combi mdma + speed

drlove

Newbie
hallo mensen.

Binnenkort is het dan zo ver Q-Base. ik was van plan om zelf capsules met 50mg mdma kristallen te maken. Maar omdat 16 uur feesten op alleen mdma mij vermoeiend lijkt was ik van plan om ook wat speed te snuiven (voor wat energie).

nu heb ik al een aantal keer xtc gebruikt, en 1x in combi met een klein lijntje speed. dat is ook mijn enigste lijn geweest.

nu vraag ik mij af hoe het anderen is bevallen de combi mdma en speed?

Psykaholik

Wijs gebruiker
zeer goed.
ik zou beginnen met gewoon de mdma tot ge op een bapaald moment wat vermoeid geraakt.
dan snats en je kan er weer tegenaan

A

Anonymous

Gast
Ja, verneuk de prachtige illusie die mdma geeft niet met pep, bewaar dat voor erna.
Het is wel een stuk schadelijker, omdat je ten eerste gebruikt, dan zit je nog lang zonder eten en slaap. Dusse veel fruit eten enzo..

drlove

Newbie
Tnx. :wink: Ik zal dan w8en tot de MDMA ver is uitgewerkt...En dan aan de snelle. tussendoor nog lekker wat fruit snoepen(als ik het af krijg).

ik ga erna nog naar huis met de wagie. hoe lang voor het rijden kan ik het beste niks meer nemen???

en is de dip de dagen erna heftiger dan na alleen MDMA nemen???

snatsy

Newbie
drlove zei:
Tnx. :wink: Ik zal dan w8en tot de MDMA ver is uitgewerkt...En dan aan de snelle. tussendoor nog lekker wat fruit snoepen(als ik het af krijg).

ik ga erna nog naar huis met de wagie. hoe lang voor het rijden kan ik het beste niks meer nemen???

en is de dip de dagen erna heftiger dan na alleen MDMA nemen???

ik zou juist een klein lijntje paken voor dat je gaat rijden zodat je wat helderder bent :rolleyes:

Trip Unit

Bewuste gebruiker
Super combo,maar ga er voorzichtig mee om.
Ik neem zelf eerst altijd de xtc en tot ik moe begin te worden en de xtc begint uit te werken,knal ik de speed erin.

Beter x voor speed,omdat speed gauw overheerst in die combo.

Mr 187

Bewuste gebruiker
snatsy zei:
en 50 mg is wel erg weinig voor een capsule

Hij heeft het over crystal,dat is dan juist veel 50 mg.....waarom zou je dat uberhaupt in een cap stoppen?

En pillen met 60 mg zijn kutpillen..ken alleen maar 120+

drlove

Newbie
ik stop het in een capsule zodat het al is afgemeten vooraf. dan weet je teminste hoeveel je naar binnen heb geduwt. als ik er 100mg in zou dan kan je niet even een halve pakken, daarom doe ik er liever 50 in dan kan je beter meten als je nog wat bij pakt.

Psykaholik

Wijs gebruiker
drlove zei:
ik stop het in een capsule zodat het al is afgemeten vooraf. dan weet je teminste hoeveel je naar binnen heb geduwt. als ik er 100mg in zou dan kan je niet even een halve pakken, daarom doe ik er liever 50 in dan kan je beter meten als je nog wat bij pakt.
ik maakte de eerste capsul altijd een knaller en erna pakte ik bij met kleine beetjes.

fun

Bewuste gebruiker
We nemen die capsules mee, en maken ze gewoon allemaal hetzelfde, zodat je niet in de war kunt raken.
Als je dan zin hebt in een knaller in het begin dan neem je gewoon 2 capsules, heb je ook 100mg.

Psykaholik

Wijs gebruiker
fun zei:
We nemen die capsules mee, en maken ze gewoon allemaal hetzelfde, zodat je niet in de war kunt raken.
Als je dan zin hebt in een knaller in het begin dan neem je gewoon 2 capsules, heb je ook 100mg.
dat is dan natuurlijk ook weer waar :wink:

Mr Sossa

Experimenterende gebruiker
wat n pussy´s zijn jullie weer Fun en Drlove !!!

ik knal minimaal 250 mg per capsule erin..
heb er nog eentje liggen hier met 300+ voor morge :mrgreen:

nee maar 50 is veels te weinig, ga je nix van voelen let maar op mijn woorden !!!!!!
gaan jullie dan met 20 capsules op zak lopen?

Mr Sossa

Mr 187 zei:
snatsy zei:

Hij heeft het over crystal,dat is dan juist veel 50 mg.....waarom zou je dat uberhaupt in een cap stoppen?

50 mg stelt dus weer geen fuck voor, 1 redelijke pil moet altijd al boven de 100 uitkomen..
als ik pure crystals pak heb ik min 150 tot 200 mg nodig voordat ik pas wat ga voelen..
en kom nu niet aan met dan zal je wel troep hebbe, want dat is het zeer zeker niet!!!!

btw je zegt 60 mg mdma pillen zijn kut pillen en 50 mg mdma kristallen is veel volges jou..
ik denk dat je n beetje in de war bent want mdma en mdma kristallen is nog altijd hetzelfde :wave:

:smoke:

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
Mr Sossa zei:

nee maar 50 is veels te weinig, ga je nix van voelen let maar op mijn woorden !!!!!!

