• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Columbiaanse Paddo's + Lachgas

Everio

Bewuste gebruiker
We hadden de planning gemaakt voor gister weer een paddotrip te gaan doen..

Om 7 uur dus naar Sirius in Maastricht, gesloten :( eerst altijd open tot 10 uur maargoed na een partijtje staan vloeken toch maar een andere smartshop gaan bezoeken... daar aangekomen konden we niet de keus maken tussen columbiaanse en hawaiaanse, mexicaanse hadden we al vaker gedaan.

Uiteindelijk was de keus gevallen op 30gram columbiaanse per persoon.

Thuis aangekomen de dingen klaar gemaakt, en de thee opgedronken, blijf me elke keer verbazen van de smerige smaak. Maar goed 20:30 was het achterover.

Om 20:45 begonnen we ons toch al een beetje raar te voelen (opkomend effect) opkomende tintelingen, "zwaar" gevoel in je maag... en mn benen worden erg loom...

daarna niet meer echt de tijd bijgehouden

op gegeven moment begon alles te ademen, was erg vet, overal kwamen patronen.

Daarna even buiten een peuk gaan roken in de achtertuin (wat normaal al volgegroeid is, nu dus al helemaal), daar ff staan trippen en genieten van de koude wind, elke keer als ik een teug nam van de sigaret voelde ik de warmte door mn hele lichaam vloeien en het was als een "openbaring"

wel hebben we nog op "comedy central" allemaal rare programma's liggen kijken, reno 911 etc... volgde er toen al helemaal niks van (die de serie kent begrijpt me wel) ook southpark snapte ik niet.

er was een aflevering op van de "super adventure club" (mannen die over de hele wereld kleine kinderen neuken en die ontvoeren "chef" en
We hebben nog naar discovery channel gekeken na de documentaire over "second life" en andere "verslavende" spellen

Echter snapte we er niks van, hoe raak je verslaafd aan een spel? en het feit dat je "nep geld" uit second life om kon zetten naar "echte dollars" konden we ook niet echt vatten

nog erg veel gepraat over niks, lachkix over niks etc etc

Op gegeven moment werd ik chagerijnig, de trip begon weg te gaan (andere fase)

dus wat doe je? juist! je pakt er lachgas bij, wat overigens erg heftig was!!

mn maat nam het in en op gegeven moment draaide hij zich even weg, hij begon erg angstig te kijken en toen hij zich omdraaide naar mij keek die ernstig in mn ogen, daarna keek die naar de tv en daar was een negroïde man en hij dacht werkelijk dat hij dat was "uhh! ik ben die negroïde :wink: man", daarna zei die me dat hij van achter werd getrokken, net of hij uit elkaar werd getrokken (hij vervaagde helemaal)

daarna had ik toch wel een beetje de "angst" om het ook te doen, toch gedaan en het gevoel is niet beschrijfelijk... ik werd gewoon de bank ingetrokken en probeerde me eruit te trekken, ik begon in mn vuisten te knijpen en ik zag er erg ernstig uit (zei die vriend van me achteraf), maar wat ik zag is eigenlijk niet te beschrijven... ik zag alles voor me erg trillen, en alles werd uit zn voegen getrokken (zoals je soms in een film ziet, een "dagdroom" en dan wordt iemand "eruit" gehaald en zie je ook zo alles vervagen in strepen etc... Op gegeven moment werd er gezegd van nu zakt het langzaam af en dit was ook zo, de strepen voegde zich weer samen en het werd weer een compleet plaatje, echter toen kwam het a;s een gek weer op en alles ging nog sneller, alleen enkele seconden maar en toen zakte het weer weg... heb dit gevoel en "zicht" nog paar keer gehad op de avond maar een paar seconden en niet heel hevig

Ik ben achteraf blij dat die maat van me tegen me praatte want anders was et nog erger....

Rond half 1 ben ik naar huis gegaan, thuis gekomen vitamince c geslikt, en mn bed in gegaan, rond 2 uur sliep ik

werd vandaag goed wakker, met alleen een beetje koppijn, dit heeft de hele dag aangehouden, verder geen kater ofzo...

Goanaut

Bewuste gebruiker
Haha kan me voorstellen dat je ff baalt als je net in je hoofd had dat je paddestoelen ging doen, en de smartshop is dicht. Maar goed.. verder wel een leuk report.. apart om lachgas erbij te doen.

Everio

Bewuste gebruiker
hehe

was leuke ervaring, samen met lachgas... als je niet weet te verwachten ist best heftig maar wel vet :hearteyes:

Bovenaan