Combinere is niet goed.

Wietje

Belezen gebruiker
Toch maar even voor de duidelijkheid.
hoewel iedereen het weet!
ik had gistere avond wel wat drank op, en daarna nog een dikke jay gedaan..
niet goed ! in het begin was het wel lekker, maar na zo even, kon ik niets meer doen
met moeite ja & nee knikken, en alles draaide als zot rond me heen!
een maat van mij die was niet stoned, en kon geen seconde stil zitten!
ook daar werd ik gék van, na een half uur, probeerde ik het gevoel
mij echt te laten overmeesteren wat best lekker was, maar dan weer die vriend!
ik kon ook niet zeggen van ZIT STIL .. dat kon ik gewoon niet meer!
ik voelde me dan ook kut, en na (denk ik 3 kwartier) kwam men maaginhoud terug naar boven!
na even te hebben gekotst voelde ik me weer prima :P
maar dus, hoe dom het ook was! niet zat zijn & daarna smoren!
voor iedereen die het niet wist, bij deze!

Peace! :stoned:

stevenkeuh

Bewuste gebruiker
Fijn dat je ons dit meedeeld maar ik beleefde gistere het tegenovergestelde , zoals je kan lezen in het topic dat ik net aan maakte ('wtf!? kocht ik ?") is het voor mij een erg fijne avond geworden door een fles jagermeister leeg te drinken en 3J's
Lauter persoonlijk wat je kan combineren ?

Wietje

Belezen gebruiker
stevenkeuh zei:
Fijn dat je ons dit meedeeld maar ik beleefde gistere het tegenovergestelde , zoals je kan lezen in het topic dat ik net aan maakte ('wtf!? kocht ik ?") is het voor mij een erg fijne avond geworden door een fles jagermeister leeg te drinken en 3J's
Lauter persoonlijk wat je kan combineren ?
ja daar had ik ookal aan gedacht..
volgens mij hang het ervanaf welke drank je combineerd, maar mss ook door met wie je blowt..
nja het was mijn ervaring :wink:
khoop dak het ook eens andersom mag ervaren!

grtz

Ewie

Belezen gebruiker
Kwestie van leren :P na een tijdje kan je van alles wel combineren zonder meteen out te gaan.

Zazuu.

Bewuste gebruiker
je moet niet eerst heel de avond lopen zuipen en dan nog een jointje roken

Je moet het heel de avond gewoon rustig aan allebei doen. En als je dat gevoel op voelt komen en je hebt daar geen zin in, wat ik dus altijd heb, gewoon gelijk kotse anders verpest je een half uur / uur van je avond.':wink:

ZI09

Bewuste gebruiker
JUIST combineren.

Alleen je grenzen kennen van 2 dingen tegelijk. En zeker niet het overbemoedigende effect van alcohol de leiding geven.

flipkonijn

Bewuste gebruiker
Drinken, dikke joint roken, en weer drinken.

En vooraaaal, blijven gaaaaaaan!
Ik vind het prima zo, voor het slapengaan nog een jointje en lekker pitten en hou je maar vast voor de crash als je wakkerword, dat is toch geen pretje hé :stoned:

stevenkeuh

Bewuste gebruiker
flipkonijn zei:
Drinken, dikke joint roken, en weer drinken.

En vooraaaal, blijven gaaaaaaan!
Ik vind het prima zo, voor het slapengaan nog een jointje en lekker pitten en hou je maar vast voor de crash als je wakkerword, dat is toch geen pretje hé :stoned:

Geen last van ? tip : drink tijdens je nacht of als je wakker word even een liter water ! :wink:
alcohol onttrekt vocht uit je hersenen .... wat voor barstende hoofdpijn zorgt..

Popper

Belezen gebruiker
Ik heb ook zo vaak gekotst van wiet en drank toen ik er net mee begon :P Voor mij werkt het beste: eerst een dikke joint roken, dan pas gaan drinken, als je te snel drinkt voel je vanzelf wel als het bijna fout gaat, en als je wat langzamer drinkt dan is je stonedheid uitgewerkt voordat je klote zat bent. Niet op je hoogtepunt van de zatheis gaan smoken, of anders een dunne, pas tegen het eind een jointje roken...dat werkt voor mij goed :)

buzzrider

Wijs gebruiker
Komt me bekend voor wietje.
Ik heb het ook een paar keer gehad dat ik dronken was en dan een joint rookte. Toen voelde ik me helemaal draaien en ik voelde me echt rot.
Het rare is dat dat enkel gebeurde in die volgorde. Als ik eerst wiet rook en dan pas drink kan het absoluut geen kwaad, dus ik doe het nu gewoon in die volgorde. :P

Javaanse Jongen.

Experimenterende gebruiker
verschilt per persoon of je meot het je aanleren k ben vaak zat over me nek gegaan van de combi alcohol en jointjes maar ook vaak vind k het super chill tegenwoordig doe ik het altijd en kots ik er nooit meer van.

ImmortalTech

Bewuste gebruiker
Mijn ervaring is dat het erg chil is om eerst een blow te roken en dan te gaan drinken (of na 1 a 2 biertjes). Als ik eenmaal flink bezopen ben, dan heb ik wel extra veel zin om te blowen, maar als ik eenmaal heb geblowd voel ik me niet echt chil. Dan heb ik gewoon zin om te slapen. Wel heb ik gemerkt dat mn kater minder erg is na een lekkere joint. :stoned:

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
Combi is goed, maar dan moet ééntje ervan de overhand hebben.

12 glazen bier, en een paar hijsen joint

of een gram wiet en een biertje.

maar niet 15 glazen bier, en een halve gram wiet. Dan ga je kapot.

cropp

Badass junkie
wiet en alcohol is prachtig maar zeker geen spelletje, een pilsje kan je doodziek maken

onderzoek gewoon je grenzen, en doe dat langzaam

buzzrider

Wijs gebruiker
Nick de Neger zei:
Wat een boel stoere knulletjes hier, ze drinken allemaal heel veel alcohol en roken alleen dikke joints :rolleyes:
Ik heb het topic helemaal doorgelezen en er zijn maar 2 mensen die dit beweren :beer:

KurikintonFox

Belezen gebruiker
gewoon doorgaan met combineren(alcohol en wiet)

als je de 1e keer kotst probeer het de volgende keer oppnieuw en op een gegeven moment na 4/5 keer dan is het gewoon supelchill :stoned:

geekos

Bewuste gebruiker
Ik merk wel dat eerst drinken, dan smoren slechter is dan eerst smoren, dan drinken
geen verklaring voor, gwn puur uit ondervinding :grin: (always say no to fiero!!)

ahja en alcohol neemt voor mij altijd de overhand, na laat ons zeggen een avondje gelijkmatig combi alcohol-wiet gedaan te hebben is het effect van 2 pinten extra veel erger dan 1 dikke joint extra

Bovenaan