Mr Sossa zei:
Mr 187 zei:
snatsy zei:

50 mg stelt dus weer geen fuck voor, 1 redelijke pil moet altijd al boven de 100 uitkomen..
als ik pure crystals pak heb ik min 150 tot 200 mg nodig voordat ik pas wat ga voelen..
en kom nu niet aan met dan zal je wel troep hebbe, want dat is het zeer zeker niet!!!!

dan doe je het veelste vaak en heb je een hoge tollerantie en moet je niet dom gaan lopen praten tegen mensen die miss geen tollerantie hebben. Die dus aan 'lage' hoeveelheid al genoeg hebben. Daar is niks "pussy's" aan, zei hebben gewoon de hersenen nog op een goeie plaats zitten, blijf jij maar lekker 300mg'rs achter elkaar gooien macho man :wink: :rolleyes: :rolleyes:

Mr Sossa

need^weed zei:
Mr Sossa zei:

Mr Sossa zei:
Mr 187 zei:
snatsy zei:

dan doe je het veelste vaak en heb je een hoge tollerantie en moet je niet dom gaan lopen praten tegen mensen die miss geen tollerantie hebben. Die dus aan 'lage' hoeveelheid al genoeg hebben. Daar is niks "pussy's" aan, zei hebben gewoon de hersenen nog op een goeie plaats zitten, blijf jij maar lekker 300mg'rs achter elkaar gooien macho man :wink: :rolleyes: :rolleyes:

altijd al gedacht dat ik macho was maar nu weet ik het zeker :mrgreen:
zijn vrienden van me en is het verboden om pussy te zeggen ofzo??
fun is bijna 2 meter lang en gaat t echt niet voelen als ie 50 mg gaat pakken...
btw ik heb n extreem hoge tolerantie + hersens op goeie plaats wat wil je nog meer :wave:

snatsy

Newbie
ja sorry hoor maar 50 mg vind ik echt te weinig ik gooi me op q-base ook een van 200 mg dan weet ik inieder geval zekker dat ik lekker ga ik herhaal in een slechte pil zit al meer dan 50mg kijk als het nou zijn eerste keer ik ok

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
fun is toch zelf ook niet dom..... zo te horen moet hij dan nog nooit mdma gebruikt hebben anders zou hij zelf ook wel weten dat hij zoiets niet zou voelen.¿¿¿¿

snatsy

Newbie
Mr 187 zei:
snatsy zei:

je kent alleen maar pillen met 120 mg maar 50 mg per cap vind je genoeg :confused: :confused: :confused: :confused:

Mr Sossa

fun heeft wel al mdma gebruikt en trouwes xtc is mdma in de vorm van n pil of dr moet al andere zooi inzitten...
maar 50 mg mdma in n pil is t zelfde als 50 mg crystal en 50 mg in pillen zijn gewoon slechte pillen, dus betekent dat 50 mg crystal niet echt effect zal hebben..

Mr Sossa

over zuchtig gesproken :grin:

nee ik wacht netjes tot morge(pfffff)
ff krachten sparen na gister, want t word weer n heftig weekend..
we gaan morgenacht en zaterdagnacht weer gewoon vrolijk door :grin: :grin:

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
Mr Sossa zei:
fun heeft wel al mdma gebruikt en trouwes xtc is mdma in de vorm van n pil of dr moet al andere zooi inzitten...
maar 50 mg mdma in n pil is t zelfde als 50 mg crystal en 50 mg in pillen zijn gewoon slechte pillen, dus betekent dat 50 mg crystal niet echt effect zal hebben..

goh goh, bedankt voor de nieuwtjes....

snatsy

Newbie
ja dat is heel braaf van je inderdaad ne ik hou me dit weekend een beetje in ff wat serotine sparen voor Q-base lol :wink:

Mr Sossa

need^weed zei:
Mr Sossa zei:

voor sommige is het niet helemaal duidelijk.. lees begin van dit topic mr 187 spreekt zichzelf tegen

snatsy

Newbie
drlove zei:
hallo mensen.

Binnenkort is het dan zo ver Q-Base. ik was van plan om zelf capsules met 50mg mdma kristallen te maken. Maar omdat 16 uur feesten op alleen mdma mij vermoeiend lijkt was ik van plan om ook wat speed te snuiven (voor wat energie).

nu heb ik al een aantal keer xtc gebruikt, en 1x in combi met een klein lijntje speed. dat is ook mijn enigste lijn geweest.

nu vraag ik mij af hoe het anderen is bevallen de combi mdma en speed?

laat ons aub ff weten of je lekker bent gegaan van je 50mg
ik zou er toch maar een paar van 50 maken voor de zekker heid

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
Mr Sossa zei:
need^weed zei:
Mr Sossa zei:

voor sommige is het niet helemaal duidelijk.. lees begin van dit topic mr 187 spreekt zichzelf tegen

die mensen blijf je altijd houden hé....

Bovenaan