Corona en speed

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nadat ik ziek ben geworden van Corona en ik blijkbaar de long COVID klachten heb overgehouden, dus vreselijk moe als je niks doet en snel buiten adem etc.

Wilde ik de werking van speed eens testen om te kijken of dat nou wel werkt of niet, en ik krijg er in me hoofd enkel wat energie van maar ik blijf nog steeds zo stil op de bank liggen als dat ik het niet neem. De speed is van goede kwaliteit dus dat is het probleem niet.

zijn er meer mensen die dit hebben of bij is opgevallen dat de werking van drugs minder is na het krijgen van Corona.

ben zelf wel benieuwd naar andere verhalen van mensen en hoe het daarbij werkt.
Drugs werkt namelijk op je receptoren en Corona lijkt hier dan ook op in te werken?

FerdFatoehaus

Badass junkie
In theorie zou je kunnen zeggen: hoe slechter je fysieke conditie, hoe minder effect je van drugs en dan met name stimulanten krijgt. Er moet wel energie zijn om te gebruiken. Maar ik weet niet zeker of dit klopt en of er überhaupt onderzoek naar gedaan is.

Je zou je ook af kunnen vragen of het verstandig is om drugs te gebruiken tijdens de revalidatie van long COVID.

Druktemaker

DF-koningin
Je hebt mensen met angst om extreem ziek te worden en je hebt mensen die ‘benieuwd zijn hoe de effecten van speed zijn icm klachten’.

Waarom zou je je lichaam nog meer kapot willen maken, ongeacht of het effect heeft of niet het is een onnodig risico voor je gezondheid op dit punt.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Ik heb in april 2020 en in januari 2021 corona gehad. Beide keren de “gewone” , goed ziek maar niks aan de longen.
2x gevaccineerd er na.
Ik persoonlijk heb ook het idee dat sindsdien amfetamine minder goed werkt.

Maar zoals meermaals gezegd hierboven is het als je nog niet 100% beter bent niet verstandig!

Bij mij valt speed ook minder als ik niet echt fit ben om wat voor reden ook.

space-kees

Experimenterende gebruiker
Nadat ik ziek ben geworden van Corona en ik blijkbaar de long COVID klachten heb overgehouden, dus vreselijk moe als je niks doet en snel buiten adem etc.

Wilde ik de werking van speed eens testen om te kijken of dat nou wel werkt of niet, en ik krijg er in me hoofd enkel wat energie van maar ik blijf nog steeds zo stil op de bank liggen als dat ik het niet neem. De speed is van goede kwaliteit dus dat is het probleem niet.

zijn er meer mensen die dit hebben of bij is opgevallen dat de werking van drugs minder is na het krijgen van Corona.

Drugs werkt namelijk op je receptoren en Corona lijkt hier dan ook op in te werken?
Rust lijkt me de oplossing, iets wat je volgens mij niet krijgst van een synthetisch phychoformacon. Maar misschien heb ik het wel mis :kissingsmiling:

De-Amfeta-Boer

Heb je toevallig ADHD, ADD of een andere stoornis waarbij concentratie problemen een hoge rol speelt?
Dan zou het goed kunnen dat je heel je leven al rustig in je hoofd en helder relaxed en scherp in het lichaam zou worden van amfetamine.

En al wil je btw 100% zeker weten dat het echt en puur speed is, kan je bij de bouwmarkt een fles acetond kopen, pak 2 glazen en 1 koffie filter, vul een half glas met aceton en gooi daar alle speed bij, zet het koffie filter in het andere glas en vouw het om de randen zodat het niet in het glas zakt, dan roer je de speed met aceton net zo lang tot het meeste verdwenen is en je alleen nog brokjes ziet die naar de bodem zakken, roer dan rustig om een draaikolk te maken in het glas en giet de speed met aceton z.s.m. door het koffiefilter in het andre glas(dit zal niet in 1 keer gaan en soms blijft er veel speed in het 1e glas hangen, ik gooi dan even klein scheutje erbij en gooi het weer in het koffie filter, sws de 1e paar keren is het verstandig latex handschoenen te gebruiken, bij mijn 1e keer had ik er echt een zooitje van gemaakt xD), dan laat je het glas met koffie filter even staan tot het filter niet meer druip nat is, en je hem op een spiegel kan leggen en daar verder laten drogen(naar mijn ervaring met in het glas laten zitten blijft er zo een aceton geur/smaak aan je speed zitten maar als je het niet snuift is dat geen probleem). Dan heb je natuurlijk van te voren exact afgewogen wat je erin gooit, doe dit na het hele proces weer en als je echt goede speed heb blijft er van 1gr 0.90-0.95gr over. Heb ook wel is meegemaakt dat er gwoon 0.35 overbleef, dus zoveel bende wordt er verkocht jammer genoeg..

