Toen ik 14-15 was heb ik veel van deze spelletjes gespeeld:Flameon zei:Wat voor spellen spelen jullie dan allemaal?????
Flameon zei:Is vroeger ook verslaafd geweest aan een of ander schietspel. Ging je in groepje in gevecht met andere / panden in etc. Weet niet meer hoe het heet, maar dat spel was dan nog wel te doen.
lolnoob zei:Straks krijg je nog een gecombineerde verslaving.
"Ik wil WOW spelen, dus ik moet ook even gaan smoken"
En
"Ik ga even smoken, oh nu moet ik ook maar WOW gaan spelen"
:P
WOW waag ik me niet aan, ik denk dat ik er ook te snel hooked aan kan worden. En ik vind het stom om per maand te betalen voor een spel. Wat is middenjury trouwens?
World of warcraft
ben er nu vrij hooked aan.
Speel wel alleen als ik zit te smoken
anders vind ik het veel te saai
Maar ik smoke toch vrijwel constant dusja
pascal828 zei:Games niet.
Internet mwah, DF is wel gezellig en makkelijk etc.
Maar vooral gebruik ik het voor muziek. Daar doe ik het het grootste deel voor.![]()

En terwijl je deze lap tekst aan het typen bent, schreeuwt niks hoax?leveldesigner zei:my god! die jongen heeft echt hulp nodig, als je op youtube zoekt dan vind je nog veel meer van die filmpjes waarbij deze knul niet helemaal meer spoort, (hij schijnt voor 3000+ dollar schade aangericht te hebben in zijn ouders huis, enkel omdat zijn moeder niet de nieuwste Halo game voor m wilde kopen, de politie moest m met pepperspray spuiten en afvoeren, slechts een klein voorbeeldje).
t mees zieke van alles is misschien nog wel dat zijn broer dit alles filmt en leuk vind, en er geld aan verdient, want de filmpjes worden oa te koop aangeboden op Ipod, en je kan t-shirts ervan kopen met zijn histerische kop erop, etc.
kan me trouwens niet voorstellen dat hij t goed vind dat zijn broer dit steeds filmt en op t net plaatst, want hij komt er niet bepaald goed vanaf op deze beelden.
en dan die afstand bediening in zijn hol willen stoppen, hoe zit dat....?!?!?!
mees hilarische opmerking van hem (tot nu toe); i will kill you and eat you're first born!!!
bedankt voor het plaatsen van t filmpje,...
De top bereik je bij gamen juist door niet te cheaten en geduldig deel te nemen aan clans en zo van betere naar nog betere clan over te stappen. Het is net als met voetbal spelers alleen gaat er niet zo veel geld in om. Soms wordt je uitgenodigd door een clan member soms moet je vragen of je deel mag nemen.HTID zei:Toen ik 15 was heb ik op niveau Americas Army gespeeld. Na een tijdje ging ik alleen nog naar de lessen waarvan de leraar opschreef als je niet kwam en deed ik doordeweeks niets anders meer.
Uiteindelijk werd ik zo goed in het spel dat ik mensen van computers(wallhax, aimbots jeweet) kon onderscheiden en ik door had dat ik nooit de top zou bereiken zonder te cheaten.
Toen ben ik maar wat anders gaan doen met mijn leven![]()
counterstrikert zei:De top bereik je bij gamen juist door niet te cheaten en geduldig deel te nemen aan clans en zo van betere naar nog betere clan over te stappen. Het is net als met voetbal spelers alleen gaat er niet zo veel geld in om. Soms wordt je uitgenodigd door een clan member soms moet je vragen of je deel mag nemen.HTID zei:Toen ik 15 was heb ik op niveau Americas Army gespeeld. Na een tijdje ging ik alleen nog naar de lessen waarvan de leraar opschreef als je niet kwam en deed ik doordeweeks niets anders meer.
Uiteindelijk werd ik zo goed in het spel dat ik mensen van computers(wallhax, aimbots jeweet) kon onderscheiden en ik door had dat ik nooit de top zou bereiken zonder te cheaten.
Toen ben ik maar wat anders gaan doen met mijn leven![]()
Als gamer in de top ben je niet een lone warrior maar je hebt een heel team, je clan en als je met een hoopje pro's bij elkaar naar lan's gaat dan kun je groot worden..