CRYSTAL METH

snel

Newbie
vorig weekend was dan eindelijk mijn eerste kennismaking met meth
TERING wat was dat heftag
na aardig in de stemming ye zijn met de huistuin en keukenmiddelen te zijn die wij kennen sloeg deze kleine capsule in als als een werkelijke ATOOMBOM.
alles was WEREKULUUK SUPERheftag
Anderzijds waarschuw ik wel iedereen voor de pikzwarte keerzijde van deze ZOOI.
ik ben de uren na uitwerking en de daaropkomende dagen erna nog nooit zoooo ziek geweest.
Bovendien denk ik ook dat ik tijdends deze heftage trip mensen ook duidelijk hebben kunnen zien dat ik iets heftags ophad
Doen jullie ermee wat je wil
het was een heftage ervaring maar met het bijbehorende ziektebeeld voor mij nooit meer en ik kan veel hebben.

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
ik pas .....

ook als het zuiver en gratis is !

receptoren heb je nodig om gelukkig te zijn. zonder hen geen leven.

:hearteyes:

Asfaltjunkie

Experimenterende gebruiker
Meth wordt in Azie volgens mij Yaba en Shabu genoemd toch?

In 2006 was ik door de Fillipijnen aan het reizen en had ik een paar dagen een tricycle+chauffeur gehuurd. Deze jongen was 19jaar en zat een vol jaar aan de shabu. Hij zag eruit als een compleet versleten man van 50+ jaar oud. echt heavy shit dus!

jcutter

Badass junkie
Ik ben er nog niet aan toe om dit soort rotzooi te gaan gebruiken. Ik wacht tot ik een jaar of 30 ben en kijk dan naar mijn huidige situatie of ik dan grote stappen durf te zetten in het leven. Helaas ben ik dan een nette bijbel lezende hard werkende man met drie kinderen en een lieve vrouw.

jcutter

Badass junkie
Ach, who gives a fuck wanneer je ernstig ziek bent? Net als dat er weinig mensen zijn die hun omgeving verlost van psychos, maar zich druk maken om hun kleinkinderen wat ook wel begrijpelijk is natuurlijk...

Solidius

Badass junkie
Kheb die docu ook gezien en vind het typisch Amerikaanse 'anti-drug' propaganda. Mensen krijgen er een vertekend beeld van. Als ze een groepje jongeren zouden filmen die helemaal uit hun stekker gaan en het naar hun zin hebben onder invloed van meth zou het niet uitgezonden mogen worden. Niet zo gek als je beseft dat het daar een epidemie is, maar wel enorm uit zijn verband gerukt.

Natuurlijk is het een levensgevaarlijke drug om verslaafd aan te raken, maar wie zwaar verslaafd raakt aan coke / speed / heroïne / crack krijgt ook zo'n ingevallen grafkop uit een B-horrorfilm, daar wint meth de exclusiviteitsprijs niet mee.

Armani7

Bewuste gebruiker
Solidius zei:
Kheb die docu ook gezien en vind het typisch Amerikaanse 'anti-drug' propaganda. Mensen krijgen er een vertekend beeld van. Als ze een groepje jongeren zouden filmen die helemaal uit hun stekker gaan en het naar hun zin hebben onder invloed van meth zou het niet uitgezonden mogen worden. Niet zo gek als je beseft dat het daar een epidemie is, maar wel enorm uit zijn verband gerukt.

Natuurlijk is het een levensgevaarlijke drug om verslaafd aan te raken, maar wie zwaar verslaafd raakt aan coke / speed / heroïne / crack krijgt ook zo'n ingevallen grafkop uit een B-horrorfilm, daar wint meth de exclusiviteitsprijs niet mee.

vind ik er ook van :tongueout: pure amerikaanse anti-drug propaganda en ja zoals op zn amerikaans extra sensationeel. conservatieve kl***zakken

Fractal

Belezen gebruiker
Doe volgende keer toch maar een find&replace van a->i voor je iets post. Anyway, crystal meth en heroïne staan bij mij op het not-to-do lijstje. Met stip.

edit: dammit, het was vroeg :wink:

Northawke

Wijs gebruiker
Tja, persoonlijk hoort meth voor mij bij het rijtje drugs waar ik pas interesse in ga krijgen als ik lig weg te rotten in een bejaardentehuis. Beetje te nasty rotzooi, amerikaanse propaganda of niet.

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
^Denk ik hetzelfde over... ik hoef het niet eens te proberen, mezelf een beetje kennende ben ik direct hooked :grin: Zelfde met heroine/meeste opiaten/basen... en eigenlijk hoef ik coke, en speed ook niet meer al heb ik dat wel al gebruikt...

Af en toe Xtc/2cb/keta/ghb/lsd ... beetje afwisselen zodat ik elke maand één middel neem, en alles dus eens in t half jaar, dan vind ik het wel mooi.... :sunglasses:

En idd in het bejaardentehuis jezelf snoeihard naar de dood helpen, en alvast in de hemel zijn :hearteyes:

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
TechNora zei:
En idd in het bejaardentehuis jezelf snoeihard naar de dood helpen, en alvast in de hemel zijn :hearteyes:

Jullie zijn af en toe geniaal ... lekker met zijn allen in een' speciaal' bejaarden tehuis waar de ouderen nog kunnen leven ! Waar je zonder aangekeken te worden je joinjt kan rollen en een snuifje k nuttigt, en dat allemaal in een speciaal ingerichte gebruikers ruimte geheel in buddhabar stijl.

