Crystal Meth / ICE iemand ervaring?

suske

Newbie
iemand ervaring met Ice?
Hoor steeds de vreselijkste verhalen van over de oceaan.
Is Ice nu aan z'n intrede in BE NL begonnen?
Wat betaal je er hier voor?

disaster

Bewuste gebruiker
Ik heb gehoord dat het ongeveer 600 tot 800 euro per ons kost.. Verder weet ik er niet veel vanaf.

DjTrips

Bewuste gebruiker
tetrahydrocannabinol zei:
ice is best wel een "gevaarlijke drug", de roes duurt wel 12 uur en de drug zelf is toch wel sterk veslavend

ik gehoord dat ice bij 1ste keer gebruik al 90% kans op lichamelijke verslaving teweeg brengt, dusja...

matthijs

Badass junkie
"Ice" is in feite niets meer dan hele sterke amfetamine zoals je die in Nederland koopt. Het heeft een wat andere molecuulstructuur waardoor het langer werkt en potenter is.

zommes

Badass junkie
DjTrips zei:
tetrahydrocannabinol zei:
ice is best wel een "gevaarlijke drug", de roes duurt wel 12 uur en de drug zelf is toch wel sterk veslavend

ik gehoord dat ice bij 1ste keer gebruik al 90% kans op lichamelijke verslaving teweeg brengt, dusja...

Gelul.

Matthijs zei:
"Ice" is in feite niets meer dan hele sterke amfetamine zoals je die in Nederland koopt. Het heeft een wat andere molecuulstructuur waardoor het langer werkt en potenter is.

Precies. Kijk maar op www.erowid.org voor uitgebreide informatie over dat verschil.

Suske, zoek even wat informatie op internet of gebruik de zoekfunctie van dit forum. Het is de bedoeling dat we ervaringen delen en informatie uitwisselen, geen instant-informatiebank dus.

suske

Newbie
@ disaster
600-800 lijkt me wel echt goedkoop
@zommes & de rest
het gaat me vooral over de prijzen en of het te krijgen is in onze streken.
Dit forum is volgens mij de enige goede plaats om die vragen te stellen

zommes

Badass junkie
ALLES is te krijgen. Sommige dingen alleen wat minder makkelijk dan de andere.

De prijs zal afhangen van de hoeveelheid die je koopt :mrgreen: Maar veel duurder dan de (goeie) gewone amfetamines zal het niet zijn.

disaster

Bewuste gebruiker
matthijs zei:
Maar dat is altijd zo.

ja klopt.

@suske

Als het in Amerika zo duur spul is, hoeft het hier nog niet zo duur te zijn. Daar betaal je voor een pil makkelijk 20 dollar. En een gram crystal meth misschien wel 60 dollar ofso.

sick_pervert

Experimenterende gebruiker
een gram meth kost daar tussen de 10 en 15 dollar
edit, of was dat nou een halve gram :rolleyes:
anyway, zeker geen 60 voor een gram

matthijs

Badass junkie
sick_pervert zei:

Ik dacht eigenlijk ook dat het 60 euro per gram was. Kan het verder nergens op baseren ben ik bang.

disaster

Bewuste gebruiker
matthijs zei:
sick_pervert zei:

Ik dacht eigenlijk ook dat het 60 euro per gram was. Kan het verder nergens op baseren ben ik bang.

Je kunt ook nog onderscheid maken tussen meth en crystal-meth :) .
Crystal is vele malen sterker. Je kunt niet 1 gram opsnuiven binnen enkele dagen zonder een overdosis te krijgen.

Marklar

Belezen gebruiker
Het verbaasd me wel dat in America meth al een hele tijd een bekend iets is, waar zelfs films over gemaakt zijn. Terwijl hier in Nederland (en andere Europese landen) je er bijna niks over hoort. Je zou toch denken dat zoiets, vooral hier in Nederland, erg snel overgewaaid zou zijn.

disaster

Bewuste gebruiker
Marklar zei:
Het verbaasd me wel dat in America meth al een hele tijd een bekend iets is, waar zelfs films over gemaakt zijn. Terwijl hier in Nederland (en andere Europese landen) je er bijna niks over hoort. Je zou toch denken dat zoiets, vooral hier in Nederland, erg snel overgewaaid zou zijn.

jha, indd wel raar. Maar ik denk dat het allemaal niet meer zolang duurt. De overheid doet natuurlijk uiterst zijn best om dat spul ook niet hier te krijgen! Maar ik vind het niet waard om het te gebruiken ivm kans op verslaving.

zommes

Badass junkie
In Nederland heb je voor dat soort chemische dope zo'n beetje de laagste prijs ter wereld. Absoluut geen 60,- p/gram, hoogstens 20,- als je er één haalt en je je laat naaien.

Een gram Amfetamine kost in Australië rond de 120 dollar. Meth is daar nog duurder, toch word het vrij veel gebruikt.

Lana

Wijs gebruiker
Bah wat een zweetporum.
Die heeft z´n oogskes ook niet meer onder controle.
Soms zie je zulke rare dingen op die filmpjes. :rolleyes:

Jeller

Badass junkie
he is spun!

volgens mij kun je dat hier ook krijgen en tkost maar 15€ voor een gram
Methamfetamine is het toch hé of is at iets anders dan crystal meth

Mr.jiho

Wijs gebruiker
gisteren kwam ik thuis na een feestje (was ongeloofelijk dronken) en heb nog naar een reportage gekeken van crystal meth, kan er me niet zoveel meer van herrineren maar het was wel een heftige documentaire, exverslaafden die na x aantal jaar nog altijd zin hebben in meth
echt een verschrikkelijke drug :(

alle, wou ik ook zien, maar heb die aflevering gemist...
Heb op internet gezocht of ik het daar kon bekijken, maar niets gezien :confused:
Als iemand het heeft opgenomen, zou welkom zijn :grin: :hearteyes:

Jeller

Badass junkie
matthijs zei:
Jeller zei:
he is spun!

Ja is hetzelfde :)
ok dan zaten veel van mijn vrienden aan de meta..

maar kdenk eigenlijk dat er minder verschil tussen meta aan gewone speed is hoor.. gewoon beetje stravver

J0rrit

Badass junkie
Jeller zei:
matthijs zei:
Jeller zei:
he is spun!

maar kdenk eigenlijk dat er minder verschil tussen meta aan gewone speed is hoor.. gewoon beetje stravver

kijk, ma stel metj is 3 keer zo sterk als een speed. als je dan 3 keer zoveel speed pakt als meth zou dat dezelfde strakheid moeten geven?of omdat het meer puur is voelt het toch strakker aan ongeacht de hoeveelheid?

*cocacola*

Experimenterende gebruiker
ja eng filmpje indd maar weet je wat ik niet snap ze zegge dat meth het zelfde is als speed alleen dan veeeel beter maar die vent van dat filmpje lijkt in de verte niet op strak meer leip van de heroine of pille ofzow dus lijkt me niet maja kweet et ook niet hoor

El Retro

Wijs gebruiker
DarkScope zei:
Jeller zei:
matthijs zei:
Jeller zei:
he is spun!

kijk, ma stel metj is 3 keer zo sterk als een speed. als je dan 3 keer zoveel speed pakt als meth zou dat dezelfde strakheid moeten geven?of omdat het meer puur is voelt het toch strakker aan ongeacht de hoeveelheid?

En dat heeft dan over de 1000 berichten. :rolleyes:

flashkop

Bewuste gebruiker
Dzy zei:
sick_pervert zei:

Je betaalt ongeveer 40 dollar voor een gram. Geloof me :wink:
dzy zal dit idd wel weten, kan me niet voorstellen dat hij nu nog niet weet waar het te vinden zo te zien :mrgreen: :wave:

Mindless1985

Badass junkie
flashkop zei:
Dzy zei:
sick_pervert zei:

Je betaalt ongeveer 40 dollar voor een gram. Geloof me :wink:
dzy zal dit idd wel weten, kan me niet voorstellen dat hij nu nog niet weet waar het te vinden zo te zien :mrgreen: :wave:

Ja, verscheidene mensen die ik ken uit Amerika gebruiken het af en toe. In augustus kan ik het jullie met 100% zekerheid zeggen :P

68899

Bewuste gebruiker
Mr.jiho zei:
gisteren kwam ik thuis na een feestje (was ongeloofelijk dronken) en heb nog naar een reportage gekeken van crystal meth, kan er me niet zoveel meer van herrineren maar het was wel een heftige documentaire, exverslaafden die na x aantal jaar nog altijd zin hebben in meth

Heb ik ook gezien. Blijf daar maar vanaf , is echt rotzooi maakt je ram kapot.. :(

JewCookie

Wijs gebruiker
Robbie_Rob_ zei:
Mr.jiho zei:

Heb ik ook gezien. Blijf daar maar vanaf , is echt rotzooi maakt je ram kapot.. :(

Tuurlijk, de amerikaanse regering heeft altijd gelijk.

KiewKiew

Newbie
heb vorige week een reportage gezien over Methamfetamine, heel intresant !

schijnt heel gemakkelijk te maken zijn.
Hier is het minder populair maar er zijn ook al een paar verschillende Labs ontdekt in het Belgishe die met Methamfetamine bezig waren, hoe het zit in Nederland weet ik niet.

"Alles" wat je wil weten over meth, in een filmpje !
=>http://www.youtube.com/watch?v=guTOvxjzwYU

Bovenaan