Wat ik wel weet, is dat ik dagelijks speed gebruik, me niet aan de mondkapjes of enige corona regels heb gehouden, om me heen veel collegas corona zien krijgen waar ik zelf ook vaak fysiek contact had, niet alleen dichtbij staan of langs lopen.. en ik ben nog steeds corona vrij, en heb uiteraard ook geen prikje vergif met corona erin genomen, ik weet wel betet dan mijn aandachtig onderhouden sterke immuumsysteem kapot te maken met zogenaamde vaccins.
Dus mischien had je voor de hele corona met de speed moeten beginnen xD just kidding
Ik weet niet 100% zeker dat het door de speed komt, kan ook gwoon geluk gehad hebben natuurlijk, maar het is wel bizar verdacht

Laatst bewerkt:

Lid 103682

Bewuste gebruiker
Ik heb sinds gisteren een doorverwijzing voor longcovid (ik kende de term niet eens)
En je lichaam kan het simpelweg niet aan.
It's not rocket science.

Eerst je gezondheid herstellen.
Voordat je het weer af en toe kan beschadigen.

FerdFatoehaus

Badass junkie
Wat ik wel weet, is dat ik dagelijks speed gebruik, me niet aan de mondkapjes of enige corona regels heb gehouden, om me heen veel collegas corona zien krijgen waar ik zelf ook vaak fysiek contact had, niet alleen dichtbij staan of langs lopen.. en ik ben nog steeds corona vrij, en heb uiteraard ook geen prikje vergif met corona erin genomen, ik weet wel betet dan mijn aandachtig onderhouden sterke immuumsysteem kapot te maken met zogenaamde vaccins.
Dus mischien had je voor de hele corona met de speed moeten beginnen xD just kidding
Ik weet niet 100% zeker dat het door de speed komt, kan ook gwoon geluk gehad hebben natuurlijk, maar het is wel bizar verdacht
Ik begrijp niet hoe je je dagelijkse speed gebruik kan rechtlullen op deze manier. Elke dag speed gebruiken is intens slecht voor je lichaam en als je wel corona had gekregen dan is er een grote kans dat je door je dagelijkse gebruik meer last had gehad. Helemaal omdat je ongevaccineerd bent en dus nog geen anti stoffen in je lijf hebt. En een verzwakte weerstand.

Alles geprobeerd

Ik ben vorig jaar negatief getest,maar ik heb het wel gehad waarschijnlijk,maar zeer weinig klachten,ik gebruik ook Ritalin en speed ,toen ik vorig jaar een beetje ziek was,,werkte de speed iets minder als je niet ziek bent werkt drugs beter

De-Amfeta-Boer

Ik begrijp niet hoe je je dagelijkse speed gebruik kan rechtlullen op deze manier. Elke dag speed gebruiken is intens slecht voor je lichaam en als je wel corona had gekregen dan is er een grote kans dat je door je dagelijkse gebruik meer last had gehad. Helemaal omdat je ongevaccineerd bent en dus nog geen anti stoffen in je lijf hebt. En een verzwakte weerstand
Omdat ik niks rechtlul maar gwoon de waarheid spreek mischien?
En dat het niet goed is voor je lichaam weet ik, en ben me ook bewust van de schade over lang termijn.
Maar omdat ik niet gevaccineerd ben vecht mijn immuunsysteem niet tegen corona denk jij? En mijn lichaam past zich niet aan op zo een virus denk jij? Dan hebben ze je mooi wat wijs gemaakt met die vaccinatie onzin..
Hoe denk jij dat de normale griep ooit ontstaan is? Ooit was dat sars, de spaanse griep, corona etc. Etc.
Als dat virus uiteindelijk wereldje rondgegaan is, hebben alle menselijke lichamen zich op die situatie aangepast (want mens is koning in het aanpassen) en richt het niet meer zoveel schade aan, waardoor het dus gewoon een griep wordt.
En als jij al (bijna) heel je leven bewust ben van welke voeding je nodig hebt voor welk onderdeel van je lichaam en die extra vitamine, mineralen enz. Goed bijhoudt elke dag, dan lacht jou afweer systeem zo een virus hard uit bij wijze van spreken.
Het enige wat een vaccinatie voor mijn lichaam zou doen, zorgen dat mijn afweersysteem niet tegen het corona virus hoeft te vechten waardoor hij uiteindelijk denkt: ow, ik hoef helemaal niet meer te werken, iets anders regelt het al voor me.
Klinkt simpel, en het zal vast wel beter uitgelegt kunnen worden met duurdere woorden, maar zo zit het wel in elkaar.

