Dark DMT 'The Jungle Alkaloid'

Hans

Wijs gebruiker
Naar aanleiding van een post van iemand op het research chemicals subforum ben ik heel erg nieuwsgierig geworden. Ik heb wat gegoogled en dit is wat ik er van begrijp:

-Dark DMT is iets anders dan gewone DMT, er zijn veel gelijkenissen.
-Het is een restproduct bij de extractie van DMT uit de minima hostilis mits je gebruik maakt van xylene of toluene.
-Het is een rode kristal.
-Het zou een MAO-remmer zijn. (ayahuasca combi anyone? :P)
-Het zou duisterder aanvoelen dan gewone DMT. Wat hiermee bedoelt wordt weet ik niet.

Correct me if I'm wrong, graag zelfs.

Ik ben wel benieuwd of iemand hier ervaring mee heeft of nog meer informatie.

Bronnen:
http://forums.mycotopia.net/botanicals- ... -bark.html
http://www.dmt-nexus.com/phpBB2/viewtop ... sc&start=0
http://www.dmt-nexus.com/phpBB2/viewtop ... 02169ba937

Tripper

Wijs gebruiker
Pythregius is de volgend mij de enige hardcore koning van het DF die dit puur gerookt heeft. Red jungle DMT of te wel Yuremine is geen een cristal, maar een rode olie drap. Vaak als je DMT rookt zit er wat Yuremine in, als je een verkeerde hit neemt, wat wil zeggen dat je het DMT molecuul kapot maakt door hitte krijg je een lage doses Yuremine binnen, wat resulteerd in een in een duistere minder heldere trip. Yuremine heeft een andere verbrandings temperatuur. Ik heb 4x zo'n verkeerde hit gehad. De laatste keer zag ik opening van de hell als een soort verbrandingsoven. Ik was niet bang voor de trip omdat de visuals niet zo helder waren als een goeie hit DMT. De overheersende kleur was rood zoals in alle vier de keren. Ik werd naar die verbrandingsoven gezogen en liet het begaan. Wat er na volgde had weinig met de hell te maken, maar wel een hele andere trip als DMT. Ik heb geen behoefte om Yuremine te roken vanwege de duistere effecten. Misschien over een tijd wel..

DreamWeaver

Badass junkie
Welk restproduct praten we over? Alle polaire spulletjes die overblijven na het het scheiden van de dmt+al het apolaire dat over is+apolair oplosmiddel (heptaan, octaan, ether, whatever je ervoor gebruikt) ?
Persoonlijk lijkt het me vreselijk om een duistere variant van dmt te hebben, omdat de trip zo ontiegelijk heftig is.

Telefoon

Wijs gebruiker
ik heb Pythregius er idd over gehoort..

zijn meest zieke trip
dit spul is niet voor de kat zijn pis

heel heftig eng en pijnlijk!

kijk er mee uit

ga eerst gewoon NN - DMT roken

Tripper

Wijs gebruiker
DreamWeaver zei:
Welk restproduct praten we over? Alle polaire spulletjes die overblijven na het het scheiden van de dmt+al het apolaire dat over is+apolair oplosmiddel (heptaan, octaan, ether, whatever je ervoor gebruikt) ?
Persoonlijk lijkt het me vreselijk om een duistere variant van dmt te hebben, omdat de trip zo ontiegelijk heftig is.

We praten niet over een restproduct, maar over een stof die in Mimosa zit.

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
Heftig genoeg..

Het verhaal wat ik heb gehoord van jeroen klonk niet echt aanlokkelijk. De trip zelf was wel erg mooi, maar daarna werd hij weer helemaal in elkaar gezet (het was een breakthrough) en dat scheen heel erg pijnlijk, vervelend en langdurig te zijn.

Ik vind DMT zelf heftig genoeg, het is vaak wel supervrolijk waardoor je de heftigheid een beetje kan relativeren. Maar als het heel heftig is en ook nog eens heel donker weet ik niet of ik daar nou blij van moet worden.

Mij niet gezien in ieder geval..

DreamWeaver

Badass junkie
Tripper zei:
DreamWeaver zei:

Begrijp ik, mijn vraag ging over in welk restproduct dat stofje zit. Iemand 'n idee?

Dione

Badass junkie
Emeritus Mod
Dumpy zei:
Heftig genoeg..

Het verhaal wat ik heb gehoord van jeroen klonk niet echt aanlokkelijk. De trip zelf was wel erg mooi, maar daarna werd hij weer helemaal in elkaar gezet (het was een breakthrough) en dat scheen heel erg pijnlijk, vervelend en langdurig te zijn.

Ik vind DMT zelf heftig genoeg, het is vaak wel supervrolijk waardoor je de heftigheid een beetje kan relativeren. Maar als het heel heftig is en ook nog eens heel donker weet ik niet of ik daar nou blij van moet worden.

Mij niet gezien in ieder geval..

+1.. Het trok me al niet echt, maar na Jeroen zn verhaal ga ik het zeker niet proberen..

