Ik heb wel eens middelmatige portie Paddo's op icm. 2C-B (15mg) en dat leverde een redelijk stuurbare mild hallucinerende paddo trip op. Je voelt alle effecten van 2C-B (mooie kleurtjes, structuren, scherpere blik/gehoor, betere smaak; "het leven in HD/BluRay kwaliteit" noem ik 't altijd) en daarbovenop de trippy effecten van de paddestoel. Verder geen nadelige effecten gevoeld. Alleen het in slaap komen was wat moeilijk door de Paddo's.
Ik vond het ook moeilijk om emoties in te schatten van mensen. Ik zou 't niet aanraden om 't te gebruiken op een feest. Je krijgt veel info te verwerken en ik persoonlijk snapte dronken mensen niet. Ik wist dat de mensen om me heen gezopen hadden (ik ook overigens) maar ik kon hun gedrag niet plaatsen. Ik merkte 't verschil tussen dronken mensen en normaal menselijk gedrag niet, wat me lichtelijk paranoia maakte. Desalniettemin goed te doen die combi...
Ik vind overigens 2C-B wel mooi zoals 't is. (zonder paddo's erbij, wel een beetje alcohol) Je moet 't een beetje leren gebruiken...