Combi 4fa samen met speed

Punis112

Newbie
Ik hoop dat ik de goede forum heb...

Ik gebruik al enige tijd drugs xtc 4fa en speed alleen ik neem 4fa altijd als capsule van 240mg in.. Mijn vraag is als ik speed er bij zou willen nemen is dat veel chiller of juist niet? (De nadelen daargelaten) en zo ja welke doseringen zijn dan chill?

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Ik heb je topic verplaatst naar het subforum Research chemicals.

OT: Ik vind 240mg 4F echt gigantisch veel. Uberhaupt is combineren van stimulerende middelen geen verstandige keuze, maar combineren met zulke hoge doses al helemaal niet.

Jmths

Badass junkie
Tripreporter
4-FA zit een beetje tussen amfetamine en mdma in qua effect waar de hoeveelheid serotonine die vrij komt toonaangevend lijkt te zijn in het verschil tussen beide stoffen.

Meer serotonine geeft plat gezegd iets meer gevoel van verbondenheid en behoefte aan intiem contact waar stofjes die puur dopamine vrij geven zoals amfetamine meer een gevoel van superioriteit en (te) veel zelfvertrouwen geven.
Als je 4-FA met amfetamine mixt krijg je dus wat meer bikkelmentaliteit en minder gevoel van verbondenheid als met alleen 4FA (en vergeleken met MDMA nog meer natuurlijk).

Zoals ZERO al zei, 240mg is aardig hoog, dat gaat je lichaam lange termijn niet leuk vinden tenzij je 2.20M lang bent. Zou vooral bij de eerste keer combineren van de twee niet meer dan 150mg totaal innemen (75mg amfetamine & 75mg 4-FA) voor het geval je lichaam er slecht op reageert. Na een 'lagere testdosis' kun je eventueel eens 100mg van beide proberen en niet hoger mocht je een beetje van jezelf houden.

Er is ook veel onderzoek en er zijn veel adviesorganen die combineren van middelen af raad onder andere i.v.m. neurotoxiciteit plus ik geloof zelf ook niet dat het leuker zal wezen dan het 'pure/niet gemixte' effect van de stoffen op zich.

Susanne

Bewuste gebruiker
Ik kan geheel uit eigen ervaring zeggen dat je 4fmp en speed niet met elkaar moet combineren. Niet zozeer omdat het niet leuk is maar gewoon omdat het onnodig is. Speed neutraliseert het effect van 4fmp en versterkt de speedy effecten. Nou ben ik al nooit echt te spreken geweest over 4fmp omdat ik het altijd al een matigere versie heb gevonden van pep, aangezien ik nooit echt euforische effecten merk, maar 4fmp daadwerkelijk combineren met pep is gewoon.. zinloos. Het heeft geen meerwaarde terwijl het wel slechter voor je is dan alleen speed.

Lemon

Experimenterende gebruiker
Combineren heeft weinig zin maar ik neem zelf ook wel eens zulke hoge doseringen en ik leef nog :flushed:

Bovenaan