Hans

Wijs gebruiker
Ik ben (tot nu toe) ook zeker niet van plan dit te proberen. Ik vind het wel heel interessant. Ik heb nog geen eens normale DMT gebruikt. Iets wat ik wel van plan ben. Wacht nog op 2 dingen: mijn 18e verjaardag en het goedje zelf. Misschien dat als ik dat ook leuk/mooi vind dat ik 'the jungle spice' wel eens wil proberen, puur uit nieuwsgierigheid.

buzzrider

Wijs gebruiker
Telefoon zei:
ik heb Pythregius er idd over gehoort..

zijn meest zieke trip
dit spul is niet voor de kat zijn pis

heel heftig eng en pijnlijk!

kijk er mee uit

ga eerst gewoon NN - DMT roken
of het de meest zieke trip is durf ik te betwijfelen, het zal alleszinds wel een vd meest ingrijpende zijn, dat wel. Maar is datura niet een graadje meer horror?

pythregius

Bewuste gebruiker
DreamWeaver zei:
Tripper zei:
DreamWeaver zei:

Begrijp ik, mijn vraag ging over in welk restproduct dat stofje zit. Iemand 'n idee?

de stof yuramamine zit in de mimosa net als dat er dmt in de mimosa zit, voor beide heb je een bepaalde extractie methode, dmt is overigens veel meer aanwezig dan onze mooie rode kristal.

groetjes

Marten!

Bewuste gebruiker
Tripper zei:
pythregius zei:
datura is horror, dark dmt is gewoon vrij gestoord, buitengewoon gestoord

Trip report!!
Ik weet dat iemand van DF een tijdje geleden een report gemaakt had, weet niet meer wie. Verder zijn er vrij weinig Nederlandse reports te vinden, maar op erowid staat wel een mooie verzameling engelse :)

youtube heeft zelfs datura footage :grin:

Complicity

Belezen gebruiker
Dit spul lijkt me nou precies doen wat je niet wilt in een trip haha.

Heb je nog bijwerkingen van dat spul? Ik heb gelezen dat (bijv. medicamenteuze) MAO-remmers flinke bijwerkingen kunnen hebben, maar wellicht is dat alleen bij langdurig gebruik.

Hans

Wijs gebruiker
Marten! zei:
Ik weet dat iemand van DF een tijdje geleden een report gemaakt had, weet niet meer wie. Verder zijn er vrij weinig Nederlandse reports te vinden, maar op erowid staat wel een mooie verzameling engelse :)

Volgens mij wilde hij een Dark DMT trip report.

jcutter

Badass junkie
Het duistere heeft iets prachtigs over zich heen; romatiek, verdriet, pijn.
Maar dan moet het dus wel humaans zijn en geen rare wezens die de raarste dingen met je doen zoals Jeroen mij een keer vertelde..

azgaza

Badass junkie
Hans zei:
azgaza zei:
Klinkt eigenlijk juist heel vet.. maar.. eerst moet ik maar eens uberhaubt DMT durven.

Azgaza is geintrigeerd door het duistere :mrgreen:

gothic!!!

Klinkt toch vet? Duistere DMT.. iets dat intens, verdraaiend, gestoord en duister is klinkt op een voor mij positieve manier intens.. maar voorlopig nog niet :)

Hans

Wijs gebruiker
azgaza zei:
Hans zei:
azgaza zei:
Klinkt eigenlijk juist heel vet.. maar.. eerst moet ik maar eens uberhaubt DMT durven.

Azgaza is geintrigeerd door het duistere :mrgreen:

gothic!!!

Klinkt toch vet? Duistere DMT.. iets dat intens, verdraaiend, gestoord en duister is klinkt op een voor mij positieve manier intens.. maar voorlopig nog niet :)

Ben ik zeker met je eens, maar voor mij klinkt het meer spannend. Dit heb ik wel met meer dingen. Misschien wel de reden dat jij (en ik) van black metal houdt :tongueout:

Alhoewel ik een vermoeden hebt dat de ervaring van Dark DMT helemaal niet prettig zou zijn interesseerd het me toch. Het lijkt me eerder iets om mee te maken dan van te genieten.

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
Wromtrax zei:
Mensen ik ben overgenomen door de darkside en wil het proberen :P waar haal ik het?

Als je al helemaal flipt over een nieuwe kleur in de DMT wereld is het denk ik geen goed idee om dit te proberen..
Ga eerst nog maar een paar jaar aan de dmt. :wink:

Doerak

Bewuste gebruiker
Het is helemaal niet zeker dat "Jungle Spice" yuremamine bevat. Ik zeg niet dat het niet zo is, maar structuur-technisch gesproken is het niet waarschijnlijk dat yuremamine stabiel is bij standaard (kamer)omstandigheden, laat staan bij verhitting.

Bijgevoegd de chemische structuur van yuremamine en twee waarschijnlijke reactieproducten van gedegenereerd yuremamine.