Er bestaat ook nog zoiets als verstandig dagelijks gebruiken :wink: net zoals add'ers die rommel van de dokter krijgen die ze langzaam in een zombie verandert, haal ik die rommel "illegaal". Je moet niet proberen die tolerantie de baas te zijn, maar hem de baas laten zijn en hem gewoon regelmatig weer een beetje naar base line te laten zakken, die keren dat het moet zijn wel ellendige dagen maar goed, mensen die nooit 1 ellendige dag meemaken bestaan niet.

Anyway, of het klopt wat ik zei in mn eerste bericht, of ik heb achterlijk bizar (zo goed als onmogelijk) veel geluk en ben net tussen alle virus deeltjes in de lucht door gelopen, maar dat geloof ik zelf niet..
En dat ik door mijn dagelijks gebruik meer last zou hebben van corona, waar basseer je dat op? Heb je daar feiten van, zelf ook dagelijks gebruikt en corona gekregen of iets, want ik ben namelijk een levend bewijs van het tegenovergestelde, dus al heb je gelijk kloppen de wetten van de natuur niet meer in mijn lichaam XD

FerdFatoehaus

Badass junkie
En dat het niet goed is voor je lichaam weet ik, en ben me ook bewust van de schade over lang termijn.
Maar omdat ik niet gevaccineerd ben vecht mijn immuunsysteem niet tegen corona denk jij? En mijn lichaam past zich niet aan op zo een virus denk jij? Dan hebben ze je mooi wat wijs gemaakt met die vaccinatie onzin..
Hoe denk jij dat de normale griep ooit ontstaan is? Ooit was dat sars, de spaanse griep, corona etc. Etc.
Als dat virus uiteindelijk wereldje rondgegaan is, hebben alle menselijke lichamen zich op die situatie aangepast (want mens is koning in het aanpassen) en richt het niet meer zoveel schade aan, waardoor het dus gewoon een griep wordt.
En als jij al (bijna) heel je leven bewust ben van welke voeding je nodig hebt voor welk onderdeel van je lichaam en die extra vitamine, mineralen enz. Goed bijhoudt elke dag, dan lacht jou afweer systeem zo een virus hard uit bij wijze van spreken.
Het enige wat een vaccinatie voor mijn lichaam zou doen, zorgen dat mijn afweersysteem niet tegen het corona virus hoeft te vechten waardoor hij uiteindelijk denkt: ow, ik hoef helemaal niet meer te werken, iets anders regelt het al voor me.
Klinkt simpel, en het zal vast wel beter uitgelegt kunnen worden met duurdere woorden, maar zo zit het wel in elkaar.

Er bestaat ook nog zoiets als verstandig dagelijks gebruiken :wink: net zoals add'ers die rommel van de dokter krijgen die ze langzaam in een zombie verandert, haal ik die rommel "illegaal". Je moet niet proberen die tolerantie de baas te zijn, maar hem de baas laten zijn en hem gewoon regelmatig weer een beetje naar base line te laten zakken, die keren dat het moet zijn wel ellendige dagen maar goed, mensen die nooit 1 ellendige dag meemaken bestaan niet.

Anyway, of het klopt wat ik zei in mn eerste bericht, of ik heb achterlijk bizar (zo goed als onmogelijk) veel geluk en ben net tussen alle virus deeltjes in de lucht door gelopen, maar dat geloof ik zelf niet..
En dat ik door mijn dagelijks gebruik meer last zou hebben van corona, waar basseer je dat op? Heb je daar feiten van, zelf ook dagelijks gebruikt en corona gekregen of iets, want ik ben namelijk een levend bewijs van het tegenovergestelde, dus al heb je gelijk kloppen de wetten van de natuur niet meer in mijn lichaam XD
Je hebt teveel anti-vax onzin gelezen.

Nergens zeg ik dat jouw immuunsysteem niet vecht tegen een virus. Maar door dagelijks gebruik is jouw immuunsysteem een stuk zwakker dan wanneer je dat niet zou doen. Jouw lichaam is namelijk elke dag bezig de vele extra afvalstoffen van de amfetamine te verwerken.

