Dagelijkse blowers

donaldduck

Belezen gebruiker
Hoi wie van jullie blowt er hier (bijna) dagelijks, en hoeveel mensen kunnen het in de hand houden?
Ik zelf blow dagelijks minderen vind ik te moeilijk! :wave:

ImmortalTech

Bewuste gebruiker
Ik blow wel dagelijks ja. Het is prima in de hand te houden om het (bijna) dagelijks te blijven doen :stoned:

Je houdt het in de hand door iedere dag aan al je verplichtingen te voldoen. Dan kan er als je lekker voetbal zit te kijken op de bank 's avonds best wel een jointje bij.

Zazuu.

Bewuste gebruiker
Ja gewoon je verplichtingen doen, dan is het smoke ook een stuk chiller.
FIlmpje erbij, biertje erbij. Even uitruste van de dag :smoke:

ilyas

Bewuste gebruiker
Ik ben een dagelijkse blower. Tot een maand geleden rookte ik enkele grammetjes per dag weg. Maar dat was niet echt goed, ik kwam verantwoordelijkheden niet na,... nu blow ik nog steeds dagelijks maar ik heb ervoor gezorgd dat mijn leverancier elke dag 2 jointjes klaar heeft liggen tegen 20:00 uur. Dan zijn meestal mijn verantwoordelijkheden voorbij. Werkt perfect voor mij. Nog even en ik ga het nog eens wagen om terug wat meer te kopen en dit ritme aan te houden, wat echt wel moeilijk is voor mij.

x_wietje

Experimenterende gebruiker
ik vind het ook erg moeilijk.
als ik het niet bij me heb, dan wil ik niks liever dan halen of naar huis waar ikzelf altijd heb.

Buddha Cheese

Belezen gebruiker
Ik blow ook dagelijks. In de hand houden gaat normaal gezien vrij makkelijk. Als ik niets belangrijk te doen heb voor school durf ik wel eens in de voormiddag al een joint op te steken, maar als ik wel moet leren of iets dergelijks blow ik niet tot het af is. Dit leidt soms tot weken waar ik heel veel blow, maar ook tot weken waar ik nauwelijks blow. Heb daar niet super veel moeilijkheden mee.

Zou trouwens wel eraan beginnen denken om te stoppen (of minderen), mocht ik hier wel moeilijkheden mee ondervinden, en mijn normale leven eronder zou beginnen lijden.

Joint-Evangelist

Belezen gebruiker
Ik blow ook dagelijks,
als je het weet in de hand te houden en het gewoon doet om dingen mooier te maken kan het volgens mij niet echt kwaad, maar wanneer je in je 1tje gaat blowen, tja dat zou ik dan minder aanraden omdat je dan het gevoel met niemand kan delen(ik keur het niet af hoor(heb ook periodes gekent).

Maarja een jointje de dag bied voor mij een nieuwe glimlach :stoned: :wink:

Gemini

Badass junkie
Ik heb ruim 2 jaar dagelijks geblowd. Ik probeerde wel eens te minderen, maar dat had geen zin. Ik had er geen motivatie voor. Uiteindelijk was ik het stonersgedoe meer dan zat en toen ben ik geleidelijk, zonder er echt moeite voor te doen en er echt bewust van te zijn gestopt.

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Ik heb zo mijn periodes dat het wat uit de hand loopt, maar meestal kan ik me aardig inhouden. Ik heb wel eens tijden gehad dat ik dagelijks rookte, maar tegenwoordig lukt het aardig om het tot het weekend te beperken. Die overigens ook wel eens worden overgeslagen.

Antow

Experimenterende gebruiker
ik rook nu al 4-5 jaar elke dag ( dit varieert van 1 tot 4 joints per dag) en dat vind ik genoeg.. Zit nog op school en hou het best onder controle.. Wiet is (in mijn kringen) iets wat er altijd is, altijd genoeg & it's never a bad time 2 smoke.. wel is over de jaren heen mijn vreetkicken sterk afgekickt tot bijna nihil en door het overdadig roken ben ik van ASO naar TSO moeten zakke .. :) & ik kan niet slapen als ik 1 a 2 dagen niet rook

Bovenaan