Vorige week men zen 3en voor de eerste maal truffels geprobeerd. We hebben al wat ervaring met lsd, paddo's & salvia. Voor me zelf was het al maande geleden dat ik nog op tripavontuur ben geweest. We kochte ook ieders een grote portie.
Na middennacht beginnen we de porties op te eten, na 10tal minute begint al direct alles te bewegen, de kleuren bewegen in dromerige toestand. Amaai en dit is nog maar de start
Na een halfuurtje besluite we om een film op te zetten genaamd Alice in Wonderland met Jhonny Depp. De film op zich echt supergoed maar moeilijk te volgen, er kome zware mindtrips van te pas en heb heb gevoel in de film te zitten. Als ik van de film wegkijk komen de muren dichter, de wijzers van de klok draait langs alle kanten (nog nooit meegemaakt, normaal blijft die stilstaan, zodat je het gevoel hebt dat de tijd heeeeel traag gaat) dus heb nu totaal geen besef van tijd. Na een hele boel zotte fragmente uit de film besluit ik men handen voor men ogen te houden, hierbij krijg ik onverklaarbare kunst te zien van kleuren, mensen en dergelijke, hier komt dan toch ook effe het besef dat we echt wel superhard aan het trippen zijn
. Ik heb die avond nog nooit zo hard getript, na de film gaan we buite staan voor ideen wat we allemaal nog kunne doen haha. Men vriend is ook nog aant het verbouwe in zijn huis en de weg naar buiten was al een avontuur op zich, als je van de 1ne kamer naar de andere ligt de vloer niet recht maar onder ne hoek van 45grade, echt zot. Eindelijk buite gekome zie ik naar de bome en die rustig zwaaien in cartoonachtige gestalte, de hemel is belicht met mega grote sterre en men zicht is precies zoals een bokaal. We bewondere de tuin waar ik effe stevig begin te trippe, ik kan geen onderscheid maken wat nu gras is of dergelijke dus moet ik overal aan voelen haha, de sterke visuele trip gaat gepaard met een sterke mindtrip dus ik opdat moment wist ik het totaal niet meer. Na een tijdje terug binnenhuis gesukkeld en in de zetel wat chillen met tv op naar national geographic zien, samen filosoferen over de zotste dingen, Een vriend doet nog een voorstel om Avatar op te zetten, we maken het huis hierbij pikkendonker en zetten de film op. Het mooie eraan is dat die fluokleuren allemaal naar je toevliege dus de kamer was gevuld met fluo paars, groen geel, blauw. Meer op het einde van de film begint alles terug rustig te worde dus denk ik dat het voorbij is. Na 6uurs na inname stopt de film, we doen de lichte aan en tot mijn verbazing is die trip nog niet gedaan, de muren doen nog goed hun best, de uur blijft nog stilstaan... Na een halfuurtje besluit ik toch naar huis te gaan voor te gaan slapen. Hier sta ik nog voor de huisdeur enklel minute te sukkele voor ze open te krijgen. Op men kamer luister ik nog een muziekje en voel de truffels nog altij een beetje werken. Uiteindelijk val ik in een diepe slaap.
Ik heb die dag voor inname ook nog gaan werke met de vroege shift dus ik was op de moment dat ik ga slapen al meer dan 24uur wakker, vantijd wel gegeeuwd met de trip maar ze hielde me goed wakker.
De dag erna geen last van kater of andere verschijnsele, alleen mentaal van : Wat een trip gistere haaha
Na middennacht beginnen we de porties op te eten, na 10tal minute begint al direct alles te bewegen, de kleuren bewegen in dromerige toestand. Amaai en dit is nog maar de start
Na een halfuurtje besluite we om een film op te zetten genaamd Alice in Wonderland met Jhonny Depp. De film op zich echt supergoed maar moeilijk te volgen, er kome zware mindtrips van te pas en heb heb gevoel in de film te zitten. Als ik van de film wegkijk komen de muren dichter, de wijzers van de klok draait langs alle kanten (nog nooit meegemaakt, normaal blijft die stilstaan, zodat je het gevoel hebt dat de tijd heeeeel traag gaat) dus heb nu totaal geen besef van tijd. Na een hele boel zotte fragmente uit de film besluit ik men handen voor men ogen te houden, hierbij krijg ik onverklaarbare kunst te zien van kleuren, mensen en dergelijke, hier komt dan toch ook effe het besef dat we echt wel superhard aan het trippen zijn
. Ik heb die avond nog nooit zo hard getript, na de film gaan we buite staan voor ideen wat we allemaal nog kunne doen haha. Men vriend is ook nog aant het verbouwe in zijn huis en de weg naar buiten was al een avontuur op zich, als je van de 1ne kamer naar de andere ligt de vloer niet recht maar onder ne hoek van 45grade, echt zot. Eindelijk buite gekome zie ik naar de bome en die rustig zwaaien in cartoonachtige gestalte, de hemel is belicht met mega grote sterre en men zicht is precies zoals een bokaal. We bewondere de tuin waar ik effe stevig begin te trippe, ik kan geen onderscheid maken wat nu gras is of dergelijke dus moet ik overal aan voelen haha, de sterke visuele trip gaat gepaard met een sterke mindtrip dus ik opdat moment wist ik het totaal niet meer. Na een tijdje terug binnenhuis gesukkeld en in de zetel wat chillen met tv op naar national geographic zien, samen filosoferen over de zotste dingen, Een vriend doet nog een voorstel om Avatar op te zetten, we maken het huis hierbij pikkendonker en zetten de film op. Het mooie eraan is dat die fluokleuren allemaal naar je toevliege dus de kamer was gevuld met fluo paars, groen geel, blauw. Meer op het einde van de film begint alles terug rustig te worde dus denk ik dat het voorbij is. Na 6uurs na inname stopt de film, we doen de lichte aan en tot mijn verbazing is die trip nog niet gedaan, de muren doen nog goed hun best, de uur blijft nog stilstaan... Na een halfuurtje besluit ik toch naar huis te gaan voor te gaan slapen. Hier sta ik nog voor de huisdeur enklel minute te sukkele voor ze open te krijgen. Op men kamer luister ik nog een muziekje en voel de truffels nog altij een beetje werken. Uiteindelijk val ik in een diepe slaap.Ik heb die dag voor inname ook nog gaan werke met de vroege shift dus ik was op de moment dat ik ga slapen al meer dan 24uur wakker, vantijd wel gegeeuwd met de trip maar ze hielde me goed wakker.
De dag erna geen last van kater of andere verschijnsele, alleen mentaal van : Wat een trip gistere haaha