combi: Ephedra+xtc

proton

Belezen gebruiker
ik wil eens een keer in de namiddag 1 capsule Ephedra nemen en dan s'avonds 2x een halve (of 1 hele en later een halve) XTC met een paar uur ertussen.

Iemand ervaringen hiermee?

de reden waarom ik deze combi wil uitproberen is dat ik bij teveel (meer dan 2 pillen) XTC nogal passief schijn te worden en d.m.v. de Ephedra wat meer bij de tijd wil zijn, bewuster zijn van de omgeving, actiever.

caatje

Badass junkie
Bij gebrek aan genoeg xtc hebben mn zwager en ik eens ephedra uit de capsule gehaald en xtc vermalen en dat gemengd en verdeeld over 3 vloeitjes.
Ik ging erg hard (had ik niet verwacht) , beetje te hard. Ik lag op de grond en het leek of er beugels over mn benen zaten zodat ik niet op kon staan.
In die tijd (nu 4 jaar geleden) gebruikte ik niet zo heel vaak meer. Mss is dat de reden dat het ff te snel ging.

proton

Belezen gebruiker
tegelijk lijkt me ook niet goed, daarom wil ik de capsule in de namiddag nemen, rond een uur of 6, en dan rond 8 uur en rond middernacht een halfje X.
Als het bevalt kan ik altijd nog bijnemen of hogere dosis bij een volgende keer.

Psilo

Bewuste gebruiker
Vorige week voor het eerst pure ephedrine gebruikt (50 mg)

Werd er wakker van en helder ondanks een forse hoeveelheid alcohol.
Maar het voelde als een aanslag op mijn lichaam, druk op mijn hoofd en snelle hartslag.

Ik zou het niet combineren omdat het voor mij in ieder geval weinig psychische effecten gaf.

Bovenaan