Cones

Loenatik

Experimenterende gebruiker
Kheb een vraagske.
op azarius kunt ge zoiets kopen dat uw joint een appelsmaak heeft
--> http://www.azarius.nl/headshop/smoking_accessories/smoking_papers/cones_torpedo_flavored/

maar als ik het snap moet ge er cones in steken
dus voor de vlamingen, kunt ge voorgedraaide bladjes zo in de nachtwinkel kopen?
Als ik ze dan ook op azarius moet kopen (3 voor 1,25) vind ik het nogal stom om telkens via de site te kopen en telkens bijna een week te wachte

SGiZO

ja in sommige nachtwinkels kun je ze kopen, ik ken hier een indiër die zelfs grinders enzo verkoopt.. :mrgreen:

Loenatik

en by the way... hoe vult ge een cone? eerst de wiet en tabak mixe en er gewoon inproppe,

Osi`

Bewuste gebruiker
Loenatik zei:
en by the way... hoe vult ge een cone? eerst de wiet en tabak mixe en er gewoon inproppe,
Goh, geen idee, kvind wiet en tabak bij elkaar gemixt niet zo goed :/ Geef mij maar, laagje tabak en dan laagje wiet erover en gewoon dichtrollen.

Denk dat m'n bij cones wel zal moeten mixen.

Radeon915

Wijs gebruiker
Tripreporter
SGiZO zei:
ja in sommige nachtwinkels kun je ze kopen, ik ken hier een indiër die zelfs grinders enzo verkoopt.. :mrgreen:

Wij hebben een Texaco in de buurt die alle smokers benodigdheden verkoopt :mrgreen:

Vrije Geest

Belezen gebruiker
offtopic:

waarom woon ik in een kut gehucht dat geen nachtwinkels heeft, 'k snak na een avondje stappen of wat dan ook wel vaker naar een red bulletje of wat dan ook om weer ff door te komen voor de laatste gram die op moet :stoned:

ontopic:

cones gewoon volproppen als blunt toch?

dfssdfde

Badass junkie
Hier in Gent ken ik ook wel een paar leuke nachtwinkels :)

Maar euhm, 1.25€ voor 3, je moet op Azarius minimum 25€ uitgeven, minder kan niet (ivm hoge verzendingskosten...)

Dinaatjuh

Belezen gebruiker
Hangt ervan af hoe groot je cone is.
En of je ervan houd om hem helemaal op te roken, zo niet dan zou ik eerst wat tabak erin doen of waar je het dan ook mee mixt en dan de rest.
Maar dat lijkt me obvious.

Loenatik

Ivoos zei:
Hier in Gent ken ik ook wel een paar leuke nachtwinkels :)

Maar euhm, 1.25€ voor 3, je moet op Azarius minimum 25€ uitgeven, minder kan niet (ivm hoge verzendingskosten...)

god damnit... daar gaan me jointjes met appelsmaak :wave:

cones sucken? hahaha
@ loenatik
ja dude, je moet gewoon je wiet/hash verkruimelen, mengen met tabak en die cone in sodemieteren. aanrader: stamp constant aan. elke keer als je een laagje erin gooid, gewoon even bijstampen, dan wordtie mooi vol.

oh en nog even voor de verdediging van loenatik.
cones zijn best chil hoor. je kan ze in allemaal grootes en geuren en kleuren krijgen. het is gewoon de bom om een joint van een halve meter te hebben. en om daar nou rolvloei voor te gebruiken. draaien is normaal en een cone neem je als je wat te vieren heb. meestal omdat er dan een extra smaakie aan zit of datie mega groot is.

there is said it!

Loenatik

radical rat zei:
oh en nog even voor de verdediging van loenatik.

Bengt

Bewuste gebruiker
Ik keur het nog altijd af. Wees niet lui en rol ze zelf.

Trouwens als je iets wil "vieren" met een smaakje erbij. Rol dan een blunt.

Je moet er ook wat moeite voor doen.

Imke

Badass junkie
Bengt zei:

Wtf.. als die kerel nu zo'n dingen wilt kopen is dat toch zijn probleem? En hij is heus niet de enige die dat doet, want anders zouden ze het ook niet verkopen eh.

Imke

Badass junkie
Bengt zei:
Haha moet ie ook geen topic erover starten.
Dus ga erges anders whinen joo

Ga jij ergens anders lullen eh, hij heeft gewoon een vraag over cones omdat ie dat wel eens wil uitproberen. :rolleyes: Wie ben jij om te beslissen als ie dat wel of niet mag doen?

Bengt

Bewuste gebruiker
Wind je eens niet zo op.
Ik vind cones belachelijk, je kunt ze beter zelf rollen.
Hou er nu eens zelf over op als het je irriteert...

Flameboy

Newbie
Bengt zei:

Ik heb nog nooit cones gevuld (of hoe zeg je dat)
maar mij lijkt dat een grotere moeite dan gewoonweg een jointje rollen :)

caatje

Badass junkie
Dat is het niet, je verkruimeld net ls voor een joint je wiet/hasj en als je wilt wat mengen met gruis van je shag, vervolgens beetje bij beetje in de cone waar als het goed is een wat dikker stokje bij zit om tussendoor even wat aan te drukken. Kind kan de was doen :wave:

Loenatik

VOOR DE DUIDELIJKHEID, IK KAN ROLLEN!!!! :wave:

het is gewoon da ge in da doosje cones moet steken, dan krijgt da een appelsmaak

The-Ultimate-Dje

Het is idd verrot die cones ik heb er ooit een paar besteld bij azarius met smaak ja... maar goed ten eerste die smaak proef je niet ten tweede je kan er beter een rollen nog makkelijker ook..

kortom tis gewoon goedkope troep