Creatief door blowen?

L

Lid 6909

Gast
Wie word hier nog meer creatief van blowen, post je kunstwerken die je maakt als je stoned bent!

Ik begin zelf wel;

:grin:

greenpower

Bewuste gebruiker
Haha, ik heb altijd als ik stoned ben en ik bedenk iets dan ben ik het daarna gelijk weer kwijt. Dan bedenk ik iets anders. Zo gaat dat door zolang ik maar stoned genoeg ben :stoned:

stevenkeuh

Bewuste gebruiker
greenpower zei:
Haha, ik heb altijd als ik stoned ben en ik bedenk iets dan ben ik het daarna gelijk weer kwijt. Dan bedenk ik iets anders. Zo gaat dat door zolang ik maar stoned genoeg ben :stoned:

IDEM! :tongueout: stonersz life ? :tongueout:

L

Lid 6909

Gast
ik bedenk ook niks ofzo, ik begin gewoon te tekenen en zie wat er komt

azgaza

Badass junkie
Bij mij is er stoned / nuchter niet zo veel verschil, ik had nuchter van de zomer echt ontzettend veel bedacht, maar stoned heb ik ook heel veel bedacht.

Kigh

Bewuste gebruiker
Dat komt bij mij helemaal erop aan HOE stoned ik ben.
Ik heb een keer, terwijl ik stoned was, hele mooie graffiti's getekend, maar heb netzogoed eens op de grond gelegen en kreeg niet meer voor mekaar dan de potlood heen en weer te zwaaien. :grin:

Met muziek maken heb ik wel gemerkt dat wanneer ik gaar ben, ik veel makkelijker IN de muziek kom, dus beter erin mee kan gaan en meer en verschillende dingen kan bedenken.

nightmare

Belezen gebruiker
ik ben zelf niet creatief, ook niet als ik blow. Ik heb wel eens dat ik DENK dat ik creatiever ben maar dat valt de volgende dag gruwelijk tegen. :P

ik sprak vrijdag wel een meisje die een kunstopleiding doet en haar mentor en leraren adviseerde haar om lsd of paddo's te gebruiken om inspiratie op te doen, dan werd je veel creatiever. lijkt me best dat je daar inspiratie van op kunt doen, maar ik vind het wel raar dat ze zoiets op school aansmeren.

Ewie

Belezen gebruiker
Met muziek maken (op de pc), jup absoluut creatiever erdoor... Ook een van de redenen dat ik rook..

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
ga eens schrijven in plaats van nadenken, zet direct je gedachten op papier. en verbas je erover wat je de volgende dag tegenkomt. :)

L

Lid 6909

Gast
nadenken is iets wat ik altijd wel doe, stoned/nuchter, maar ik zal het eens proberen,

btw, vandaag getekend:

L

Lid 6909

Gast
als ik stoned ben kan ik maar door tekenen :grin:

ik loop nooit vast eigenlijk :grin:

Moker

Bewuste gebruiker
ik word wel altijd heel creatief na het blowen als het al wat uit gewerkt is zeg maar, maar als ik net geblowt heb dan geniet ik liever van bestaande creaties :grin:

bij mij is het ook alleen muziek, tekenen is niet echt mijn ding ik heb altijd wel leuke ideeen om te tekenen maar als ik het op papier probeer te zetten. Dan kom ik er altijd achter dat het er in mijn hoofd toch heel anders uit zag :beer:

L

Lid 6909

Gast
HAHA JA dat heb ik ook welles, maar meestal begin ik zonder idee te tekenen en word het uiteindelijk zoiets als wat ik hier posste..

nog meer crea bea's?

gekkehenkie

Belezen gebruiker
Ik teken altijd als ik stoned ben, maar meestal is dat met 8 mensen tegelijk, en dan draait het uit op simpele lelijke poppetjes (met piemels, natuurlijk). :stoned:

pinheadlarry

Bewuste gebruiker
Ik was altijd best creatief..na het blowen, voor het blowen. Waneer dan ook.
tekenen,,schilderen etc.
tot mijn spijt is het allemaal een beetje verwaterd en doe ik er ook vrij weinig aan.
Maar ik ben nu een tijdje bezig met fotografie,,en dat vind ik zelf ook wel creatief bezig zijn.

L

Lid 6909

Gast
ja toch, foto's maken is ook een kunst opzich.

waar maak je foto's van dan?

L

Lid 6909

Gast

weer een creatie, wel jammer dat de stukjes links en rechts later getekend zijn omdat het papier te smal was, je ziet het wel een beetje.

pinheadlarry

Bewuste gebruiker
gNuxx zei:

weer een creatie, wel jammer dat de stukjes links en rechts later getekend zijn omdat het papier te smal was, je ziet het wel een beetje.

Zeer tof gemaakt,,,vraag me alleen af hoe je dat voor elkaar krijgt :P
Ik maak foto's van van alles :P mensen,,dieren,,voorwerpen,,natuur,,
ligt er maar net aan waar ik belang bij heb.

L

Lid 6909

Gast
gewoon tekenen, dat heb ik met een blauwe pen getekend, en toen in negatief gezet. ik begin gewoon te tekenen en zie wat er uit komt, met de losse hand

:grin:

Bovenaan