Over de noodzaak van wel of niet vaccineren ga ik niet in discussie, dat moet iedereen zelf weten. Maar het is duidelijk dat we er anders in staan.

Als dit virus de wereld was rond gegaan zonder de huidige vaccinatiegraad waren er nog veel meer doden gevallen, kijk naar India en de US.

Je uitleg over hoe vaccinaties werken klopt niet. Je krijgt het ingespoten zodat je van te voren al extra anti stoffen aanmaakt en zo:
Minder snel besmet raakt, minder heftige klachten krijgt en minder snel andere mensen besmet (uitzonderingen daargelaten).

Verstandig elke dag gebruiken is de grootst contradictie ooit. Maar je weet het aardig recht te lullen voor jezelf.

Verder zeg ik alleen maar dat de kans groot is dat je meer last krijgt gezien je elke dag gebruikt. Maar dat is blijkbaar gevoelig.

Laatst bewerkt:

Ape

Badass junkie
De Spaanse griep is uitgeroeid omdat zowat alle gastheren van de ziekte zijn overleden. Ergens zit er waarheid in deze, maar je kan niet alle virussen over 1 kam scheren.
Dat klopt niet. Analogie: je zit achter zandzakken te wachten op een aanval en je hebt alleen geweren. Daarna walst er een Abrahams over je heen. Je bent onvoorbereid. Het vaccin is de Intel die je voorbereid. Je zal de aanval niet kunnen voorkomen maar wel (deels) kunnen afslaan. Je bent nu misschien niet plat.
Hmm Ja, een gezonde levensstijl zal er zeker aan bij kunnen dragen dat je niet bezwijkt aan een virus, maar het is niet een ijzeren gordijn om dat virus tegen te houden
En dat ik door mijn dagelijks gebruik meer last zou hebben van corona, waar basseer je dat op?
Op het feit dat deze substanties je immuunsysteem aantasten.