Iedere dag feest, een vaste legale chemist ter ons beschikking. Hij deelt onze medicijnen uit. Hij begeleidt ons als wij de spuit er niet meer uit kunnen trekken vanwege de flash van de diamorfine.

zou dit niet een gat in de markt zijn ?

:hearteyes:

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
Zet mij alvast maar op de wachtlijst!!! :hearteyes: En ik stem voor een groot badhuis met warme baden, en sauna's! En genoeg LSD voor iedereen! :hearteyes:

jcutter

Badass junkie
In Nederland is het zo dat als wij in de bejaardenhuis belanden wij verzorgt gaan worden door een stel blowende dikke negerinnen (no offence). Ach, ik ga dan zeker wel heel veel psychedelische drugs gebruiken.

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
TechNora zei:
Zet mij alvast maar op de wachtlijst!!! :hearteyes: En ik stem voor een groot badhuis met warme baden, en sauna's! En genoeg LSD voor iedereen! :hearteyes:

done !!

LSD zit in het kraanwater toegevoegt.

Home theater ...
Sauna
Jakuzies
DJ ruimte
Speel ruimte
Visuele buiten tuin.
10 x 1000 watt natrium binnen tuin voor al onze wiet, opium paddos en cactussen want we verbouwen echt alles zelf.
Extractie ruimte ....

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
Jaa!! En overal mooie kunstwerken aan de muur, en overal de mooiste gekleurde bloemen, en een tuin vol met kruiden, en groenten. En een witte houten, een beetje verweerde vloer. En een serre waar het dak van diamanten is, en vanzelf open en dicht kan. En gekleurde sfeerverlichting die onder eeuwenoude bomen naar boven schijnt. En zo'n hele mooie grote witte vleugel. En het allerbeste eten, en een strand heel dichtbij, en een stad heel dichtbij. En een meditatieruimte die helemaal ZEN is, en alles is strak qua architectuur, en wit, met landelijke details. :hearteyes:

Funky Monkey

Badass junkie
Mag komen? MOET komen... hoe komen we anders aan de stroom voor alle asimulatie lampen? :openmouth: Je doet je best maar oud te worden... Desnoods laat ik je wat van mijn geheime blijf altijd jong drankje drinken :mrgreen:

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Wel jammer dat onze jeugd straks massaal aan de meth gaat en daarom niet meer produktief kunnen zijn op de arbeidsmarkt.

Wie betaald dan ons hippiebejaardenresort ..... ?? Wijzelf ?

:wave:

Eckster C

Bewuste gebruiker
Asfaltjunkie zei:

In 2006 was ik door de Fillipijnen aan het reizen en had ik een paar dagen een tricycle+chauffeur gehuurd. Deze jongen was 19jaar en zat een vol jaar aan de shabu. Hij zag eruit als een compleet versleten man van 50+ jaar oud. echt heavy shit dus!

toch niet

inferno33

Bewuste gebruiker
lysergine25 zei:
Wel jammer dat onze jeugd straks massaal aan de meth gaat en daarom niet meer produktief kunnen zijn op de arbeidsmarkt.

Gewoon een deel van onze eigengegroeide wiet/paddo's/cacti/wat er maar groeit onder een flinke lamp verkopen :beer:

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
Zolang ze hun gratis meth krijgen, doen ze wel wat voor je... :wink:

Wel een wreed idee, Nu is een verzorgingstehuis een openbare ruimte, maar Als we nu een besloten club ervan maken, nu gaan sparen, en als we rond de 80 zijn. een plekje hebben, om onze laatste jaartjes te genieten... En niet van die verplegers hebt die je wel een shot morfine willen toedienen, maar niet toelaten dat je met de rolstoel even naar buiten bent geweest om een jointje te roken (hihi)

Zou dat vreemd zijn, Dat als je kleinzoon je voor een ritje naar het park neemt en je rolstoel duwt, dat je daar met z'n tween een jointje rookt?

:) :)

dfssdfde

Badass junkie
Eckster C zei:
Asfaltjunkie zei:

toch niet
MANILA, Philippines -- Operatives of the Philippine Drug Enforcement Agency raided earlier this month two shabu (methamphetamine hydrochloride) warehouses in Rizal and Manila and seized P425 million worth of chemicals and equipment used to make the drug.
http://newsinfo.inquirer.net/breakingne ... e_id=73205

toch wel

Hans

Wijs gebruiker
lysergine25 zei:

:wave:

Meth dealen voor het geld :wink:

phy

Bewuste gebruiker
Meth is inderdaad Yaba. En het sloopt je tot op het bot. Amerikaanse docu of niet, wat ze zeggen is de waarheid. Je beloningssysteem wordt getriggerd door meth. Je hebt oneindig veel energie en kracht. Je hebt je nog nooit zo gelukkig gevoeld. Maar je lichaam wapent zich tegen de drug en door je beloningssysteem te slopen. Effect: Steeds minder bevrediging van meth en het leven. Je verandert in een kapotbevredigd hoopje ellende.

Niet mijn ideaaltje. Ook niet als 80 jarige.

Ik zie wel wat in een paddosoepje elke eerste van de maand :)
Gezellig trippen met zijn allen, hoewel een bejaardenhuis mij wel de saaiste plek in de wereld lijkt om te trippen. Geef mij maar een kleinzoon met rolstoel. of een gepimpte kamer.

Bovenaan