Bijlagen

• yuremamine.jpg
    yuremamine.jpg
    12,7 KB · Weergaven: 43
  • proposed.jpg
    proposed.jpg
    23,2 KB · Weergaven: 1.167
  • proposed2.jpg
    proposed2.jpg
    21,9 KB · Weergaven: 42

Spor

Wijs gebruiker
Dumpy zei:
Wromtrax zei:
Mensen ik ben overgenomen door de darkside en wil het proberen :P waar haal ik het?

Als je al helemaal flipt over een nieuwe kleur in de DMT wereld is het denk ik geen goed idee om dit te proberen..
Ga eerst nog maar een paar jaar aan de dmt. :wink:

Hehehehe :sunglasses: precies ! Als ik er aan zou kunnen komen zou ik het nog niet kopen, vind DMT al bijzonder heftig

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
Hans zei:
azgaza zei:

Ben ik zeker met je eens, maar voor mij klinkt het meer spannend. Dit heb ik wel met meer dingen. Misschien wel de reden dat jij (en ik) van black metal houdt :tongueout:

Alhoewel ik een vermoeden hebt dat de ervaring van Dark DMT helemaal niet prettig zou zijn interesseerd het me toch. Het lijkt me eerder iets om mee te maken dan van te genieten.

Denk ook niet dat het snel genieten gaat worden.. maar als je DMT een keer hebt geprobeerd weet je gewoon dat je niet aan de Dark DMT wilt zitten :P DMT is zo intens, dat kan je als je het nog niet geprobeerd hebt niet voorstellen. Als je eenmaal de echte kracht hebt ervaren die door je lichaam giert terwijl er allerlei vage wezens met je communiceren, denk er dan nog eens over of je dit wilt. :P Ik durf het in ieder geval niet.. mischien dat ik over een paar jaar eens 20-30 mg probeer.. maar echt full dosen weet ik niet of ik dat wil/durf.

Adrenochroom

Wijs gebruiker
Het werkt toch 2x zo sterk als n,n,-DMT? Dus dan iis 20-30mg volgens mij wel goed om je een goede 10 minuten naar een hele vreemde plek te sturen maar misschien vergis ik me.

Verder sluit ik me idd bij jou aan, probeer eerst DMT is dan denk je wel anders over dit spul, ik zou het verlopig ook nog laaaang niet uitproberen.

Eerst dieper op DMT en Ayahuasca, de witte geesten, ingaan!

Hans

Wijs gebruiker
Ik zou het ook echt niet durven. Ik kan natuurlijk geen oordeel heffen over of ik het nou eigenlijk zou willen. Zou ik het ooit doen dan wil ik daar voor wel ervaring met DMT hebben. Misschien vind ik zelfs DMT wel niks. Maar dat is iets wat ik ten sterkste betwijfel. Ik ben namelijk zo iemand voor wie de drugs niet hard/diepgaand genoeg kunnen zijn.

Tot nu toe dan he :wink:

Adrenochroom

Wijs gebruiker
Is niet iets wat je kan doen het is een staat van zijn waarin je je kan begeven.

Ga opzoek naar manieren om innerlijke rust te vinden. Stel een plan op, maak een lijst met dingen die bij jou ontbreken en je geluk/rust in de weg zitten, maak een lijst met gewoontes in jou dagelijks leven die je geluk/rust in de weg zitten. Verandering in gedrag brengt verandering in bewustzijn zoals mij eens is verteld.

Zelf denk ik dat Ayahuasca je het best kan helpen met het weghalen van dat fucked-up ego dat over je ware zelf is heengegroeid, laat het los want het beperkt je leven in ieder opzicht en je weet het.

Met liefde

Daan

jcutter

Badass junkie
Fucked-up ego????

Mensen buigen voor mijn ego en zijn gewoon jaloers!
Vandaar dat mensen mijn ego van mij willen afpakken.
:sunglasses:

Nope, ik ga weleens een keertje mee naar een Ayahuasca bijeenkomst, OK?
Dat lijkt mij erggg leerzaam.

Normaal gesproken; gebruik ik in mijn eentje altijd drugs.
Daarnaast heb ik ook een nep-tand die ik niet wil uitkotsen :tearsofjoy:
Dat heeft namelijk wel vaker voor rare situaties gezorgt :sunglasses:

Adrenochroom

Wijs gebruiker
Ik snap niet heel je post en volgens mij probeer je het een beetje weg te lachen, maar er is niets om bang voor te zijn kan ik je verzekeren. Ik vind het goed om te horen dat je is naar zo'n sessie wilt, natuurlijk is Ayahuasca lang niet de enige weg maar voor mij was dat de weg en in mijn ogen ook de meest effectieve weg, ik hoop dus dat als je dat doet dat je naar die sessie gaat met de intentie om meer tot jezelf te komen ipv erbij te horen of omdat ik het zeg oid. :)

Succes en denk is na over wat ik zei in mijn vorige post, een lijstje maken met dingen die je innerlijke rust blokkeren en eraan ontbreken, ik denk dat je verbaast zult zijn naar de uitslag, het werkt veel effectiever als je het voor jezelf opschrijft!

:wave:

Bovenaan