Crack roken tips

Ik ga zo crack roken heeft iemand nog tips behalve dan doe het niet vieze junk? Waar kan ik een goede stap voor stap uitleg vinden? Kun je crack ook spuiten of is het dan juist beter dat je coke koopt om dat te spuiten?

Groeten

pannes

Experimenterende gebruiker
Crack wordt ook gespoten maar ik dacht dat ze er dan citroensap bij doen dus dan is het geen base meer.

W.F.L.

Badass junkie
NIET spuiten!!

Maar: Gaas, veel as, een klein brokje base, aansteker erbij, als je denkt dat je keel te warm wordt, gewoon blijven trekken verdooft vanzelf wel :rolleyes: En dan inhouden tot je denkt dat je niet meer kan en dan hallo flash :wave:

Good luck.

Oja klein noem ik dit:

o

1 trek

En crack spuiten is gewoon hetzelfde als normale coke spuiten hoor, alleen met uitkoken maak je het iets sterieler/zuiverder. Spuiten zou ik echt niet doen man. Crack is al dom, maar spuiten is echt gekkenwerk volgens mij :)

Druppeltje

Bewuste gebruiker
11011101.exe zei:
Ik ga zo crack roken heeft iemand nog tips behalve dan doe het niet vieze junk? Waar kan ik een goede stap voor stap uitleg vinden? Kun je crack ook spuiten of is het dan juist beter dat je coke koopt om dat te spuiten?

Groeten

lekker bezig zeg?! :rolleyes:

seth

Gast
ja je rookt het gewoon op een cokepijp... Maar praten over crack roken en heroine shotten zonder ook maar enig idee te hebben waar je aan begint? Het lijkt of je het gewoon als speelgoed beschouwd...

W.F.L.

Badass junkie
Ik heb nog wel een goeie tip voor je: Snuif die zooi gewoon!

Vanochtend toch maar even die zooi uitkoken en oké, de eerste 2-3 trekken zijn lekker? En daarna zit je gewoon nog meer geld op te doen dan aan wat dan ook :confused:

Vind het echt niet zo'n fijn gevoel in vergelijking met snuiven. En van basen krijg ik een mentale acherstand en word ik hangerig, niet echt mijn ding. De flash is wel lekker ja, maar met het geld dat je aan base uit geeft kan je net zo goed naar de hoeren gaan. :rolleyes: En het geeft imo niet dat yeah gevoel van snuiven, word er ook helemaal niet sociaal van ofzo.

Lizz

Belezen gebruiker
Euhm, ik neem dit maar niet al te serieus....tssss.... :grin:

ik ga nu ff een pilsje spuiten.... :wave:

Liesette

Bewuste gebruiker
crack is voor babies ......

meth spuiten is tegenwoordige de instap, vroeger was tongen echt geil nu meteen neuken dan pas ooit nog is tongen!

crack is the bomba je weet viezz man

Liesette

Bewuste gebruiker
W.F.L. zei:
Ik heb nog wel een goeie tip voor je: Snuif die zooi gewoon!

Vanochtend toch maar even die zooi uitkoken en oké, de eerste 2-3 trekken zijn lekker? En daarna zit je gewoon nog meer geld op te doen dan aan wat dan ook :confused:

Vind het echt niet zo'n fijn gevoel in vergelijking met snuiven. En van basen krijg ik een mentale acherstand en word ik hangerig, niet echt mijn ding. De flash is wel lekker ja, maar met het geld dat je aan base uit geeft kan je net zo goed naar de hoeren gaan. :rolleyes: En het geeft imo niet dat yeah gevoel van snuiven, word er ook helemaal niet sociaal van ofzo.

het 6 de trekje zal echt beter smaken !!

W.F.L.

Badass junkie
Adrenochroom zei:
En hoe was het? Heb je cravings naar meer?

Ik geloof niet in crack craving.. Misschien heb ik het te weinig gerookt om er wat van te merken ofzo, maar het is denk ik vooral geestelijk. Het verschil tussen gewone cocaïne en base dan hé. Je craved naar coke, en of je het dan snuift of rookt ligt maar net aan je eigen voorkeur volgens mij :P

Maar aangezien basen een iets directere methode is zal ik maar geloven dat het verslavender is :P

W.F.L.

Badass junkie
Ja en de base smelt door gaas heen.. Het is altijd wat :P

Haha alsof die sigarettenas wat uitmaakt als je van plan bent om van basen een gewoonte te maken is dat het minste van je zorgen volgens mij.. En zorg voor goed uitgekookte base en geen crack. Die witte zooi dus niet het hele bruine prutje :P

Druppeltje

Bewuste gebruiker
crack maak je met maagzout, niet met amonia.

basecoke: dat krijg je als cocaïne is uitgekookt met amonia of met
maag zout. (de "hoeveelheid" maagzout maakt dat het crack of basecoke wordt)

Crack is heftiger en flash is sneller weg(ook veel goedkoper),
basecoke is gezonder :tearsofjoy: ...

Bovenaan