da vinci?

magicwasso

Belezen gebruiker
kent iemand de da vinci zegels?? Zo werd het in iedergeval in ruigoord verkocht (in solstice 2007)
Als ze iemand ze kent zou fijn om te weten hoe veel ug er in zit :smoke:
:wave:

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
ik doe meestal dombo's ( die met die olifantjes erop)

http://www.youtube.com/watch?v=ZIrqfhudOXM

teebo

Bewuste gebruiker
ik heb al getript op de penis van de vitruvius man en dat was toch redelijk sterk ja, maar ach, ik kan eerlijk gezegd niet vergelijken. het mocht nog net iets meer zijn. ik zou gokken 100µg

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
ik had laatst een postzwegel van 40 cent die gozer zij dat ik er 24 uur op ging trippen want er zat 1200 mics op.

:wave:

azgaza

Badass junkie
Nooit van gehoord, en tenzij iemand ze ook daar en toen had, kan je er vannuit gaan dat de schattingen nog weinig zeggen, dezelfde vellen worden ook af en toe geprint.

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
ik heb altijd van 50µg dan kan iik na een half uurjte altijd één bijnemen, soms reageer ik er sterker op. beter iets te winig dan ineens teveel hoor, dat is niet echt prettig...

magicwasso

Belezen gebruiker
tja dus ze zijn niet bekend, ja ik vroeg me af of die nog te krijgen zijn, want die waren goed! :openmouth: , had heftig en lang kunnen trippen, maar tja dan met de shivas's maar doen :)

azgaza

Badass junkie
magicwasso zei:
tja dus ze zijn niet bekend, ja ik vroeg me af of die nog te krijgen zijn, want die waren goed! :openmouth: , had heftig en lang kunnen trippen, maar tja dan met de shivas's maar doen :)

Zijn de maya's er dan niet meer nu al? Die zijn namelijk ook wel goed sterk, althans.. recht omstreken hier zijn ze sterk.

magicwasso

Belezen gebruiker
azgaza zei:
magicwasso zei:

Zijn de maya's er dan niet meer nu al? Die zijn namelijk ook wel goed sterk, althans.. recht omstreken hier zijn ze sterk.

in de buurt eindhoven ben ik nog geen maya's tegen gekomen.

Jeller

Badass junkie
ik heb ze vroeger ook nog gehad.. vond ze niet zo straf, als ik er nu had zou ik er 2 of 3 nemen of echt goed te trippen

sabe007

Experimenterende gebruiker
ik heb altijd hofmans gehad. ( altijd wel een halfje )
iemand een voorkeur voor andere lsd, dat ik kan uittesten :d

magicwasso

Belezen gebruiker
nog een vraagje :smoke: ken iemand de smiley's, de kompleete plaatje van de zegels is een geel smiley met een rode achtergrond (het plaatje staat niet in een zegeltje maar als je een paar bijelkaar hebt (weet niet hoe ze dat noemen pooster of zo :P )

gr

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
magicwasso zei:
maar tja dan met de shivas's maar doen :)

Dan maar met de Shivas ..... alsof je die al klaar hebt liggen !!

LOL alsof de Shiva onderdoen voor de Mayas, voor de record.

100 mics ligt ver boven het landelijk gemiddelde de meeste trips hangen op 50-80 mics.

lichtendonker

Belezen gebruiker
lysergine25 zei:
100 mics ligt ver boven het landelijk gemiddelde de meeste trips hangen op 50-80 mics.

Ik meende toch echt dat de meesten zwaarder waren. :confused:

Maar als ik 2 Shiva's neem, hoeveel mic. heb ik dan binnen?

Bovenaan