De-Amfeta-Boer

De Spaanse griep is uitgeroeid omdat zowat alle gastheren van de ziekte zijn overleden. Ergens zit er waarheid in deze, maar je kan niet alle virussen over 1 kam scheren.
Oke heb je gelijk in, maar ik noemde maar even een paar vormen van op, ik weet alleen dat de natuur zo werkt, mischien hebben de rest van de virussen die ik noem ook helemaal niks met de "normale griep" te maken, en zijn die ook uitgeroeit, maar gebruikte het even als voorbeeld
Dat klopt niet. Analogie: je zit achter zandzakken te wachten op een aanval en je hebt alleen geweren. Daarna walst er een Abrahams over je heen. Je bent onvoorbereid. Het vaccin is de Intel die je voorbereid. Je zal de aanval niet kunnen voorkomen maar wel (deels) kunnen afslaan. Je bent nu misschien niet plat
Deze vergelijking snap ik totaal niet, en ziet er voor mijn oog ook totaal onrelevant uit, en reageer daarom ook even met dezelfde logica terug. Mischien was ik mijn hele leven onbewust al aan het voorbereiden op die strijd, met een ander doel in gedachten dan die strijd, maar ben ik tegen de tijd dat die strijd met die tank komt al zover getrained dat ik one man/half machine(cyborg) ben geworden en loop ik fluiten door die tank heen en blijft er niks van hem over.. ?
Wat ik daar zeg is alleen maar wat ik ervaar, niet wat ik denk, of maar vanuit ga dat dat zo is, maar iig het zou kunnen dat het niet klopt hoor, maar dan zijn er echt hele rare boven natuurlijke dingen bezig in mijn lichaam
Op het feit dat deze substanties je immuunsysteem aantasten
Oke, ik geloof je, kan jij mij dan ook uitleggen waarom ik in de ogen van de maatschappij een slecht voorbeeld van een junkie ben en niet normaal ben, en wat ik allemaal doe kan echt niet door de beugel.. en ja ik gebruik elke dag wel iets en ben zelden compleet nuchter.
Maar tog wordt ik (bijna) nooit ziek, toevallig dit jaar weer voor het eerst in 4/5 jaar, en heb ik ook nooit een virus opgelopen, terwijl ik me niet aan (overbodige) corona regels heb gehouden zoals een mondkapje op doen, wat totaal nutteloos is bij een virus wat al overgedragen kan worden al komt het op je handen en je trekt daarna het mondkapje van je gezicht.
En voor die nutteloze regel zit je dan heel de dag je eigen gehoest en koolstofmonoxide weer terug in te ademen en minder zuurstof...
Want, ja, daar ben ik wel erg benieuwd naar dan.
En dit is maar een theorie, maar..
Mischien dat onderzoekers dingen niet wereldwijd breed op alle verschillende mensen onderzoeken en uberhaupt kunnen onderzoeken maar op 1 gericht beeld, en daarom heb je zo ongeveer om de haverklap van jaren dat wij, de mensheid, ineens na jaren later van een onderzoek erachter komen dat het totaal nirt klopt, maar ook wel klopt. Ligt eraan welke situatie. Noem maar even een voorbeeld maar is lastig uit te leggen want dit gaat heel breed en niet alleen over ziektes en de kracht van het menselijk lichaam, maar bijvoorbeeld hoe het laddertje van bepaalde drugs opstapelt.. cocaine werd gebruikt als een anti-depressie recept, tot ze erachter kwamen dat het heel verslavend is en tog wel een lichaam sloopt op lange tijd, maar toen waren er dus een overschot aan mensen die cocaine verslaafd waren geworden, weet je wat daar voor afkick middel voor is uitgevonden toen der tijd? Heroine.. zo oerdom zijn wij mensen. Keer op keer dezelfde domme fout maken met nieuwe uitvindingen gelijk de open wereld in gooien zonder nader' nader onderzoek. En vandaag de dag kijken ze nog steeds pas maanden/jaren later naar de lange termijn schade gaan kijken omdat de halve wereld daar ondertussen onder lijdt.. volgens mij dwaal ik een beetje van topic af nu, maar het is er wel aan gelinkt, en ik ga er vanuit dat je het wel begrijpt
Ja, een gezonde levensstijl zal er zeker aan bij kunnen dragen dat je niet bezwijkt aan een virus, maar het is niet een ijzeren gordijn om dat virus tegen te houden
Ow ik vergeet er 1, maar ja zo denk/dacht ik er ook over.
Maar nu keer op keer in mijn leven hrt tegendeel zich meer bewijst dan het feit met mijn ervaringen, begin ik tog wel een beetje te twijfelen over onze kennis. En dat het mischien niet voor elk mens hetzelfde is, mischien iets met verschillende bloed types of iets, ik noem maar wat..
Maar nog steeds kan ik niet geloven met mijn doen en laten dat ik heel toevallig langs alle corona deeltjes ben heen gewandelt terwijl om mij heen de 1 na de andre collega met corona thuis zit, terwijl ik met sommige zelfs fysiek contact heb en andere regelmatig nog geen 50cm van hun vandaan aan het werk was.. want dat klinkt in mijn oren als iets wat alleen tekenfilms kan gebeuren, maar goed we zullen het nooit weten, want ik ga het niet onderzoeken want het boeit me verder vrij weinig eerlijk gezegt, dood gaan we tog wel en de toekomst heeft ook niet heel veel vooruizicht op deze aardbol, nog geen 100 jaar gok ik. (Zou ook wel beter zijn voor arme planeet aarde, met z'n lastige ziekte genaamt "mensen" xP)

De-Amfeta-Boer

Dat klopt niet. Analogie: je zit achter zandzakken te wachten op een aanval en je hebt alleen geweren. Daarna walst er een Abrahams over je heen. Je bent onvoorbereid. Het vaccin is de Intel die je voorbereid. Je zal de aanval niet kunnen voorkomen maar wel (deels) kunnen afslaan. Je bent nu misschien niet plat
En ik vergeet nog wat, de reden waarom je vergelijking niet snap en onrelevant vindt.
Hoe kan je iets natuurlijks uit de natuur, met een eigen leven en eigen manier van werken, vergelijken met machinale apparaten die gemaakt zijn door iets of iemand en alleen kunnen waar ze voor gemaakt zijn en zich niet kunnen aanpassen op de kleinste dingetjes tenzij iemand dat voor hen doet...
Ja als ik je vergelijking lees, zie ik ook het is een beetje hetzelfde principe.
Maar iets wat hetzelfde klinkt is niet per se ook echt hetzelfde :wink:
En is in dit geval een compleet ander iets wat er in de verste wegen niks mee te maken heeft, en daarvoor niet geschikt is als vergelijking om iets duidelijk te maken.
(Volgens mij niet helemaal de juiste woorden voor de uitleg die ik zoek, maar sorry ik heb ADD en de skill "uitleggen met woorden" heb ik eigenlijk niet haha)
Het is iig altijd zo dat ik wordt tegengesproken door mensen over mijn eigen ervaringe. Waarvan ik 100% zeker weet dat ik het heb ervaren en was er dus ook zelf bij, met argumenten die mensen ooit ergens gehoord hebben of gelezen, omdat wetenschappers dat zeggen, of omdat het nieuws dat zegt etc. Etc.
Ik weet het niet, maar volgens mij is maar aannemen wat er gezegt wordt zonder dat je het zelf heb ervaren en daar gelijk overtuigd van zijn, het beeld van een vreselijk laag IQ. Schaapjes. Maar het kan aan mij liggen, mischien ligt het wel aan mij en heb ik achterdochtig weinig vertrouwen in me mede mens dankzij m'n drugs gebruik, en weten ze wel altijd waar ze over praten en klopt het ook. Wie zal het zeggen.. ik zou diegene iig niet geloven dat weet ik wel XD Lol
Nog een keer sorry, dit klinkt niet echt serieus en alsof ik er de lol mee steek, maar vindt het wel een serieus onderwerp

