Dagelijks blowen

Royban

Experimenterende gebruiker
Ik vraag mij af,
Hoeveel van jullie gasten blowen er dagelijks en hoeveel dan?
Hoe combineren jullie het met het dagelijks leven ?
Gewoon benieuwd :stoned:

Svali

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Een groot gedeelte van mijn leven heb ik wel dagelijks geblowd, is toch wel een normale gang van zaken voor mij. Het combineren met het dagelijks leven is geen probleem, ik zou ook niet weten hoe het dat wel moet zijn?

Pizza Haze

Belezen gebruiker
als je het vaker doet wordt het minder intens. Je kan prima elke dag na het avondeten ff blowen en relaxt van de avond genieten :wink:

Tufnut

Badass junkie
Teveel is teveel. Als je iedere dag de hele dag door rookt en dat iedere dag van de week doet dan gaat het op een gegeven moment geen toegevoegde waarde meer hebben. Ik kon het best combineren met het dagelijks leven, maar uiteindelijk werd dat er niet beter van. Een flinke tolerantiebreak is dan nodig.

Enkele keren per week blowen vind ik nu genoeg en dat is perfect te combineren. Het mag, het moet niet.

Ik neem zo heel af en toe eens 3 dagen vrij van school/stage. Als ik dan 3 dagen achter elkaar heb geblowd, hoeft het van f niet meer. Ik ben veel sneller weer nuchter en heb dan een crackt-up gevoel, dus voor mij geen dagelijkse bezigheid :wink:

Bovenaan