Combo Mescaline, LSD

Echelon

Belezen gebruiker
Beste DF'ers

Heeft iemand al eens de combo lsd en mescaline gedropt? Zoja... heeft een drug de voorkeur om als eerste genomen te worden en moet ik wachten tot de mesc of acid piekt?
In een perfecte wereld kan ik me voorstellen dat dit een super relaxte combo zou zijn. De kleuren en helderheid van de acid, het aardse gevoel en relaxte vibe van de mesc.

Iemand ervaring?

Wromtraxe

Bewuste gebruiker
Lijkt me gevaarlijk,
Als je vaak bad gaat met LSD raad ik je af. Mescaline zal dit alleen maar sterker maken en je zult misschien net zo eindigen als dat franse meisje.

Wromtraxe

Bewuste gebruiker
Verder zijn de visuals niet zo heel verschillend. Beide kan een flip betekenen. Effect duurt 12 uur, welles 2 strips LSD genomen?

Echelon

Belezen gebruiker
ik gebruik acid al een jaar of 7 dus dat zit wel goed...
maar heb je het zelf al eens een keer gedaan? of heb je gewoon het idee dat het geen verstandige combo is?

Wromtraxe

Bewuste gebruiker
Nee, wel Mesca en LSD geprobeerd nog niet samen.
Als je het doet graag een TripRep schrijven graag. Maar met 7 jaar acid ervaring moet het wel lukken

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
Wij hadden na ieder 30cm san pedro genuttigd te hebben 800mics acid gedropt omdat we dachten dat de san pedro niet meer zou werken. 4 uur later sloeg de cactus vol in en was het een erg intense trip qua visuals. Mentaal gezien vind ik LSD bij de cactus gooien zoiets als mdma bij LSD/paddo's. het word allemaal heel vrolijk en een stuk simpeler dan wanneer je de cactus puur eet. En zou het nu ook niet meer doen, zonde van de cactus :wink: maar het is wel intressant om eens meegemaakt te hebben...

Als je toch al aan de combi's gaat kan ik je er ook zeker wat DMT bij aanraden, mischien niet de volle 85mg maar een kleinere dosis was toch echt erg mooi bij de cacti en lsd...

Wacky

Badass junkie
Dumpy zei:
Wij hadden na ieder 30cm san pedro genuttigd te hebben 800mics acid gedropt omdat we dachten dat de san pedro niet meer zou werken. 4 uur later sloeg de cactus vol in en was het een erg intense trip qua visuals. Mentaal gezien vind ik LSD bij de cactus gooien zoiets als mdma bij LSD/paddo's. het word allemaal heel vrolijk en een stuk simpeler dan wanneer je de cactus puur eet. En zou het nu ook niet meer doen, zonde van de cactus :wink: maar het is wel intressant om eens meegemaakt te hebben...

Als je toch al aan de combi's gaat kan ik je er ook zeker wat DMT bij aanraden, mischien niet de volle 85mg maar een kleinere dosis was toch echt erg mooi bij de cacti en lsd...

Hoe kun je nou 4 uur na 800ug nog weten wat er uberhaupt nog gebeurd, laat staan of mescaline nog wat doet bij je acid.

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
Wacky zei:
Dumpy zei:

Hoe kun je nou 4 uur na 800ug nog weten wat er uberhaupt nog gebeurd, laat staan of mescaline nog wat doet bij je acid.

We hadden eerst de san pedro gegeten en we dachten dat die niet meer zou werken dus gooiden we er maar wat acid in. In die tijd tripte ik vrij veel en was vrij hoge doses van lsd gewend... We konden nog praten, lopen en zelfs wii-en :P nouja.. wii ging ietsje minder.

Spor

Wijs gebruiker
Heb wel eens in een piek van een lsd trip 30mg 2c-E genomen. Kweet dat het "op zich" niet te vergelijken is met echte mescaline, maar heb wel eens gehoord dat de chemische structuur op elkaar lijkt. Ik ging er lekker op, mn maat verloor het helemaal. Staat een tripreport van op het forum.

Persoonlijk zou ik iedereen aanraden om die ervaring een keer mee te maken, maar ik weet intussen beter en heb gezien wat er met mijn maat gebeurde dus ik doe het niet :wink:

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
Spor zei:
Heb wel eens in een piek van een lsd trip 30mg 2c-E genomen. Kweet dat het "op zich" niet te vergelijken is met echte mescaline, maar heb wel eens gehoord dat de chemische structuur op elkaar lijkt. Ik ging er lekker op, mn maat verloor het helemaal. Staat een tripreport van op het forum.

Persoonlijk zou ik iedereen aanraden om die ervaring een keer mee te maken, maar ik weet intussen beter en heb gezien wat er met mijn maat gebeurde dus ik doe het niet :wink:

Visueel kan het mischien in de buurt komen, alhoewel de visuals op san pedro/lsd vele malen complexer waren. Waar het vooral zich in onderscheid is dat de mindfuck op lsd/san pedro vele malen groter is dan 2c/lsd.

Twan223

Newbie
Ik heb geen lsd en mescaline geprobeert... ben het wel van plan. maar lsd is wel heel goed te mixen...
Ik heb een keer 1 zegel lsd gemixed met pure MDMA was geniaal.
en een keer 4 zegels met een halve cap 2CB dat was helemaal dood laggen.

Bovenaan