense. They were hallucinating. They claimed to see naked women, stars and even the devil. Others wanted to go for a swim…”relates one student who had only a mouthful of the juice.
Some tried to release themselves while attached to the hospital beds while another removed the cannula which had been inserted for perfusion and tried to escape, but was controlled in time.
At the hospital, the parents of the poisoned students were all worried. Some deplored that they were not informed of the incident by the college. “It was our son’s friend who phoned to inform us that he was in the hospital. The college did not even call us,” lamented some parents.
However, the Headmistress of Thanacoody College was present at the hospital to try to speak to her students. “Its only later that students came to the office, sick, that I knew what had happened. I must point out that this incident took place outside the school premises. I will meet the parents to discuss the matter and to find out who has tried to poison our students,” she explained. Souillac Police have initiated an inquiry. Yesterday, the students were questioned by the police to uncover the identity of the culprit. Giovani L., Lorenzo V., Kevisen A., Pravesh Brian P., Dovesh R. Gregory B have been seriously affected. The health of the others health is said to be stable.

‘Datura’ can be fatal
‘Datura’ can provoke symptoms such as headaches, nausea, fever and hallucinations. Dr Amah Charya Gujjalu, former police medical officer, explains that ‘datura’ is a toxic product which can prove to be fatal.
“It all depends on the quantity consumed. The person consuming the substance finds himself in a hallucinatory state and can lose his life,” he says.
Bron

19hyperdrive80

heb 1 keer de daturatrip gehad?

nou??????????????????????????????????

het was meer een duistere soort trip.

ben dr goed van in de war geweest

als je niet om gaat met de datura.

is het dodelijk,en zwaar psychedelisch, :xtc: :xtc: :xtc: :xtc: :xtc:

maar niet lkker.

had het gevoel of ik blind werd.{tunnelvisie,met doofheid}

geen hallucinaties,eerder waanbeelden+achtervolgingswaanzin}