Creatief met psylosibine

Bal0n

Badass junkie
Het is psilocybine, en dat zit in paddestoelen, niet op LSD zegeltjes. Weet nou niet zo goed wat je bedoelt, dus of ik em moet verplaatsen :P.

Gelieve even toelichten :)

Audio Scum

Belezen gebruiker
Psychonaut1976 zei:
Hallo spacers,

Vroeg me af of hier meer mensen zijn die na een trip creatief worden
en leuke dingen maken,ik ga na een trip meestal ff componeren.
zie www.dance-industries.com --> arist -->Mr 187.

Mzzl

Soms.

Heb wel het idee als ik met XTC muziek zou maken het een stuk makelijker zou gaan. Waarom: Als ik met XTC muziek luister (en dan ook onbekende muziek) weet ik presies wat er komen gaat en verzin ik hoe het nog beter had gekund, heb alleen nooit zin om muziek te maken als ik XTC gebruik.

Met paddo`s op wil ik nog wel eens achter een synth duiken en dan kan ik met 1 presetje de heleavond zoet zijn doormiddel van melodieen te creeren.

Hoor van veel mensen dat als ze stonded zijn ze cratiever zijn, ken ze zelfs die niks kunnen verzinnen zonder blow, maar dat zit volgens mij gewoon tussen de oren.
Bij mij werkt het de ene keer wel de andere keer niet dus of het nou echt creatief werkt?

Bal0n

Badass junkie
Ik word altijd heel creatief van LSD en shrooms. Het ziet er niet uit wat ik maak, maar ik ben er altijd heel trots op :P. Toen ik een tijdje een "moeilijke" periode door ging heb ik wat gedichten geschreven en het een en ander over mezelf, dat is imho best mooi geworden :).

cunt

Wijs gebruiker
ik heb lsd of paddo's nog nooit gedaan.
ik word van andere drugs wel creatief ..
mischien ben ik het ook wel zonder, maar heb ik nooit zin om het uit te voeren :)

als ik speed/coke op heb dan vind ik het wel leuk om gedichten of liedjes te schrijven en dan lukt het ook wel goed vind ik zelf

bij xtc heb ik het nooit geprobeerd ..

matthijs

Badass junkie
Hmm, als ik heb geblowd wordt ik niet echt creatiever ofzo. Meestal heb ik niet eens echt veel zin om muziek te maken, dan wil ik gewoon een beetje chillen. Ik heb eigenlijk nog nooit muziek proberen te maken op paddo's of andere tripmiddelen.

platypus

Belezen gebruiker
heb best veel zomernachten in het park doorgebracht met een vriend met een gitaar, een fles wijn, 2 pakjes shag en wat hash en dan waren we uren zoet (vooral als de wijn op was begonnen we fanatiek te zingen)

ik heb ook best veel gedichten geschreven, waarvan ik sommige best mooi vind geworden en in echt creatieve buien ga ik tekenen. dit heb ik getekend vorig jaar op school:

[/url]

Psychonaut1976

Wijs gebruiker
Hi Bal0n,

Zat inderdaad verkeerd hier en ja psilocybine is de naam typte ff
vluchtig, De vraag was of iemand na een trip op paddo's,truffels,lsd
ook zo creatief wordt.Ik krijg bijna altijd nieuwe inzichten na een trip,bij mij bv met componeren alsof het zo uit je hoofd stroomt.

Is wel apart ik heb dit niet altijd maar vooral als de trip even flink naar binnen slaat en je een weerspiegeling van jezelf laat zien*wat trouwens niet altijd even leuk is op dat moment* heb ik dit.vreemd maar waar.

Bal0n

Badass junkie
Psychonaut1976 zei:
Hi Bal0n,

Zat inderdaad verkeerd hier en ja psilocybine is de naam typte ff
vluchtig, De vraag was of iemand na een trip op paddo's,truffels,lsd
ook zo creatief wordt.Ik krijg bijna altijd nieuwe inzichten na een trip,bij mij bv met componeren alsof het zo uit je hoofd stroomt.

Is wel apart ik heb dit niet altijd maar vooral als de trip even flink naar binnen slaat en je een weerspiegeling van jezelf laat zien*wat trouwens niet altijd even leuk is op dat moment* heb ik dit.vreemd maar waar.

Prima, dan laat ik hem hier staan, als het over psychedelica in het algemeen gaat. :)

Psychonaut1976

Wijs gebruiker
He Platypus,

Dat soort shit bedoel ik mooie zwart wit print,ik heb ook zo'n soort drawing gemaakt met een kameraad van mij toen ik 17 was deden we elke avond na flink wat joints een stukje uiteindelijk is ie echt heel groot geworden zo'n 6 a4tjes. ik hoop hem ooit nog een x te plaatsen hier.

platypus

Belezen gebruiker
vet :mrgreen:
dit is een half a4-tje (oorspronkelijke grote)
met stonede buien maak ik wel vaker dit soort kleine dingen maar ik maak ze zelden af, ben nu bezig met eentje in kleur :)

post die 6 a4tjes, lijkt me heel vet om te zien :stoned:

Jeller

Badass junkie
op xtc schij thet wat makkelijke te zijn muziek te maken.. ne maat van mij heeft nog zo'n zwaar dnb liejde gemaakt.. zelf als ik stoned ben maak ik minder goeie dingen. ik maak eerder simpelere dingetjes die leuk lijken op dat moment :)

Bovenaan