datura(bloemen)

sjaartrol

Bewuste gebruiker
ik heb 2 datura-bloemetjes en 1 vrucht met zaden. die vrucht wil ik niet proberen omdat ik denk dat het een té sterk effect zal hebben aan de tripreports af te leiden...

maar weet iemand de dosis van de bloemetjes? ik wil ze nmlk in wijn enkele dagen laten weken (heb ergens gelezen dat de oude grieken dit ook oz deden)

en liefst geen link poste van erwoid, daar staat geen dosis van de bloemen, enkel van de zaden... en ook geen gezaag van "datura is gevaarlijk" of "ik raad het af" want dat weet ik ook wel :)

Haze

Bewuste gebruiker
Ik heb geen idee over de dosage, maar mocht je het doen, dan hoop ik dat je veel plezier en succes hebt. Datura is wel zo ongeveer de max.

matthijs

Badass junkie
sjaartrol zei:
ik heb 2 datura-bloemetjes en 1 vrucht met zaden. die vrucht wil ik niet proberen omdat ik denk dat het een té sterk effect zal hebben aan de tripreports af te leiden...

maar weet iemand de dosis van de bloemetjes? ik wil ze nmlk in wijn enkele dagen laten weken (heb ergens gelezen dat de oude grieken dit ook oz deden)

en liefst geen link poste van erwoid, daar staat geen dosis van de bloemen, enkel van de zaden... en ook geen gezaag van "datura is gevaarlijk" of "ik raad het af" want dat weet ik ook wel :)

De grieken lieten volgens mij geen datura in wijn weken maar opium. Kreeg je laudantium.

sjaartrol

Bewuste gebruiker
mathijs zei:
sjaartrol zei:

De grieken lieten volgens mij geen datura in wijn weken maar opium. Kreeg je laudantium.

mja, de grieken deden zo veel in hun wijn :tongueout:
kzie nu juist terug in "de planten der goden" van Hoffman en Evans en tware prexies nie de grieken die dat deden idd, maar het werd wel gedaan in china , samen met cannabis in wijn als pijnstiller bij kleine operaties...

ge kunt da naar het schijnt ook roken, iemand al ervaring met datura roken??? lijkt me iets veiliger en beter doseerbaar :)

sjaartrol

Bewuste gebruiker
kga het misschien toch maar nie doen, altijd als ik op het punt sta het te nemen, is er iets in me da me tegenhoud...

kga er nog wa mee wachte, als de tijd rijp is misschien en kga de zaden die ik nu heb doorgeve aan iemand die er wrs wel gelukkig mee is en in staat is het te doen me de geringste kans om slecht te gaan, die kerel tapt echt serieus wa trips enz af...

De jongen

Bewuste gebruiker
Wijs besluit hoor. Ik had net hetzelfde met salvia...
Op een of andere manier mocht het er niet van komen tot het dan wel mocht :wink:
Alles heeft toch wel zo zijn redenen...

Bovenaan