Datura

Jeller

Badass junkie
Al iemand ervaring mee? dit is een plant met bloemen en als je daar van eet krijg je de zwaarste hallucinaties ooit.. is wle heel gevaarlijk een totaal geen aanrader.. Iemanc sneed er ooit zijn eigen penis en tong af, toen hij het genomen had en dit is geen fabeltje! Je krijgt er naart schijnt ook een ontzettend drage mond van.. Ondanks dat het geen aanrader is ben ik toch benieuwd naar ervaringen

Jeller

Badass junkie
Heb jij er al ervaring mee? Ik wil het niet gaan proberen ofzo hoor maar kvind de verhalen er rodn wel interessant

Bal0n

Badass junkie
Datura wil je niet, 99 van de 100 tripreports die ik heb gelezen zijn slechte ervaringen. De hallucinaties zijn helemaal niet "leuk" zoals bij paddo's, omdat de tripper niet meer weet dat hij iets genomen heeft.

De hallucinaties worden dus als echt beschouwd. Bovendien zitten er alkaloïden in die heel erg giftig zijn (atropine anyone? :wink:)

spacekonijn

Badass junkie
is dit hetzelfde als doornappel?

het voordeel wat je eruit kan halen is denk ik dat je daarna niet meer zo snel ergens bang voor bent

Mchammer

Belezen gebruiker
Family :confused:olanaceae
Genus :grin:atura
Species :ceratocaula; inoxia; metel; stramonium; ...

Datura is a woody-stalked, leafy herb growing up to 2 meters. It produces spiney seed pods and large white or purple trumpet-shaped flowers that face upward. Most parts of the plant contain atropine, scopolamine, and hyoscyamine. It has a long history of use both in S. America and Europe and is known for causing delerious states and poisonings in uninformed users.

Warning: Datura use has been linked to many deaths, especially at higher dosages. Even very small amounts of plant material can produce extremely strong, unpleasant, and dangerous effects. Doing a web search on Datura will bring up numerous news stories about deaths related to Datura.

Jeller

Badass junkie
naar het schijnt wordt je zicht ook heel slecht als je het genomen hebten blijft dat wazige zicht nog tot een paar dagen aanhouden.. er is eigenlijk niets positief aan die trip, maar de verhalen zijn wel altijd grappig hehe

Jeller

Badass junkie
mja.. die ene had wle eens ene leuke ervaring dat hij allerlei antwoorden van levensvragen uit een boke kon lezen

live fast die Young

Belezen gebruiker
ja dat was het enige positieve dat er stond.. er stond over iemand die in een gesticht terecht kwam en er heel lang niet meer uit kwam. (of nooit, ik weet het niet goed meer). en ook over iemand die dacht dat haar gordijn een monster was dat haar zou bespringen als ze haar ogen even afwende. ze heeft dus de hele nacht naar het gordijn zitten staren.en zo ken ik nog een hoop meer ervaringen die ik heb gelezen.. oa op internet.. ben ook wel benieuwd of dat iemand hier daar ervaring eme heeft.
dit is iets wat ik dus NOOIT zou doen.

matthijs

Badass junkie
De kans dat er iets leuks of ook maar iets positiefs uit voorkomt is ook gewoon zo klein...Je zal er dan misschien wel dingen over jezelf van leren, maar eerlijk gezegd vind ik dat niet echt opwegen tegen de kutheid van de trip :P

Jeller

Badass junkie
Nee ik denk het ook.. mss nog leuk in combinatie met een middel waar je sowieso euforisch wordt.. (bestata niet denk ik)

flash kieke

Wijs gebruiker
ik zo het in ieder geval niet durven :flushed:

ALS ik moest kiezen tussen hero of datura zou ik hero toch wel nemen:van wat ik ier allemaal hoor :(

:wave:

live fast die Young

Belezen gebruiker
ik zou ook zeker voor H kiezen.. van datura kun je ook dagenlang blijven trippen.. en er is een dikke kans dat je vergeet dat je t genomen hebt..

Himself

Belezen gebruiker
moeilijk te vergelijken natuurlijk die twee.... aan datura word je sowieso niet zo snel verslaafd :P

Mac...

Badass junkie
Geloof dat je geen enkele drug echt met elkaar kan vergelijken. Allen werken anders en zelfs het effect wanneer je het verschillend inneemt is al niet te vergelijken.

matthijs

Badass junkie
Hmm, wat ik van lsd afweet is dat je er geen dingen van gaat zien die er niet zijn. Bij datura doe je dat wel.

Enigmatique

Belezen gebruiker
hehe..no shit holmes ..
maar lsd is echt wel hallucinante dingen hoor..
ooit film fear and loathing in las vegas gezien?
die kerel zag dinosaurussen voorbij lopen..:tongueout:
lsd is het zwaarste trip middle out there imo

spacekonijn

Badass junkie
Enigmatique zei:
hehe..no shit holmes ..

waarom heb ik zon voorgevoel dat jij het nooit gehad hebt?

Bal0n

Badass junkie
Enigmatique zei:
hehe..no shit holmes ..

Waar heb je het over man?

matthijs

Badass junkie
Enigmatique zei:
hehe..no shit holmes ..
Die gast had geen lsd op toen, dat kwam door de mescaline, en sowieso...niet alles wat je in films ziet is waar.... :rolleyes:

Bal0n

Badass junkie
mathijs zei:
Enigmatique zei:
hehe..no shit holmes ..
Die gast had geen lsd op toen, dat kwam door de mescaline, en sowieso...niet alles wat je in films ziet is waar.... :rolleyes:

Dat dino stukje was LSD hoor, de famous "Sunshine Acid", wat waarschijnlijk ALD-52 was :).

Enigmatique

Belezen gebruiker
mmh..another lesson learned..
twordt tijd dak da is uitprobeer..kheb altijdn gehoord daje daar erg zware dinges van begon te zien enzo..

spacekonijn

Badass junkie
enkel veranderingen in dingen die er al zijn...

een basketballer zou dus nog wel eens een DINO kunnen worden maar veel gekker kan t niet worden hoor

Enigmatique

Belezen gebruiker
lol..enkele veranderingen in dingen die er niet zijn..:tongueout:
kweenie ze maat..lol..een basketballer die dino wordt vind ik toch redelijk extreem :P

matthijs

Badass junkie
Enigmatique zei:
mmh..another lesson learned..
twordt tijd dak da is uitprobeer..kheb altijdn gehoord daje daar erg zware dinges van begon te zien enzo..
Dus als bal0n het zegt neem je het wel aan :confused: :P

BillyBilo

Badass junkie
Doornappel is geen middel om mee te experimenteren.
Het kan zelfs dodelijk zijn, en de hallucinaties zijn dus
echt niet te vergelijken met lsd of psilo's over het algemeen
valt de trip ook verkeerd uit, er was eens iemand ie datura had
gebruikt en kwam pas na 3 jaar weer uit een inrichting, weer een
ander had het gebruikt en had haar eigen graf gegraven en voelde
werkelijk de wormen door haar ogen heen, lees eens een stuk
bij Uit je Bol daar staat ook een boel info in, in het boekje
psycho actieve planten paddestoelen en dieren staat dat het
een zwaar giftig en zelden dodelijk middel is.

Bovenaan