Laatst bewerkt:

De-Amfeta-Boer

Je hebt teveel anti-vax onzin gelezen.
Ik zal even op reageren, en heb de rest van je bericht niet gelezen, want heb net al een heel woorden boek aan een reactie geschreven en als ik dit bericht lees gaat dat weer gebeuren en daar heb ik geen zin in en geen tijd voor xD
Maar even op dat zinnetje, ik lees helemaal biks van nieuws, conspiracy theorie's, social media en al die menselijke ellende, die tijd heb ik wel gehad, en dat brengt je alleen maar depressie op uiteindelijk. En de eeuwige twijfel welk van de theorien en argumenten nou echt waar zijn ja en nee.
Nee ik ben een anti-sociale super junk, met een kleine gezellige vrienden kring en hoef verder niet veel met de wereld te maken te hebben, dus nee, ik heb helemaal niks gelezen dit komt allemaal uit eigen ervaringen en mijn eigen mindset, of hoe zeg je dat, hoe snel ik nieuwe dingen op mijn pad begrijp, snap, en ervaar.. ofzo. Het is 1 woord intelligentie, maar om mijzelf intelligent te noemen terwijl ik anti-sociaal ben staat een beetje lelijk en hypocriet.
Alhoewel ik wel weet dat mijn IQ waarschijnlijk wel een stukje boven "average" is, wat ook niet zo extreem hoog hoeft te zijn in deze tijd -.-... denk dat sws iedereen hier op drugsforum daar al boven zit xD want als je eronder zit heb je geen interesse in chemische en psychoactieve stoffen, want daar begrijp je dan tog geen klote van.
Pff... Fucking amfetamine, tog weer een verhaal getypt he xD

L

Lid 154415

Gast
Ik begrijp niet hoe je je dagelijkse speed gebruik kan rechtlullen op deze manier. Elke dag speed gebruiken is intens slecht voor je lichaam en als je wel corona had gekregen dan is er een grote kans dat je door je dagelijkse gebruik meer last had gehad. Helemaal omdat je ongevaccineerd bent en dus nog geen anti stoffen in je lijf hebt. En een verzwakte weerstand.
Helaas is inmiddels bewezen dat de corona vaccins bijdragen aan een verzwakte weerstand... (Het ene merk meer dan het andere) Dat vermoedde ik al, maar nu zie ik het ook om me heen en is er medisch bewijs voor geleverd... Voor een sterk en gezond jong persoon die geen overgewicht heeft, heeft het covid vaccin meer nadelen dan voordelen. Lichamelijk gezien. Waarom zou een gezond mens dat overwegen? Om op vakantie te kunnen?? Je hebt maar 1 lichaam, take care please. xx

ljuv

DF-koningin
Algemene coronadiscussies mogen hier lekker gedropt worden😘

Mevrouw Pløp

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Helaas is inmiddels bewezen dat de corona vaccins bijdragen aan een verzwakte weerstand... (Het ene merk meer dan het andere) Dat vermoedde ik al, maar nu zie ik het ook om me heen en is er medisch bewijs voor geleverd... Voor een sterk en gezond jong persoon die geen overgewicht heeft, heeft het covid vaccin meer nadelen dan voordelen. Lichamelijk gezien. Waarom zou een gezond mens dat overwegen? Om op vakantie te kunnen?? Je hebt maar 1 lichaam, take care please. xx
Ten eerste is er voor dit soort berichten een centraal topic: Het Coronatopic. Ten tweede: zonder bronnen geen bewijs.

Ik sluit dit topic aangezien de coronadiscussie hier de boventoon voert.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan