tetrahydrocannabinol zei:ice is best wel een "gevaarlijke drug", de roes duurt wel 12 uur en de drug zelf is toch wel sterk veslavend
DjTrips zei:tetrahydrocannabinol zei:ice is best wel een "gevaarlijke drug", de roes duurt wel 12 uur en de drug zelf is toch wel sterk veslavend
ik gehoord dat ice bij 1ste keer gebruik al 90% kans op lichamelijke verslaving teweeg brengt, dusja...
Matthijs zei:"Ice" is in feite niets meer dan hele sterke amfetamine zoals je die in Nederland koopt. Het heeft een wat andere molecuulstructuur waardoor het langer werkt en potenter is.
matthijs zei:Maar dat is altijd zo.
sick_pervert zei:een gram meth kost daar tussen de 10 en 15 dollar
edit, of was dat nou een halve gram![]()
anyway, zeker geen 60 voor een gram
matthijs zei:sick_pervert zei:een gram meth kost daar tussen de 10 en 15 dollar
Ik dacht eigenlijk ook dat het 60 euro per gram was. Kan het verder nergens op baseren ben ik bang.
sick_pervert zei:een gram meth kost daar tussen de 10 en 15 dollar
Marklar zei:Het verbaasd me wel dat in America meth al een hele tijd een bekend iets is, waar zelfs films over gemaakt zijn. Terwijl hier in Nederland (en andere Europese landen) je er bijna niks over hoort. Je zou toch denken dat zoiets, vooral hier in Nederland, erg snel overgewaaid zou zijn.
Jeller zei:he is spun!
volgens mij kun je dat hier ook krijgen en tkost maar 15€ voor een gram
Methamfetamine is het toch hé of is at iets anders dan crystal meth
ok dan zaten veel van mijn vrienden aan de meta..matthijs zei:Jeller zei:he is spun!
Ja is hetzelfde![]()
Jeller zei:ok dan zaten veel van mijn vrienden aan de meta..matthijs zei:Jeller zei:he is spun!
Ja is hetzelfde![]()
maar kdenk eigenlijk dat er minder verschil tussen meta aan gewone speed is hoor.. gewoon beetje stravver
DarkScope zei:Jeller zei:ok dan zaten veel van mijn vrienden aan de meta..matthijs zei:Jeller zei:he is spun!
Ja is hetzelfde![]()
maar kdenk eigenlijk dat er minder verschil tussen meta aan gewone speed is hoor.. gewoon beetje stravver
kijk, ma stel metj is 3 keer zo sterk als een speed. als je dan 3 keer zoveel speed pakt als meth zou dat dezelfde strakheid moeten geven?of omdat het meer puur is voelt het toch strakker aan ongeacht de hoeveelheid?

dzy zal dit idd wel weten, kan me niet voorstellen dat hij nu nog niet weet waar het te vinden zo te zienDzy zei:sick_pervert zei:een gram meth kost daar tussen de 10 en 15 dollar
Je betaalt ongeveer 40 dollar voor een gram. Geloof me![]()

Dzy zei:Waarvan er echt weinig in het onzin forum ±P
flashkop zei:dzy zal dit idd wel weten, kan me niet voorstellen dat hij nu nog niet weet waar het te vinden zo te zienDzy zei:sick_pervert zei:een gram meth kost daar tussen de 10 en 15 dollar
Je betaalt ongeveer 40 dollar voor een gram. Geloof me![]()
![]()
![]()
Mr.jiho zei:gisteren kwam ik thuis na een feestje (was ongeloofelijk dronken) en heb nog naar een reportage gekeken van crystal meth, kan er me niet zoveel meer van herrineren maar het was wel een heftige documentaire, exverslaafden die na x aantal jaar nog altijd zin hebben in meth
echt een verschrikkelijke drug![]()
Robbie_Rob_ zei:Mr.jiho zei:gisteren kwam ik thuis na een feestje (was ongeloofelijk dronken) en heb nog naar een reportage gekeken van crystal meth, kan er me niet zoveel meer van herrineren maar het was wel een heftige documentaire, exverslaafden die na x aantal jaar nog altijd zin hebben in meth
echt een verschrikkelijke drug![]()
Heb ik ook gezien. Blijf daar maar vanaf , is echt rotzooi maakt je ram kapot..![]()
disaster zei:
DjTrips zei:disaster zei:
Zot![]()
zou je gaan denken om te stoppenniet ?