Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ok, begin net een pil te voelen. Het zijn niet egt de beste dus zou ik een 15€ shit pit smoren. Zou dat mss het effect ik krijg gwn wat verdringen zodatk chill trip. Of bad idea?Heb zelden x genomen.
Ok, begin net een pil te voelen. Het zijn niet egt de beste dus zou ik een 15€ shit pit smoren. Zou dat mss het effect ik krijg gwn wat verdringen zodatk chill trip. Of bad idea?Heb zelden x genomen.
Heb nuzelf getest: Heb een gewone joint gepaft met wiet en een "melangé" (shitmetwiet). Khad een latje shit van 20€ gekocht omdatk die shit wel nice vond. Heb een goe vierde in 1joint gedraaid en met 2 vrienden opgetaft. We hebben nog wat gechild en ze zijn toen naar huis gegaan om te eten. Toen ze weg waren was ik nog alleen thuis en hebk een XTC pil geslikt, khad ze goeikoop gekregen aan 0,30cent stuk omdatk het nu ook niet van de beste zijn (Pink & ??? Panthers) Ik voel hem wel goed want ik ben geen regelmatig XTC gebruiker. Met die 2/3de brok shit hadk nog een lekker vette boom gedraaid en op mn XTC gesmoord, Kvoel me veel lekkerder in mn vel nu met XTC Omdat wss goe meeval door altijd maar te smoren. Nu ben ik nog altijd onder dope sinds donderdagmiddag. Vind wel eens plezant eens een dag of 4 en meer dope gebruiken dat je eens vergeet hoe het voelt om nuchter te zijn.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.